[Algemeen] Halo 3 [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tot maandag is hij er maar dan bedoelen ze dus "maandag in de verenigde staten" . Net even die valentines playlist geprobeerd. nou dat werkt lekker verhelderd als je tegen 2 generals staat. (persoonlijk ben ik dus een Major). toen ging men teamgenoot eruit. ik heb er alleen uit kunnen slepen dat ze geen perfection konden krijgen .( waren ze ook nog kwaad over ook)

2. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    DAMN wat ging ik samen met Shadow NL net lekker op valentine (oftewel team double's).
    Redelijk wat gewonnen, maar net ook 2 verloren. Eentje waren we gewoon kansloos, Epitath. Wie de fok bedenkt dat die map EERLIJK is op team doubles? Als ze shotgun/invis en rockets hebben kun je gewoon NIX beginnen..

Mgoed daarvoor drie generals achter elkaar verslagen,, met als toppunt deze match. Wij als twee brigadiers tegen 2 generals waarvan eentje zelfs grade 2 was!! Die lui hadden 1300 en 1500EXP ofzow. Veel te ziek :) Zo zie je maar dat je met lekker teamwork dr ook wel kan komen..

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    ^_^

4. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Dus wat gaat er nu werkelijk veranderen?

5. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig komt die klote update snel. Ben net gewoon van skilllevel 36 terug gezakt naar 34 door die naaizooi. Ben wel 50 x met die melee onzin genaait.

6. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand hier toevallig al MLG Ons en Stock V4 gespeelt? Ze zijn best vet gedaan imo. Ze spelen heerlijk.
    Zoja trouwens, weet iemand hoe ze die box etc. in elkaar hebben gekregen? En al die andere dingen.

7. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop ook dat ze in de update nog iets verwerken tegen quiters en xp boosters. Bij social games zijn er zoveel mensen die leaven of gewoon stil blijven staan. Heb nu ook al meerdere malen gehad dat een potje rumblepit helemaal verneukt werd doordat er weer zo'n xp boost party bij zat.

Op zich gebeurt dit allemaal niet zo vaak, maar het zou wel fijn zijn als hier een maatregel tegen komt.

8. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is fixt Bungie het gefaalde melee systeem. Je weet wel, je ziet en hoort dat jij duidelijk iemand met no shield neer stompt, maar een split second later vlieg je zelf plots dood naar achter? Die onzin wordt er nu uitgehaald d.m.v. een patch die ervoor zorgt dat beide spelers kapot zullen gaan als er "tegelijk" met no shield op B wordt gedrukt.

Was btw zelfs tot 33 gezakt met lone wolves. Heb 't wel weer terug kunnen brengen op 35 (inclusief 2 Killing Frenzies, hehe). Maar daar was veel geduld voor nodig zeg. Het lijkt erop dat degene met de beste verbinding zo'n melee battle wint. En raar genoeg verlies ik 9 van de 10 keer...

9. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan die dingin in elkaar krijgen door bijvoorbeeld een kist neer te zetten en dan druk je X op die kist en stel je in dat hij niet meteen respawnd maar pas na 30 sec. Als je dat dan heb gedaan moet je op start new round klikken en dan een voorwerp op de plaats waar je hem wilt hebben van die kist zetten en dan respawnd die kist in de andere.
    http://www.forgehub.com/home/index.php?page=109

En bij de update krijg je ook commando shoulders.

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Als ze dit fixen ga ik het misschien ook maar weer spelen. Ik speel spellen alleen voor mijn plezier maar ben gestopt met halo 3 omdat ik elk potje wel van die momenten had. Dan is voor mij de lol er echt af. Maakt me niks uit als ik verlies maar continu dezelfde vreemde deaths krijgen werd me net iets te veel van het goede...

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wanneer word die Map Pack gratis ? Moet binnenkort zijn dacht ik toch ?

12. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ergens in 'Spring 2008' dacht ik, volgens mij is er nog geen specifieke datum bekend.

13. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand zin om Halo 3 nog een keer op Legendary te coopen? Lijkt me wel leuk om de campaign een keer met wat meer mensen te spelen. Ik weet alle skulls/terminals te vinden, dus kun je die ook halen als je ze nog niet had. Met 4 man lijkt me het leukst, dus kom maar op met die Gamertags!\o/

14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Dat is wel zwaar relaxt.
    Het grootste punt waaraan ik me ergerde in Halo 3 was dat meeleegezeik wel ja. En wanneer komen er weer eens nieuwe maps? Bungie? NOU!!?

15. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Ik meld me wel aan, Halo 3 campaign ftw \o/

Ik zou zeggen, mail ze: webmaster@bungie.net. Als je het heel aardig vraagt antwoorden ze vast wel...

Ik verwacht trouwens niet al te veel van die meleefix. Je gaat alleen maar meer dood omdat jij nu ook neervalt als jij een keer voordeel had. Het beste van de update vind ik dat de Prefer Good Connection gaat zorgen dat Europeanen minder met Amerikaantjes worden gematcht. En daar ben ik best blij mee :)

Laatst bewerkt: 17 feb 2008
  16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik zou ook wel mee willen doen. Wanneer wil je dat gaan doen ? Want ben zelf bijna nooit in de avond op de Xbox.

17. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Meld mij ook maar aan Biba. Heb al te lang geen Halo meer gedaan.

Zullen we zo even spelen?

18. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi zo! Ik stuur jullie allemaal even invites, we hebben dus nu Marruk, Shad0w NL, Gold Rush NL en ik zelf.

Ik ben nu online in Halo 3, dus ik zie jullie zo wel denk ik!

19. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik zou wel een keertje mee willen doen. maar ik zit meestal alleen in de avond. ik weet niet hoe je het in gedachten had om te regelen maar mijn gamer tag is X88 en ik heet: luigy wl

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Sorry, mij zul je dus zometeen niet zien. Hoop dat je een leuke avond hebt met Marruk en Gold Rush, speel ze! :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina