Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stefan_360

stefan_360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel ergens gelezen dat als het scherm vastloopt je het voedings blok bijv. op een open doos moet leggen zodat de warmte alle kanten weg kan. Dit zou dan ervoor zorgen dat je in plaats van 5 minuten spelen en dan een vastloper 7 uur achter elkaar kan spelen. Bij mij werkte het helaas niet, ik had namelijk ook vastlopers

Edit: Zie hier het forum: http://www.gamespot.com/forums/show_msgs.php?topic_id=23998153&page=0

Laatst bewerkt: 17 feb 2008
  2. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu schiet er opeens een pinnetje in mijn hoofdd los, wij zijn netverhuist en sindsdien is hij eigenlijk vastgaan lopen. In dit huis is de verwarmings instalatie fout aangelecht en is het dus op mijn kamer soms 26 graden! DUs daar zal het aan liggen:eek:

3. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Als het echt te warm is in de omgeving waar de Xbox 360 is geplaatst zonder genoeg ventilatie kunnen daar problemen door ontstaan.

4. Tinuva

Tinuva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of beter, je krijgt gewoon een nieuwe 360 in de plaats, zoals bij mij het geval :b:

5. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou, je weet niet of ie nieuw is. Hij kan namelijk ook gewoon 2e hands zijn.

6. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    dat zie je meestal wel aan de gebruikerssporen en het consolenummer :p

7. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Kan, maar meestal doen ze het zo dat je niet of amper kan zien. ;)

8. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt niet uit. Als die nu gerepareert wordt dan wordt daar de nieuwste moederbord en dergelijke ingeplaatst.

9. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Klopt, en er wordt anders sowieso een extra koelblok bijgezet. Maar het gaat er om of je ook echt een "nieuwe" console krijgt als ze dat zeggen of een gereviseerde. Opzich maakt het niet zoveel uit zolang die maar naar behoren werkt en er geen zichtbare beschadigen aanwezig zijn.

10. Nexi

Nexi forumspiekert

Leuk Bevonden:
    0
    Bah, xbox weer dood. Op naar no. 4.
    Maar even een mailtje naar Dixons gestuurd, ookal is mijn garantie verlopen. Maar de vorige keer hadden ze me ook zo goed geholpen. Mocht namelijk bij Dixons zelf een nieuwe xbox ophalen. (nieuw in doos dus, nieuwe controller etc..) Dus hopelijk zijn ze weer behulpzaam.

11. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    goede service dan bij dixons! al na een week gaf de winkel ( bart smit ) mij geen garantie meer :p na die tijd moest ik bij xbox gaan aankloppen 8)

12. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat is normaal ook zo. Over het algemeen hanteren ze een periode van 14 dagen en daarna mag je het uitzoeken met de fabrikant/importeur. Maar ik had al bijna 2 jaar een ethernetkabel liggen van Dixons die ik wilde gebruiken en toen kwam ik erachter dat een van de connectors niet goed was. Ik terug en ik kreeg ook gewoon een nieuwe zonder de bon te laten zien. Dat zegt ook al wat, al is de waarde natuurlijk wel een stuk minder. Maar toch... :)

13. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik merk nu dat mijn xbox krassen maakt op mijn cd's. Dat is nogal een probleem aangezien de laatste keer dat mijn xbox opgestuurd werd (maand geleden of langer) toen zeiden ze al dat ik geluk had dat ik een rod had aangezien mijn garantie verlopen was maar voor de rod een garantie van 3 jaar geld.
    Kan ik nu nog mijn xbox ter reparatie opsturen zonder dat dit mij geld gaat kosten. Zo niet hoeveel gaat mij dit dan ongeveer kosten? Ik baal hier echt goed van aangezien ze gewoon een degelijk product horen te leveren.:mad:

14. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Buiten de garantie kost het je geloof ik €90,00. Maar ik zou gewoon even contact opnemen met de helpdesk en je probleem voorleggen.

15. copur

copur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds gisteren heb ik geen beeld meer, maar wel audio en alles werkt. Ik heb de toweltrick geprobeerd en dan krijg je opeens wel beeld, maar dan echt in het groen. Na nog een keer opstarten is het beeld weer helemaal weg. Ik heb op internet gekeken en het lijkt erop dat het een fabricagefout is, namelijk fout soldeerwerk ofzo(vga wordt te warm).
    Ik speel de 360 nauwelijks en dit probleem ontstond uit het niets. Hij is van 16-02-2006 (wel een een paar maanden later gekocht) en toevallig is hij 16-02-2008 "in coma". Maar ik vraag me toch af wanneer die garantie vervalt, 16-02-2008 of 2 jaar na aankoop(xx-xx-2008 )?

16. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    2 jaar na de aankoop natuurlijk

17. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok, ik moet wss dus mijn Xbox opsturen, maar hoe zit dit met mijn gamerscore/Xbox Live?? staat dat gewoon allemaal op de HDD?? en zoja, moet de HDD mee worden opgestuurd?

18. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Lees nog eens mijn antwoord op je vragen:
    En over je profiel met gamerscore hoef je je geen zorgen te maken. Mocht er toch wat misgaan met je HDD kun je altijd nog "Account Recovery" doen om alles terug te halen, behalve je saves. Want die je kun je niet meer terughalen. Ikzelf maak altijd elke week een back-up van m'n belangrijkste saves naar een Memory Unit.

19. copur

copur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, dat wou ik net onderzoeken of ik nou alles mee moest verzenden. Dus ook geen ac adapter en/of av cable.

20. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee, ALLEEN de console. Mocht je toch ook iets anders meesturen, dan heb je grote kans dat je het nooit meer terugziet. Soms blijft er ook weleens een game in de console zitten en die zie je niet meer terug. Zelfs als je een CORE-systeem hebt moet je het beschermkapje bovenop de console verwijderen, want die zie in de meeste gevallen ook niet meer terug.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina