Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Gele lampjes?

2. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    groene bedoel ik in de ring ;) 8)

3. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Even een vraagje: Kan ik op dat UPS-label gewoon al de datum en m'n handtekening vermelden zodat ik het al op de doos kan plakken of moet ik dat pas doen als ze het op komen halen?

@ lenn_93:
    Bizar zeg, maar volgens mij wordt het probleem ergens anders door veroorzaakt en dan denk ik aan de HDD of voeding. Die kunnen dat namelijk ook veroorzaken.

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Volgens mij moet de chauffeur dat doen. Dus wanneer ze hem ophalen.

5. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ok, thanks! Dan doe ik 'm gewoon los in het plakzakje die ik op de doos heb geplakt en dan komt het wel goed. :)

6. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kreeg net 3 rode lampjes te zien. Xbox naar de klote dus :mad:

Nu kan ik dus het beste gewoon Microsoft bellen he? Het is pas de eerste ring of death die ik krijg.

7. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Je kan eventueel dit eerst doornemen, maar ik ben bang dat je 'm ook ter reparatie/vervanging moet aanbieden. Je kan morgen trouwens ook bellen.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    stekker kapot geknipt zelf stekkers aan gemaakt en gamen maar....pfff sneu dat het zo moet, maar mijn 360 is weer up and running.

9. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik moet hem gaan opsturen. :'-( Ik heb m'n xbox gekocht op 28-10-06. Dus officieel heb ik geen garrantie meer. Maar klopt het dat microsoft je een garrantie van 2 jaar geeft?

10. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Je hebt standaard 2 jaar garantie + 1 jaar extra op de Ring of Death. ;)

11. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Voor de RRoD heb je 3 jaar garantie dacht ik.

12. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gelukkig :)

Weet iemand hoelang je gemiddeld je xbox kwijt bent? En hoelang het duurt totdat die wordt opgehaald?

13. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Voor beide verschilt dat, want de een wacht vrij lang op labels en de ander (waaronder ikzelf) krijgt het dezelfde dag nog op de e-mail. Mij werd verteld dat ik binnen 15 werkdagen m'n Xbox 360 of gereviseerde Xbox 360 terugkrijg.

14. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Okey, dan ga ik morgen maar eens bellen. Maar werd het bij jou wel allemaal netjes afgehandelt? Ik moet zeggen dat ik over het algemeen wel positieve geluiden hoor over de service van Microsoft.

15. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja hoor. Ik had een hele aardige dame aan de lijn die alles netjes en snel heeft afgehandeld. Ik kreeg na het gesprek vrijwel meteen een e-mail van UPS met het label die ik moest afdrukken. Dat was dus heel erg snel verwerkt. Ik moet nu wachten hoe ik m'n Xbox 360 of andere terugkrijg, maar tot nu toe ben ik zeer tevreden. Ik krijg sowieso 1 maand Xbox LIVE Gold en ik had het er ook over dat ik ooit een foutmelding m.b.t. de HDD had en laatst het Burnout Paradise-profiel niet meer kon worden geladen waar zij gelijk aangaf als ik nog 's een probleem met de HDD zou krijgen en dan hoeft die niet eens te crashen of zo, dat ik dan een nieuwe HDD krijg. Prima service lijkt me! :)

16. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey, ik had een vraag:

wat zijn de tekenen van een RROD?? Mijn Xbox blijft nu steeds vastlopen tijdens het gamen en dan hoor ik een piep waarna hij helemaal niet meer reageert.

als dit klopt, wat zijn dan de stappen die je moet nemen ivm het bellen van Microsoft enzo??

zitten er overigens ook kosten aan verbonden?

Kan ik de HDD eruit halen of moet ik die laten zitten en alles kwijt raken??

hoelang duurt het gemiddelt dat je hem terug krijgt en hoe groot is de kans.

de Xbox is overigens uit December 2006 als ik het goed heb.

en worden er nu nog steeds 2e hands Xboxen geruilt tegen een kapote door Microsoft??

17. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Er zijn heel veel tekenen voor een Ring of Death zoals vastlopers, gekleurde vlekken of strepen tijdens het gamen op het beeld, een soort van schaakbord op het beeld en ga zo maar door. Maar het komt ook heel vaak voor dat wanneer je je console op een dag aanzet je opeens een Ring of Death krijgt terwijl je de dag daarvoor nog lekker hebt kunnen gamen. Vastlopers komen wel vaker voor en kan ook door een vervuilde cache komen. Voor het piepen heb ik geen verklaring. Het zou de zogenaamde "bootsound" kunnen zijn die tussendoor klinkt, wat ik niet echt gezond zou vinden. Maar goed, het kan nooit kwaad om de helpdesk te bellen en je probleem uit te leggen. Er zijn geen kosten aan verbonden en je console wordt via UPS bij je opgehaald en ook weer bezorgd. De HDD moet je NIET meesturen, dus alleen de console zonder andere accessoires. Het repareren verloopt meestal binnen 15 werkdagen en ja als je eigen console niet gerepareerd kan worden krijg je een gereviseerde console terug.

Laatst bewerkt: 17 feb 2008
  18. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt, mijn broer zal maandag ff bellen en kijken wat ze kunnen doen.

Alleen vind hij het nie zo leuk dat hij mss een geriviseerde terug krijgt, omdat het neerkomt op een 2e handse terwijl je toch nog gewoon garantie hebt.

19. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Tja, zo werkt het nou eenmaal. Ik hoop ook dat ik gewoon mijn eigen gerepareerd terugkrijg, maar ze kon niks beloven. Ze proberen het sowieso eerst te repareren en als dat er niet meer in zit, krijg je een gereviseerde.

20. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik zag net iemand zeggen dat dit aan mijn voeding kan liggen:eek: is dat zo

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina