Red Alert 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 14 feb 2008.

1. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Kan het moeilijk uitleggen maar khad bij RA echt het gevoel dat ik echt tacties bezig was.

En dat vond ik bij TW echt een stuk minder daar hoefde je maar een groot leger te maken van 1 bepaald iets en je won al.

Kvond TW een stuk minder in balans dan dat ik RA vond ook is het grote verschil dat je in ene met aliens kon bouwen opzich wel vet maar kvond het een stuk minder.

Kvond de troopers in RA echt een stuk vetter en had je ook meer mogenlijkheden mee.

2. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben egt benieuwd naar deze game.
    heb de andere nooit egt zo gespeelt maar ben wel altijd fan geweest van de C&C serie's, heb sinds kort ook weer generals op de pc egt te leuk gewoon :)

en met TW op de xbox kan dees er ook wel bij, ben egt benieuwd en hoop dat deze ook wat minder saai word dan TW 3. _O_
    maar daar vertrouw ik ze wel op :thumbs:

3. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond dat echt de slechste van alle games. RA1 was gaaf maar vond het niet echt....(ja ik ken het wel!) RA2 vond ik super. Online echt vaak met kameraad ook gedaan en dan van die aparte mods! *wil nu weer RA2 doen*

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Lijkt me wel een leuke game. Tijd geleden al weer dat ik voor het laatst RA speelde. Hoop dat ze er wat leuks van weten te maken.

5. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog wat meer info & screens:

6. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er allemaal heel sick uit! Alleen dat van nieuwe units en faction hoef ik nu nog niet teweten.

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258

Ik juist wel. :eek: Trouwens, die Tesla troopers zien er niet echt gedetailleerd uit. Maarja, de game is ook nog lang niet uit. Ziet er goed uit, ik zal het in m'n startpost verwerken!

8. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb de RA delen nooit zelf gespeeld wel eens gezien maar nooit gespeeld.
    en met generals is 't gewoon leuk omdat je ze veelste makkelijk verslaat is 't juist wel humor vind ik :lol:

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    [gt]34142[/gt]

10. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    october 2008 :D.

Overigens... is ie wel aangekonidigt voor de 360? :p

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    De press release van EA:
    :9

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit wordt waarschijnlijk ook wel weer een must-have voor mij. Maar dan wel op PC en niet op 360.

13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    algemene RTS vraag.

Is een RTS wel goed speelbaar zonder muis?

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Daar is geen goed antwoord op te geven. Er zijn RTS games die goed speelbaar zijn op de console. Echter, net als bij shooters, heb je altijd mensen die zweren dat een RTS (en shooter) op de PC gespeeld moet worden.
    Persoonlijk vind ik RTS games op de console niet zo leuk. Je bent met een controller toch een stuk beperkter en minder snel/nauwkeurig dan met tobo/muis. Is me zelf nog niet gelukt om het geduld op te brengen om een RTS game in lounge-mode op een console te spelen. Heb een paar keer een demo geprobeerd, maar ben steeds tijdens of na de tutorial afgehaakt.

15. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Heb C&C 3 op m'n 360 en het is zeker goed speelbaar alleen bij RTS games mis je toch veel meer je muis dan bij shooters. Ben zelf ook beter in shooters op de console dan op de pc.

RTS zijn zeker goed speelbaar op de xbox alleen mis je toch wel je muis... >_<

16. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Hells March trailer! Het origineel was wel veel beter:

Ben heel benieuwd of RA3 de serie waardig wordt. Is er trouwens ondertussen niet een goede muis voor de 360? Ik heb al een prima werkend USB toetsenbord, maar muizen werken niet op de 360... Dit spel ga ik echt niet met controller spelen, bij RA hoort gewoon muis/toetsenbord!

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Shooters zijn nog goed te doen op een console, ook daar wint de nauwkeurigheid van de muis het wel van een controller maar het is niet zo dat je echt een hele grote handicap hebt als je met een controller speelt. Bij een RTS ligt het nog een tikkeltje anders. Naast de snellere muisinterface heb je bijvoorbeeld ook niet de mogelijkheid tot allerlei shortcuts, waar je in RTS games op de PC je toetsenbord voor hebt. Vooral als je echt snel wilt leren spelen zou ik het haast noodzaak willen noemen dat je dergelijke shortcuts uit je hoofd leert en ook gebruikt.

18. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel alle RTS games op pc...vind 360 gewoon niet...naja...weetniet...mist wat |:-

RA2 Heb ik helemaal kapot gespeelt sinds de dag van de release vond ik het gewoon al een super goeie game! Heb ook tegen de top3 world champions mogen spelen via een tournament online, maar sodeju ik dacht dat ik veel speelde maar die lui zijn helemaal die-hard.....Sommige custom maps waren gewoon geweldig! Begin jij met elke verdediging die er maar was om je heen en de tegenstander had niks :9

Dit word echt een MUST! Maar ben bang ook helaas voor de pc...

*edit* Net trailer gezien en ik ben toch wel geschrokken...vind het gewoon kiddy uitzien....en in verhouding met omgeving etc lijken de units en alles gewoon groot en log...en die zepplin wtf? Wat een klein ding...nee ik vind het niks....

Laatst bewerkt: 17 mei 2008
  19. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Red alert heeft altijd al zo'n soort styletje gehad. Vind vreemd dat mensen hiervan schrikken. Waarschijnlijk als het er zoals generals uit zou zien, zou iedereen daar over bitche. Persoonlijk vind ik het er geweldig uitzien vooral hoe het water d'r uit ziet.

20. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet nog dat je bij RA2 de resolutie altijd helemaal anders in moet stellen, dan ziet het er al veel normaler uit. Zal bij deze trailer wel anders zijn gedaan, omdat het dan iets filmischer lijkt. Waarschijnlijk heb je echt wel een veel groter beeld ingame.

Trouwens, het succes van FPS's op de consoles is ook te danken aan aim assist hè. Bij vrijwel ieder spel is er wel een (hele lichte) vorm van AA aanwezig. Daardoor lijkt het misschien alsof je pro bent met de controller, maar dat is stiekem maar een illusie :+ Als je bijv. Halo 2 cross platform zou kunnen spelen, en de Xbox spelers speelden opeens ook zonder AA, zouden de PC spelers sowieso beter zijn.

Laatst bewerkt: 17 mei 2008

Deel Deze Pagina