Rock Band

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    De SE is Drumstel, Microfoon en 1 gitaar.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Wat is de 'normale' editie dan? Alleen een gitaar? Of is dat alleen de game.

3. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Voor zover ik weet is de Special Edition de editie met alle instrumenten en is de gewone versie inderdaad alleen maar de game.

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Lame... -_-
    Als je een PS3, Wii of PS2 hebt that is :+

5. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Na meer dan een week spelen hebben mijn vriendin en ik de multiplayer career in grote lijnen uitgespeeld. Uiteraard kunnen we er nog veel meer uren in stoppen om meer fans en geld te krijgen.

De multiplayer career was erg leuk en goed te doen. Het is leuk dat je op een gegeven moment op een hoger niveau moet spelen omdat je anders geen fans meer krijgt. Onze band heeft nu 600.000 fans en als we er nu nog meer van willen maken moeten we op Expert gaan spelen.

Ook heb ik bijna de solo career uitgespeeld op hard met gitaar. Waar met Guitar Hero 3 sommige nummers voor mij onmogelijk waren om op hard uit te spelen gaat het hier vlekkenloos en dan heb ik het over een 95% note streak gemiddeld. De nummers zijn uitdagend om te spelen, maar nergens echt frustrerend.

Gelukkig zitten er in Rock Band geen onmogelijke noten zoals soms bij Guitar Hero op moelijkere niveaus vaak wel het geval was. Enter Sandman, Highway Star, Ballroom Blitz, allemaal nummers die erg uitdagend zijn, maar zeker wel te doen zijn. Vanavond weer snel verder aangezien het spel gelukkig niet verslavend is! :+

6. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    voor de 360 ook >.> is al weer 2 maanden langer dan geplanned.
    Maar inderdaad helemaal klote voor de andere consoles xD

7. Remco

Remco Guest

Dan is de SE toch helemaal geen SE? Die instrumenten is toch waar de game voor gemaakt is? Ik vind een SE pas een SE als er wat goodies bijzitten ofzo

8. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Klopt, ik vind het ook vreemd, maar het staat toch echt met koeienletters op de (veels te) grote doos. :+

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Welke nummers van Coheed & Cambria zitten er nu in het spel?
    De ene keer zie ik Ten Speed, de andere keer zie ik Welcome Home. Kan je net als bij GHII zelf nummers importeren (legaal of niet)?

10. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Welcome Home zit er standaard in en Ten Speed (Of Gods...etc.) is downloadable content.

11. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Bedoel je dan met importeren via downloadable content? of heb je iets anders in gedachte?

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ah, oke, op die manier. Bedankt. ;)

Ik doelde op de PS2 versie, waarin je met een aantal (illegale) programma's zelf nummers in het spel kon steken. ;)

13. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    Ok,
    dus zo deden ze dat. Heb het op de xbox360 nooit gezien.

14. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Maar het kan wel. In ieder geval bij GH2..Maar vraag me aub niet hoe. :p

15. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Wederom geruchten van nieuwe DLC, maar nu echt een heeeele lange lijst. Vooral veel nummers van Nirvana trouwens. Eigenlijk gewoon het album 'Nevermind' dat er dus waarschijnlijk aan zit te komen. :)

Hier trouwens een link: http://www.xboxonly.nl/nieuws/10407/Nieuwe_DLC_voor_Rock_Band?_/

D.O.A. van Foo Fighters, nieuw nummer van Oasis, The Rolling Stones, The Who en al die anderen zijn natuurlijk ook erg cool. :)

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hier kan Guitar Hero nog wat van leren.

17. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens Futurezone komt de game over 2 weken en word 130 euro.

18. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Dus het is niet mogelijk om enkel de game met het drumstel (apart of als pack) te kopen, en eventueel gewoon de GH III gitaar te gebruiken?

19. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    Lijkt me zeer sterk, dat was de oude release dat. Inmiddels is hij alweer uitgesteld maar april/mei dacht ik.

geloof dat je eerst alleen het hele pakket kan kopen en dat ze pas aan het einde van het jaar met losse instrumenten komen. i can be wrong though

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dan denk ik dat ik eerst de game los koop, en dan aan het eind van het jaar los het drumstel erbij neem. :)

Hoef ik minder geld in 1 keer uit te geven + zo verleng ik de speelduur van de game. Eerst een paar maanden met de gitaar, en daarna een paar maanden met het drumstel.
    Normaal gesproken zou je dat combineren, dus zo verdubbel ik de speelduur :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina