Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remco

    Remco Guest

    pfoe moet echt weer even GHIII gaan spelen, ben veel te druk met COD8)
     
  2. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Man dat hyperspeed gaat idd is dat een extra difficulty? Waar kun je dat ergens aanzetten?

    Wanneer speel je het liedje eigenlijk in zijn originele snelheid? Op fullspeed lijkt me toch?

    Sorry voor al die vragen, vindt de game echt zwaar tof.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Teh Hyperspeed cheat ea.

    Guitar Hero III: Legends of Rock (All Versions) wrote: These codes are entered on the Cheats menu, which is under the Options menu. When entering these codes, you need to strum.

    No Fail : Special thanks to tma for finding this one. It does not work in Career, Leaderboards, Xbox Live, or Achievements.
    (GR) B (GR) (GY) B (GY) (RY) O (RY) (GY) Y (GY) (GR)
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    Air Guitar : This is the riff from "Hit Me With Your Best Shot"
    (YB) (GY) (GY) (RB) (RB) (RY) (RY) (YB) (GY) (GY) (RB) (RB) (RY) (RY) (GY) (GY) (RY) (RY)
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    Hyperspeed : Same as Hyperspeed for GH2 on PS2
    OBOYOBOY
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
    Performance Mode : This is a riff from "One"
    (RY) (RB) (RO) (RB) (RY) (GB) (RY) (RB)
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    Easy Expert : Ridiculously large hit window.
    This and No Fail behave the same in regards to game modes and saving.
    (GR) (GY) (YB) (RB) (BO) (YO) (RY) (RB)
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    Precision Mode : This is the riff from "Rock You Like A Hurricane", played twice
    (GR) (GR) (GR) (RY) (RY) (RB) (RB) (YB) (YO) (YO) (GR) (GR) (GR) (RY) (RY) (RB) (RB) (YB) (YO) (YO)
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    Bret Michaels : (PS3/360 Exclusive)
    Unlocks him as the singer. It has been reported to mess up Online Play, so disable it before you go online.
    (GR) (GR) (GR) (GB) (GB) (GB) (RB) R R R (RB) R R R (RB) R R R
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    Large Gems : (PS2/Wii Exclusive)
    Special thanks to LocalH for finding this one. It makes the notes you have to hit ridiculously large, as the name implies.
    G R G Y G B G O G B G Y G R G (GR) (RY) (GR) (YB) (GR) (BO) (GR) (YB) (GR) (RY) (GR) (GY)
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    Unlock All Songs : This is a riff from "Canon Rock", a riff from "Twinkle, Twinkle Little Star", and a riff from "The Star Spangled Banner".
    Once entered, this code stays permanent (until you delete your game save data), and unlocks all songs in Quickplay (not Career). If you are interested in maintaining a "legit" game, note that this will give you all the bonus songs without having to purchase them, as well as unlock the Co-Op Encores (in Quickplay mode).
    (YO) (RB) (RO) (GB) (RY) (YO) (RY) (RB) (GY) (GY) (YB) (YB) (YO) (YO) (YB) Y R (RY) R Y O
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    Unlock Everything : Thanks to tma for finding this one as well. Note that no sounds will play when you enter this code, and we don't have Freticons for these 4-note chords.
    This code does not give you the songs; use "Unlock All Songs" given above for that.
    A mnemonic for memorizing this code, courtesy of SpoonMan, is that the buttons that you don't press spell, "YO BRO GO ROB BOB".
    As with Unlock All Songs, this code is permanent once entered.
    (GR_BO) (GRYB_) (GRY_O) (G_YBO) (GRYB_) (_RYBO) (GRYB_) (G_YBO) (GRYB_) (GRY_O) (GRY_O) (GRYB_) (GRY_O)

    :GR_BO:
    :GRYB_:
    :GRY_O:
    :G_YBO:
    :GRYB_:
    :_RYBO:
    :GRYB_:
    :G_YBO:
    :GRYB_:
    :GRY_O:
    :GRY_O:
    :GRYB_:
    :GRY_O:
     
  4. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Oke thanks Dulle.

    Zal het straks eens proberen, zal moeilijk worden aangezien ik op fullspeed, medium niet eens boven de 95 % kom :{
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik vind hyperspeed fijner spelen dan de normale snelheid. :)
    Ik zet em altijd op 2 of 3 (Hard).
     
  6. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar dan speel je het liedje dus eigenlijk sneller als het origineel bedoeld is toch?
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De noten komen wel sneller op je af, maar ze liggen ook iets verder uit elkaar.
    Het liedje klinkt dus wel nog gewoon zoals het bedoeld is.

    Check de 2 filmpjes bovenaan de pagina maar :b:
     
  8. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, ik wil GH3 morgen in huis halen maar FRS heeft hem niet op voorraad, Dynabyte ook niet en Dixons ook niet. Iemand nog een andere multimedia zaak in Oosterhout? De MM zit daar niet dus vandaar :)

    Kan hem wel ophalen bij de MM morgen maar dat is even een flink stuk om.
     
  9. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik zag al die mensen die hun controller gingen verven en costomizen dus ik dacht ik doe het ook. Aangezien ik erg van Gobson gitaren houd dacht ik dat het een leuk idee was een mooi logo te spuiten.

    [​IMG]
    Vertel me wat jullie er van vinden :)
     
  10. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Dankje man. Ik ga ff een nummertje ermee spelen en opnemen om vervolgens hier te posten xD
     
  12. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Oke dan, eerste GH3 uitbreiding aangekondigd: Guitar Hero 3: Aerosmith. Hij is al flink in de maak, al zal misschien in juni uitkomen.

    Bron: http://www.xbox360achievements.org/news/news.php?id=733

    En nog belangrijker, een gratis nummer!!!! Aerosmith - Dream On. Woooeeeh! Vet nummer. Morgen 16 Feb t/m 18 Feb is ie gratis te downloaden op XBL.

    Eindelijk...m'n droom komt uit, meer Aerosmith. Gitaarpartijen vind ik altijd wel chill.
     
  13. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Veeeeeeeet!!!! Thank you Neversoft *)

    *Aerosmith faceplate erbij? :D
     
  14. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je dat nummer ook downloaden zonder dat je GH3 hebt? Ik weet niet zeker namelijk of ik er morgen aan kan komen en het wordt misschien wel volgende week ergens...
     
  15. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja dat kan zeker. Zou ik ook doen als ik jou was.

    Ontopic: WAAAAAAAAAAA Aerosmith!shift

    vond last child en same old song and dance altijd erg vet op gh
     
  16. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Last Child vond ik eigenlijk niks...Echt heeeeeel weinig gespeeld.
     
  17. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit weer vast. |:- En nu echt vast, kan niet voorbij die snelle solo's komen met expert bij de laatste tier. Solo's als Halo theme die kan ik wel makkelijk halen, maar die van One en Number of the Beast zijn echt fucking snel, iemand tips?? O-)
     
  18. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Star Power op die momenten gebruiken. Bij One moet je je wijsvinger op de laagste fret houden, dus bijvoorbeeld rood, en dan met je middel- en ringvinger geel en blauw raggen, heel snel, en dan als je het echt nodig hebt je Star Power gebruiken.

    Number of the Beast...ach, ooit haal je 'm wel, zo enorm moeilijk issie nou ook weer niet. Ook vooral je starpower gebruiken, veel strummen, en gewoon zoveel mogelijk aantikken.

    Raining Blood is gewoon een bitch, maar je moet ervoor zorgen dat je voor Mosh 1 star power hebt (is niet zo moeilijk), en dan weer activeren als het nodig is. Als je mazzel hebt dan heb je weer star power bij het laaste deel, waar ze met hun nagels over een schoolbord gaan, met de snelle thrills. Die snelle thrills kan je ook gewoon het best raggen, één knop ingedrukt houden, en dan met je andere vinger zo snel mogelijk tikken. En dan heb je 'm als het goed is.

    Cliffs moet je wel lukken...
     
  19. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    YES!

    Uit mijn wanhoop maar Bart Smit gebeld in Oosterhout en die hadden het setje nog liggen! Ze houden hem t/m morgenmiddag vast :D

    De hele zondag gitaren denk ik :D

    *Me is blij!
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben benieuwd hoe duur deze wordt. :)
    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina