Race Driver: GRID

Discussie in 'Algemeen' gestart door Drogba, 30 nov 2007.

  1. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk verschillende soorten races. Ik vind het nog al op PGR lijken. Wat ik eigenlijk niet slecht vind. Maar wil toch vanalles een beetje. En een dikke schademodel en dikke multiplayer. Hopelijk horen we snel meer.
     
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik heb iets gemist!?
    Of bedoel je Surfers Paradise. Een van de coolste tracks in DTM 2 en 3, eentje die ook echt bestaat.
     
  3. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee er zijn ook races in steden met van die hotrod dingen en zo. Ik weet niet of die tracks ook echt bestaan...
     
  4. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee... dit neem ik allemaal terug, let even op het derde fragment:

    http://www.gamersyde.com/stream_6181_en.html

    Een race circuit, en in de nacht nog wel! \o/:thumbs:\o/

    Weet iemand welk circuit dat is? lijkt wel wat op le mans, maar het is moeilijk te zien zo.

    Kan nou niet wachten op de game, ziet er goed uit ook al is het een CGI filmpje, het is in ieder geval veelbelovend.
     
  5. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Dat eerste deel is denk ik de straten van San Francisco. In het allerbegin dacht/hoopte ik dat het Surfers Paradise was, maar nadat ik die heuvels zag en de de tramrails in het wegdek kwam ik tot de conclusie dat het toch iets anders was. Dat tweede deel, het driften 's avonds, is denk ik op een niet bestaande baan, gewoon een afgezet stuk weg op een industrieterrein/haven waar de auto's hun ding doen. Mooi geluid en mooie beelden.

    EDIT: Dat laatste stukje is denk ik inderdaad in/op Le mans/ circuit de la sartre!

    En wat plaatjes:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Het ziet er allemaal mooi en leuk uit, maar ik hoop dat het wel enigszins realistisch blijft en niet teveel PGR/NFS-achtig wordt.
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2008
  6. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    de laatste NFS zal het zeker niet worden, ook al lijkt het die kant wat op te gaan... maar slechter kan bijna niet |:-
    Ik zou eerder denken dat het richting PGR gaat, zo is de TOCA serie ook altijd al geweest... goede graphics, veel banen en autos, en alles neigt naar realisme.
    Het enige wat me nooit is bevallen van codemasters en hun studio die de race titels maken, zijn de physics.
    Speel DIRT maar eens, alles is goed, maar ik vindt de controls wel erg gevoelig, en zo waren alle race titels van deze developers daarvoor ook al.
     
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    ik denk dat het niet super realistisch wordt, want het is de zelfde engine als van dirt, alleen dan een beetje vernieuwd. niet dat dirt heel onrealistisch was, maar het lijkt alsof je op ijs raced. en dat zie je ook weer terug in dat stukje dat die drift wagen de eerste bocht neem. ziet er wel nice uit
     
  8. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Heilige schijt! Le mans erin, EN als 24 uurs race, mijn favoriete circuits nürburgring en spa erin... dat wordt geweldig online!
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2008
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Net een nieuwe trailer gezien, maar werd er nog niet erg warm van. Vind het erg jammer dat ze NFS:U/Juiced kant opgaan, terwijl nachtelijke straatrace rage nu wel over is.
     
  10. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Alleen omdat er enkele driftraces te spelen zijn in Azië gaat dit spel de NFS/Juiced kant op? DTM staat toch altijd bekend om haar vele soorten races? Dat is niets nieuws dus...Voorheen zaten er ook altijd rally-events in!
    Dat vind ik juist het leuke aan DTM, al die verschillende race-classes.
    En als ik me goed herinner kon je tijdens de career in single-player altijd kiezen tussen 2 events om verder te gaan. Dan kan je het driften toch gewoon overslaan?

    Wel goed dat er nu ook een soort van GTR en Le Mans in komt!
    De trailer zag er behoorlijk goed uit, ook wel nice dat je gewoon weer de in-view-camera kan gebruiken:D

    Hopelijk zal Zandvoort ook weer van de partij zijn, kan niet wachten om met die DTM-bolides strakke tijden neer te zetten!
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ja, maar ik vind nachtraces niet bij de reeks passen, stadsraces ook niet echt, maar dat gaat nog wel.
     
  12. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Onzin... lees even het interview via de link die ik heb gepost... dit wordt NIET zoals NFS: carbon/pro street of juiced, er zullen geen mokkels met dikke prammen naast de auto's staan voor de race, en je zult geen dun verhaallijntje zien over rijke pubers die met papa's auto gaan straat racen. :)

    Het driften bestaat bijvoorbeeld al jaren, en zoals de developer zegt, het wordt tijd dat iemand dat eens goed gaat implementeren in een race game, want NFS maakte er maar half werk van, net zoals vele andere games.

    Er zitten nu inderdaad ook straat races in... maar je ziet meteen dat het meerd wordt zoals PGR in plaats van juiced... dus stijlvol, geen neon pimp bakken die je kunt customizen, het gaat hier allemaal om het racen.

    En nachtraces horen JUIST bij dit soort games joh :thumbs: dat is nou het enige wat er nog miste in de toca game serie, het is ook een boel werk om een 24 uurs cyclus in een game te stoppen, maar het idee is geweldig en dit zal de game zeker ten goede komen.
     
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    kortom, vet!!!
     
  14. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Nachtraces niet bij de reeks passen, ja ok. Maar het is wel gaaf. Ik bedoel, er zijn heel wat race series die dat (gaan) doen. 24 uur van Le Mans, F1 gaat in het Oosten 's nachts rijden etc. etc.
    En het stadsgevoel... tja... het is niet je van het. Kijk maar in Forza 2, die rotbaan van New York, argh. Zo'n mickey mouse banen vind ik het maar, niet echt een design, maar gewoon lukraak een bocht erin mieteren. Ik bedoel, je gaat toch ook geen... foto's van je moeder... aan de muur hangen?... Ofwel?
    Dhr Tilke die banen ontwerpt denkt toch ook na over zijn ontwerpen en tekent niet in een minuut wat en geeft het door om het te laten realiseren.

    Hoop dat het weer wat moois word met die DTM wagens. Lekker geluid, bruut geweld... Maak er iets moois van CodeMasters ;)
     
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    ik weet niet of er wel dtm komt hoor, want de naam is niet meer dtm racer of toca racer, maar gewoon race driver grid
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2008
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Mooie trailer, alleen doet het me teveel denken aan PGR 3/4, Juiced en NFS. Maar ik ben denk niet de enige die hier over denkt. Toch ben ik benieuwd hoe het zal gaan worden. :)
     
  17. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik ben ook heel erg benieuwd hoe het gaat worden maar die 24 uurs races op de GTR circuits vind ik echt uber :D.
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2008
  18. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    DTM zal er vast wel in komen te zitten.
    Ze hebben echt giga veel race-classes, je kan zo gek niet bedenken, en DTM is niet de minste dacht ik zo.
    Die zien we ongetwijfeld terug, zo niet dan baal ik wel behoorlijk, maar die kans is heel erg klein dat het niet aanwezig is..
     
  19. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas.. geen V8 serie, en geen DTM.
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    dtm en vond ik wel altijd de leukste klasse, en dan altijd met de audi tt
     

Deel Deze Pagina