Pes 2008 tournooi!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door jerooney, 14 feb 2008.

1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    haha ik ga eerst nog ff oefenen, de eerste paar potjes online gespeeld met duitsland ginge niet echt geweldig :p

2. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    ik ook met italie:p 2 wedstrijdjes gespeeld nu

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ik kan zo gaan spelen,maar ik heb een idee

na elke gespeelde wedstrijd zullen we dan ook noemen wie er hebben gescoord. Dus dat er ook een topscorer van het toernooi is.

4. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Oekraine 4-4 Italie
    1-0 Vorobei
    1-1 Toni
    2-1 Vorobei
    2-2 Toni
    3-2 sheva
    3-3 Toni
    4-3 Vorobei
    4-4 Toni

Man of the Match : Luca Toni

Zo iets volgensmij,, wat een piepwedstrijd zeg.. helemaal niets lukte en dan ook nog een shevchenko in diepste vorm en de 4-4 in de laatste minuut omdat ik te sportief was en hem niet neerlegde toen en toen schoot die gekke Toni nog door mijn keeper heen ook, maar al met al was het toch een redelijk potje. Allebij nog volop perspectief om door te gaan. gelijkspel tegen italie toch niet zo slecht

Laatst bewerkt: 16 feb 2008
  5. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen topscorers bijhouden maar dan moet wel iedereen het doen. En hoe was het met de lag bij oekraine-italie? Ik werk de stand wel bij als er wat meer wedstrijden gespeeld zijn..Mail de uitslag ook even naar mn email adres die op de website vermeld staat aub;)

6. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Is je vriend er dan kunnen we een potje doen?

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Duitsland-Oekraine 4-3

wat een wedstrijd jezus

Op 2-0 achterstand door voronin (1 hele domme fout van mij met Hildebrand en 1 solo). Toen Kruger met een vlammende uithaal onderkant lat 2-1, minuut later Sloeger met de 2-2. Niet lang daarna de 3-2 van Frutes. Ik in extase maar niet voor lang want een afschuwelijke counter , 1 lange bal op mylevskyy vanaf de verdediging waarna hij snoeihard uithaalt, zorgde weer voor de gelijkmaker. Zo een 10 minuten voor het eind kwam Botanaski aan de bal, hij loopt 3 meter en haalt uit. Een prachtig schot dat maar bleef stijgen tot hij recht in de kruising kwam. 4-3

8. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    die is er pas tegen 21.00 zoiets

9. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Vervelende wedstrijd voor mijzelf haha
    nooit op voorsprong gekomen, schoot een keer over voor open goal omdat k me speler switchde waardoor hij een lobje deed
    af en toe wel lag, rare goal van shevchenko waar ik niks van begreep.
    Leuke maar irritant spelende tegenstander_O_
    Hoop dat ik nog door kan gaan haha

10. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Ben het met die eerste zin eens. . Eerst niet zo'n slim foutje van Hildebrand (altijd even om je heen kijken als je de bal laat vallen he) 2-0 Voronin weer met buitenkantje recht, ziet er altijd heel raar uit. Dan krijg je die schitterende 2-1 van Kruger (ballack?) onderkant lat. Weet niet wat er daarna bij mij gebeurde. Waar het tot voor kort goed stond ging nu alles fout en kwamen alle afvallende ballen bij hem. De 2-2 weet ik ook niet meer zo goed. 3-2 kon ik de speler niet zijn en schiet Frutes simpel binnen. 3-3 is een lange peer naar voren met l+b dan neemt Milevskiy aan kapt achter zijn tegenstander langs en schiet hem netjes binnen. Daarna aan allebij de kanten genoeg kansen om de beslissende te maken. Ik loerde op de counter (wat moet je anders met Oekraine;)) en hij maakte het spel. Hij kreeg dan ook de grootste kansen en miste 2x oog in oog. Dan de 4-3: een ingooi voor mij bij de eigen cornervlag. Ik doe zoals ik altijd doe (teruggooien en met B een peer naar voren) wat normaal altijd lukt. Nu kwam de bal zo op bij de borst van een zijn spelers, die na zijn aanname meteen schoot (dan zit ie altijd) al moet ik wel zeggen dat de manier erg fraai was. Nog even voor Jerooney:

Duitsland 4-3 Oekraine
    0-1 Voronin
    0-2 Voronin
    1-2 Kruger
    2-2 Sloeger
    3-2 Frutes
    3-3 Milevskiy
    4-3 Botanaski

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja het was wel een leuke wedstrijd, toen ik 2-0 voorkwam dacht ik echt van hoe kan dit nou (net zoals jij had bij die 2 goals van mij)

het was wel de wedstrijd van mijn middenvelders :p aanvallers nog niet echt productief

12. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Spanje 2-0 Griekenland
    1-0 Fernando Torres
    2-0 Fernando Torres (p)

De 1-0 was 1 op 1 tegen me speler die hij uitkapte en toen mocht hij vrij door op de keeper.Na de 2-0 ging het iets beter.Maar mijn aanvallers bleven kansen missen waarschijnlijk omdat Casilas erallemaal uithaalden...

13. DonnyCong

DonnyCong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Spanje 2 - 0 Griekenland
    2x Torres

Zakelijke wedstrijd aan mijn kant liet niet echt veel bijzonders zien. :p
    Alpine was eigenlijk sterker, maar door zijn zwakke spelers kon hij niet scoren. Je kreeg wel genoeg kansen, maar er zat niet echt kracht achter het schot en Casillas keepte goed.

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Duitsland 2 - 0 Italie
    1x Stroebel (Schneider)
    1x Kmala (Klose)

Opzich simpele wedstrijd, 90 minuten gedomineerd en ook nog wat kansen gemist. Duitsland (ik) ben dus al door aangezien ik al 2x heb gewonnen met nog 1 wedstrijd te gaan tegen Tsjechie

15. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    Die maat van mij speelt met ierland ipv kroatie

16. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    poule A
    griekenland - ierland 0-25 toen het 0-5 was gaf griekenland het op en scoorde hij steeds eigendoelpunten met nikopolidis:D haha griekenland is lekker begonnen jezus waarom doe je eigenlijk mee aan een tournooi als je niet eens serieus een wedstrijd speelt:9

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja jesus :p anders had ik nog wel een vriend van me kunnen inschrijve die het leuk had gevonden

maar worden er nou topscorers bijgehouden? want iedereen vernoemt het wel

18. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Na 3 levensgrote kansen missen met die Charisteas werd ik moe van het hele team.Het stond toen volgens mij al 0-3.En met deze stand zou ik toch niet doorgaan.Want de vorige had ik al verloren met 2-0.En aangezien dat Duff,Keane en die Long gewoon vlgen over het veld

19. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    Nederland-Turkije 3-0
    na een 3-0 voorsprong naaide Turkije er uit:confused: En zei hij als smoes dat hij er geen zin meer in had en het aan de lag lach terwijl ik helemaal geen lag heb gezien:confused: Maar Turkije licht er dus uit en iedereen uit poule C heeft een regelmentaire overwinning van 3-0 op Turkije

20. zeme

zeme None other..

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond gaat het toernooi (hopelijk) ook voor zweden van start.
    Zijn er mensen uit poule A die kunnen?

Deel Deze Pagina