Pro Evolution Soccer 2008 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Dan gaanij ook nog wel ff een paar potjes spelen.......

Hee en over die vrije trap, moet die niet vanaf 35 meter zijn?? Ik weet dat ik hem wel meteen erin had.

Maar kan ook zijn dat het een bug is dat je hem niet meteen krijgt hoor. Konami kennende......

2. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Kan me er iets van herinneren dat een vrije trap online niet aangeraakt mag worden. Dus niet via een muur of paal of lat erin of zo. Tenminste, dat was bij mij zo, had er al een paar inliggen maar kreeg de achievement maar niet...

Anyway, iemand een antwoord op mijn vraag op pagina 43?

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    zit kuffour wel in het spel? kan hem nergens vinden

4. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Volgens mij zit er geen ander stadion in. Heb hem zelf ook nog niet. Heb de moeite niet genomen om andere stadions te kiezen.

Nou heb ik ook een vraagje. Die Italian teams domination. En dan ook engelse enz.. Moet je dan de competitie spelen of kan je dit ook in exebition halen??? Dat is mij niet echt helemaal duidelijk.

5. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Nope die zit er niet in. Maybe als classic maar dat denk ik zelfs niet.

6. Falastine

Falastine Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    is er nog veel lagg online ?

8. rudeboy

rudeboy press play on tape

Leuk Bevonden:
    7
    ......ja....niet speelbaar...zo frustie!!

9. Grazydon

Grazydon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon te erg idd.... speelde online tegen een kameraad van me die 2 straten verder woont en er was gewoon nogsteed dikke lag!!!!

10. Grazydon

Grazydon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook gewoon bij exibiton halen ja, heb het zelf ook zo gedaan met de eredivisie... moeten overigens wel wedstrijden tegen de computer zijn tegen een kameraad telt niet mee...

11. FcWinningEleven

FcWinningEleven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er een manier of patch om de laatste transfers door te voeren? Naast zelf in het edit scherm doen?

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Als je een apparaatje hebt om je Option Files te veranderen vanaf je PC wel.

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Vind ranked nog steeds erg frustrerend... Verloor net 2-1 op een hele bizarre manier van Liverpool (ik was met inter). Ik stond 1-0 voor, 70e minuut kuyt schiet van afstand bal word van de lijn gehaald door Julio César en alsnog is het een goal :confused:. Vervolgens krijg ik een penalty doordat Reina me neerhaalde in t strafschopgebied, ik schiet hem via Reina binnenkant paal erin , ik blij hefet opeens Reina de bal in zijn handen en staat het nog 1-1. Stoppage Time vrije trap gerrard vanaf 28 meter recht op Julio César af maar omdat hij niks deed ging die bal er alsnog in. Inderdaad de nodige frustraties

14. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    @ Jerooney: Ik ben Frankrijk inderdaad. Heb van het weekend weinig tijd gehad om te spelen. Vanavond zal ik kijken of ik mijn wedstrijd kan spelen

15. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even over die World Traveler achievement, het trainingsveldje al geprobeerd? Anders gewoon nog even in exebition de stadions langs gaan.

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wat verstaan jullie nou onder dikke lag? Ik heb zelf af en toe dat het scherm ineens een stuk naar links gaat en dat soort kleine dingetjes maar dat vind ik niet zo erg hoor. Het weerhoudt me er echt niet van dit spel online te spelen.

17. Achillias

Achillias Guest

PES heeft het dit jaar moeten afleggen tegen fifa..

18. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Yea...

19. Grazydon

Grazydon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In het meest gunstige geval is dat alles ja maar als de lag even doorzet dan krijg je momenten in de wedstrijd dat de bal gewoon in de goal rolt en je dus scoord maar dat de keeper een fractie later de bal gewoon klem heeft dus geen goal..... Of dat je op het middenveld in duel bent en dat dan de keeper ineens de bal vast heeft..... en aan mijn verbinding ligt het niet want heb glasvezel thuis O-)

20. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Aan de mijne lag het ook niet aap :9
    Was wel zwaar vreemd jah, dat de bal van middenveld in eens in de handen van jou Keeper zat...

Maar niets aan te doen, gewoon lekker met kameraden thuis op de bank spelen.

Toch Grazy? :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina