1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 feb 2008.

?

Welke console heeft de beste exclusives in 2008?

  1. Nintendo Wii

    10 stem(men)
    5,1%
  2. Playstation 3

    37 stem(men)
    18,9%
  3. Xbox 360

    149 stem(men)
    76,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Nu kan ik dit jaar met een gerust hart een BR speler halen. :thumbs:
     
  2. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat wist dus niemand aangezien HD DVD dus op een gegeven moment ook bijna Warner had binnengetrokken en dus ook de final blow had kunnen geven. Erg vreemd dat Toshiba behalve pricedrops geen counter-strike heeft kunnen maken met iets, de format war is nu beslecht in het voordeel van blu ray zonder echte felle strijd en amper consumenten winst dan als het langer zou hebben geduurd.

    Zeg maar dag dag tegen ps3 pricedrops, blu ray price drops en blu ray films pricedrops.

    'The future will be Sony, expensive sony'
     
  3. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0

    tja, anders was het exact andersom geweest.
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nou, niet exact. HD-DVD wordt gesupport door Microsoft, maar is slechts een 'extraatje'. ;)
     
  5. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Wel exact, want de enige producent van HD-DVD spelers was Toshiba. Bij de Blue-Ray zijn er verschillende hardware producenten die deze spelers produceren en supporten.

    Uiteindelijk maakt het niet zoveel uit wie er wint bij de HD-DVD of Blue-Ray "war".
     
  6. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad maar gelukkig is er nu vrij snel duidelijkheid. Voor mij was die hele poppenkast een reden om nog even niet over stappen, het geduld wordt beloond. Nu zijn we gelukkig ook meteen af van de verhaaltjes dat de games misschien weleens op HD-DVD konden gaan verschijnen. :+
     
  7. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. :9

    Denken jullie trouwens dat Microsoft een add-on Blue-Ray voor de 360 zal overwegen nu het formaat (zo goed) als winnaar uit de bus is gekomen?
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Komt er volgens mij idd al.

    Trouwens wel makkelijk voor MS op deze manier kwa blu-ray. Scheelt wel veel nu komen gewoon alle films op 1 formaat. En nou'ja geen verwarring en alles meer.
     
  10. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Als MS nu slim is gooien ze met de introductie van de BR speler de prijs van de console met €75,- omlaag en prijzen ze de BR speler niet te hoog zodat ze nu echt de concurrentie aan met de PS3 .
    Als ik het verhaal van MrX goed heb gelezen zullen er in 2008 net zoveel (of misschien wel meer) AAA exclusives aankomen als in 2007 dus kunnen ze op alle fronten de strijd aangaan. :)

    Leuk om zo na mn vakantie eens wat bij te lezen hier op het forum :)
     
  11. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat als je je console serieus voor Blue Ray speler wilt gebruiken, je voor een 360 moet kiezen.

    De enige film die in dezelfde kamer als de 360 tot z'n recht kan komen is Top Gun.......

    Dat ding maakt toch gewoon teveel herrie om relaxed een filmpje bij te kijken. Ja moet ik zeker het geluid harder zetten.........pauper oplossing.

    Mensen die perse blue ray en een console willen, gaan volgens mij gewoon oor de PS3.......daar kunnen ze bij M$ niet veel aan veranderen.
     
  12. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Makkelijke stelling natuurlijk. Ik heb altijd gezegd dat je van niets zeker kon zijn. Blu ray heeft gewonnen door de overstap van Warner. Zo simpel is dat, sinsdien heb ik ook gezegd dat blu ray nu wel zal winnen.

    Maar toch vind ik een officieel aankondiging van toshiba belangrijk om te weten wat ze nu met hun investeringen gaan doen. Eventueel combo spelers maken? Nog steeds in hun laptops steken? Of echt alles over boord gooien...
     
  13. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig zijn er ook heel veel mensen met een stille 360, ik heb nergens last van.

    Ik vind sowieso dat heel veel mensen teveel zeuren over de problemen met hun 360. Ik heb zelf eigenlijk nog nooit ergens last van gehad, en alle mensen die ik ken met een 360 hebben hun apparaat ook nog nooit op hoeven te sturen ofzo. Volgens mij licht het voor een groot deel ook gewoon aan de gebruiker. Het apparaat is gewoon iets gevoeliger dan andere electronica, als je er gewoon goed mee omgaat heb je echt niet zo snel problemen.
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zeuren? Het is tenslote maar een apparaat van een paar honderd euro, waarvan je mag verwachten dat het naar behoren werkt. Het mag inmiddels wel duidelijk zijn dat het aan de hardware ligt, check de problementhread maar. Iets gevoeliger dan andere electronica? Understatement van het jaar.
    Tja, erg makkelijk om het maar op de gebruiker te gooien ipv het apparaat. Je mag tenslotte geen games spelen om je 360, dan gebruik je hem namelijk verkeerd. Gekke is wel dat al die andere consoles wel grotendeels heel blijven bij die gebruikers...........
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2008
  15. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke boter heeft je voorkeur?

    Voor op je hoofd bedoel ik dan. :):
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Weet iemand trouwens waar de GDC keynotes te volgen zijn?
     
  17. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van MS is de enige echt boeiende eigenlijk, Sony en Nintendo hebben geen conference.

    En MS heeft alleen een Keynote woensdag, weet niet of hij live wordt uitgezonden. Wel gaat Eurogamer zo'n automatische update op hun site houden.
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Moeten we dus nog ff wachte :). (Gears of War 2???)
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Voel ik me dan toch door aangesproken. Ik ben echt superzuinig op mijn spullen. Onlangs mijn ds-lite de deur uitgedaan en Badname kon hem als nieuw aan zijn vriendin voor haar verjaardag geven. Echter ik heb in totaal 19 weken zonder 360 gezeten. Hij staat vrij, voeding idem dito en de kamer wordt 2x per week gezogen en 1x per week gestoft....dus ik durf rustig te beweren dat het niet aan mij ligt.

    Mbt de herrie: mijn 360 was met dvd's altijd fluisterstil, daarnaast staat een add-on toch los van eventueel geluid van de 360 zelf? (verwacht niet dat ie die maakt met een add-on erop).

    MS kan zo iig lekker flexibel zijn en ik durf te wedden dat elke 360 bezitter die interesse heeft in blu-ray eerder voor de add-on gaat dan voor een ps3. Enige waar het vanaf hangt is de prijs.
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zou zelf eerder een add-on halen dan een ps3 komen ja, maar dit gaat vooral omdat de line-up van de ps3 me niet intresseerd en de games die erop komen. Zijn ook wel op de xbox verkrijgbaar :).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina