Spanje 4 - 3 Zweden 0 - 1 Rosenberg 1 - 1 Torres(?) 2 - 1 Reyes 3 - 1 Torres 3 - 2 Wilhelmson 4 - 2 Torres 4 - 3 Rosenberg Je kwam vroeg voor en ik dacht gelijk dat dit een verloren zaak zou worden, maar ik herpakte me. De eerste van jou was ook wel heel mooi. Goed gespeeld en succes verder.
Was het nog te vroeg? Is het gemis van Ibrahimovic niet op te vangen voor de Zweden? Of is Spanje gewoon een goeie ploeg met een prima kans op de titel? Laten we het op het laatste houden De eerste zat er idd lekker in maar mijn defensie kreeg maar geen grip op Torres. Donny, van harte gozert, en succes verder! by the way.. zal de rest van de dag ff bezig zijn met voetbal in real-life. Vanavond is Zweden weer beschikbaar. ciao 4 now.
Ik ben vanmiddag na Groningen-AZ wel online, dus als iemand uit mijn poule dan een potje kan spelen, ik ben er wel. Is stook081 trouwens actief op dit forum, heb nog niets van hem vernomen? Friendrequest is nog altijd pending.
Kan Tsjechie vandaag ook nog wat wedstrijden spelen , ben wel benieuwd wie er nog meer doorgaat. Oja trouwens als er iemand is die niet actief meedoet aan een toernooi wilt een vriend van me wel meedoen
Ja dan kan hij met turkije spelen, maar heeft hij wel een 3-0 nederlaag aan zn broek aangezien ik turkije gisteren al heb ingemaakt
Hee shit jullie zijn al begonnen. Zie het topic nu pas. hahahaha nou volgende keer beter dan!!!!! Hee en hoe is de lag als je gewoon private match doet dan???
Vandaag heb ik alle tijd om te spelen gister was ik afwezig wegens een familie verjaardag dus vandaar dat ik pas vandaag de invites had geaccepteerd!
Gaat niet lukken denk ik, heb problemen met router(als ik hem aansluit dan doet hij het wel op de Xbox 360 maar dan doet mijn gewone internet het weer niet). Bovendien moet ik eigenlijk leren voor de toetsweek. Misschien heb ik het morgen wel opgelost.
Zoals ook al op jerooney's pes site aangegeven: Denemarken - Engeland 3-2 1-0 Tomasson, 1-1 W-Philips, 1-2 Terry, 2-2 Rommedahl, 3-2 Tomasson Leuke pot, nu nog Roemenie en Frankrijk zien te verslaan.
hoop het , maar kan je dan trouwens niet even doen dat je dan bv een half uur ff alleen internet voor je xbox om die potjes te spele en daarna weer je normale?
Portugal 2 - 1 Nederland aan mijn kant 2 x Simao geloof ik, bij Nederland huntelaar (?) Nederland was eigenlijk beter maar ik was een stukje efficienter. Ik had wel een beetje te veel balverlies, haha.
leuke wedstrijd waarin ik zeker op het begin goed weg kwam aangezien jij enorme kansen had! De 1-0 was een cadeautje want enorm slecht verdedigd. Gelukkig schoot Huntelaar ze er vandaag makkelijk in en was het op het eind nog zweten toen jij op het laatst de 2-3 maakte. Leuke wedstrijd en succes nog verder