Backwards compatible [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

  1. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    nee had helaas geen effect. had ik ook al geprobeert.
    Iemand anders nog een optie ?
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  3. Spitsy

    Spitsy race+drift team XFNL

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0

    ik zit ook al heel lang te w88 op die mm3 tot op de 360 kan lijkt me dan wel vet om op live te gaan daar want ik kan mijn ouwe xbox niet op live kijgen omdat ie om een activation code vraagt bhaaa
     
  4. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Mocht je toevallig een creditcard hebben en je leent je Xbox 360 account niet aan iemand uit dan kan je de creditcard invullen op je xbox 360 account (let op dat hij voor altijd je creditcard onthoudt en dus aardig fraude gevoelig is). Als je dat hebt gedaan kan je gewoon je xbox 360 account gebruiken op de xbox 1 en alsnog online spelen. Ben alleen bang dat niet veel mensen meer MM3 spelen. Ik zelf kon geen matches meer vinden met Unreal championship en Darkwatch. Misschien spelen mensen op Xlink het nog.
     
  5. Spitsy

    Spitsy race+drift team XFNL

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    da's mijn probleem dus ik heb met mijn vorige xbox 360 accaunt al problemen gehad met dat cretid kaart gedoe gehad en wil daar niet nog eens last van hebben.

    ik heb wel nog drie maanden gold voor de 360 maar ik denk niet dat dat op de xbox 1 werkt dusja heb er niet veel aan
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    andere game dan: Chronicles of Riddick is niet bc? Komt dit nog?
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Niemand weet of het nog komt. Ik verwacht nog weinig nieuwe updates. Van Chronicles of Riddick komt ook een remake dus ik weet niet of deze nog komt ..
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    balen! Dit is één van de games die ik gemist heb.
     
  9. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Zover ik heb gelezen wilde Starbreeze (de makers van Chronicles of Riddick) heel graag de game op de backwards compatible lijst hebben maar dit kon volgens microsoft niet omdat het spel te lastig was om over te zetten. Daarom hebben ze besloten om Butcher Bay te remaken zodat iedereen het spel kan spelen en het verhaal alsnog tot zich kan nemen voor een eventueel vervolg game en bijkomstige film.

    Ik zou er dus helemaal niet op rekenen dat hij nog BC komt.
    Hier mijn bron:
    http://en.wikipedia.org/wiki/The_Chronicles_of_Riddick:_Assault_on_Dark_Athena#_note-0
     
  10. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er nog nieuws op dit gebied? zou namelijk graag mm3 weer eens willen spelen...
     
  11. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, niet echt. Wie weet dat er met de Spring update iets bijkomt... maar voorlopig hebben we alleen de onderstaande lijst:

    http://www.xbox.com/nl-NL/games/backwardcompatibilitygameslist.htm

    Ik hoop dat er nog meer bijkomen. Ik zelf wens nog:

    -Verbeterde Mercenaries compatibilty (stomme crashes)
    -Werkende Silent Hill 2 (nog zwart beeld)
    -Otogi 2: Immortal Warrios
    -Rallysport Challenge 2
    -Mace Griffin: Bounty hunter
    -Brothers in Arms - Road to Hill 30
     
  12. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Met de aankondiging van Beyond good and Evil 2, hoop ik dat ze de eerste game BC maken
     
  13. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    dtm 2 en 3 had ik wel graag bc gehad maar dit zal er wel dik niet meer in zitten?
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat zal denk ik niet meer gebeuren, maar het kan dat wel ze komen op de Xbox Originales maar daar is niks over bekend.
     
  15. Seff

    Seff Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ontzettend slecht van MS dat ze zo ontzettend weingi games BC hebben gemaakt, ik heb hier nog een hele stapel games liggen waar ik niets meer mee kan. Ik heb de 360 nl gekocht als vervanger voor mijn xbox 1 omdat die de geest gaf.
     
  16. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Je nes spellen speelde je toch ook niet op de snes? Of je n64 spellen op de cube.. Of je gameboy spellen op de ds.. zo kan ik nog wel even doorgaan.. Ik snap dat we nou in een tijd leven waarin het kan, maar verwachten dat alles speelbaar is, is een beetje dom..
     
  17. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hij verwacht ook niet dat alles speelbaar is, maar dat er in elk geval wat meer BC games zijn. Ik vind het niet meer dan logisch, aangezien er gewoon écht weinig BC games zijn.
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja en een paar die BC zijn waren nou niet echt toppers te noemen.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De niet BC toppers waren een bonus ;) ze kwamen er achter dat deze werkte toen ze bijv halo 2 bc wilde maken .. dus vandaar dat sommige slechte games er bij zitten, omdat deze toevallig dezelfde engine gebuikte als een andere game
     
  20. Jordi 360

    Jordi 360 Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de sims 2 voor de ''gewone'' xbox en wil deze spelen op de xbox 360 het spel is orgineel en de lijst van spellen die BC zijn is net geupdated ik heb dus via live de update gedownload maar als ik de sims er in stop staat er dat deze nog niet kan kan iemand helpen?
     

Deel Deze Pagina