Is het wellicht handig om te vermelden welke landen al gekozen zijn? Heb ook wel interesse, maar geen idee welke teams nou wel en niet meedoen. Is Spanje al gekozen?
Deze zijn al gekozen: 1. JEROONEY (jerooney) Nederland 2. STYL3DD Italië 3. DONNY NL (Donny NL) Spanje 4. ROLLUF83 (Rolluf83 NLD) Engeland 5. STOOK081 Frankrijk 6. CALVINN Portugal 7. ROBBIN92 (Robbin92) Oekraïne 8. SHIN DAVID (Shin DvD) Tsjechië 9. DUKE (dyonko) Duitsland 10. ERIK (jerooney) Kroatië 11. EAZY XSPARTAN (EaZy xSpartan) Turkije 12 ZEME Z Zweden Er blijft weinig over Misschien kan je Griekenland nemen die zijn nog wel redelijk
1. JEROONEY (jerooney) Nederland 2. STYL3DD Italië 3. DONNY NL (Donny NL) Spanje 4. ROLLUF83 (Rolluf83 NLD) Engeland 5. STOOK081 Frankrijk 6. CALVINN Portugal 7. ROBBIN92 (Robbin92) Oekraïne 8. SHIN DAVID (Shin DvD) Tsjechië 9. DUKE (dyonko) Duitsland 10. ERIK (jerooney) Kroatië 11. EAZY XSPARTAN (EaZy xSpartan) Turkije 12 ZEME Z Zweden 13. alpine2009 griekenland
okeee nog 3 en we kunnen beginnen tenminste als zeme z,stook081 en calvinn nog even zijn gamertag vermelden
Nog 2 Check je gastenboek Jammer dat mijn favo teams NL, Italie en Spanje al gekozen waren, dan maar met Denemarken wat ook geen slecht ploegje is.
Alle 16 teams zijn bezet dus de inschrijving is gesloten!! Nu moeten calvinn en styl3dd zijn gamertag nog ff geven dan kunnen we beginnen
Ik heb iedereen uit mijn poule toegevoegd. (Zeme Z had ik al) Kan er iemand al vanavond of morgen spelen?
poule A 1. zweden (zeme z) 2. griekenland (alpine2009) 3. spanje (Donny NL) 4. kroatie (jerooney) poule B 1. OEKRAINE (Robbin92) 2. DUITSLAND (dyonko) 3. ITALIE (Styl3dd) 4. TSJECHIE (Shin DvD) POULE C 1. NEDERLAND (jerooney) 2. PORTUGAL (Sweet Brothers) 3. SERVIE (b0ssiejj) 4. TURKIJE (EaZy xSpartan) POULE D 1. ENGELAND (Rolluf83 NLD) 2. ROEMENIE (colingaming) 3. FRANKRIJK (stook081) 4. DENEMARKEN (SN4K3E4T3R) Mijn poule staat nu in mijn friendslist, zeg het maar wanneer iemand kan en wil. Morgen tot 2100 ben ik in ieder geval beschikbaar.
Vanavond is die maat van mij die met kroatie speelt bij mij dus als jij of iemand anders uit poule A dan tijd heeft? Ik kan vanavond ook dus als iemand uit poule C kan, laat maar weten