[Algemeen] Halo 3 [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, wij sturen je een friend invite, als je online bent en zin hebt om te spelen kan je ons gewoon joinen!

Is goed, ik zie je wel een keer online verschijnen in mn friends list!

2. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb dus ff een keer bumper jumper control settings geprobeerd.
    Ik snap dat het in theorie beter werkt,, alleen zou het voor mij eerst vet wennen zijn (haat het als je 'natuurlijke' controls opeens veranderd zijn).
    Alleen snap ik 1 ding niet.. Hou je je wijsvinger op bumper en middelvinger op trigger? Want da vink dus egt nie lekker spelen... voelt gwoon nie goed voor je handen nzo

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ook dat is kwestie van wennen toch :)

4. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil best wel eens campaign doen, vind het geweldig blijven. Het liefst zou ik bepaalde lvls ook direct willen halen en proberen met punten. :) (Moet er nog 4-5) en de Terminal achievement
    GT = Heroic Killa

5. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Maar klopt dat dan,, dat je zo je vingers houd?

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik doe t niet, wil mn trigger vinger op de trigger houden maar ik kan me voorstellen dat t nanoseconden kan schelen als je t wel doet;)

7. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem sinds kort op walky talkie staan die vind ik veeel handiger dan bumper jumper, omdat je dan nog gewoon met A kan springen.

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ik zou ook wel legendary willen doen coop, ik moet ook alle skulls en terminals nog (weet niet wat terminals zijn) ik heb levels 1,2,4 al gehaald volgens mij, maar ik ben geen n00b ofzo ik speel gewoon alleen maar matchmaking

9. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Prima, ik heb jou ook toegevoegd. We moeten eigenlijk een keer een tijd afspreken dat we met 4 man online zijn, dan is het ook veel makkelijker om de skulls te pakken en hoef je tenminste nooit checkpoints opnieuw te doen.

10. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gamertag:Cenrail

ik weet alle skulls en terminals te vinden ( heb de game zelf bijna 1000/1000 maar ik help graag anderen :)

11. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet ook alle skulls wel te liggen, maar sommige zijn echt veel easier als je met meer mensen bent. Cowbell en IWHBYD bijvoorbeeld...

12. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet ook maar eens Campaign spelen, heb dit totaal 5min gedaan omdat mijn matchmaking het niet deed..

Online ftw

13. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Dankje _O_
    Ben op het moment met een map bezig. Hij's 100% symmetrisch. Het wordt me eerste map. (Vind hem best netjes, post later wel SS's) Alleen nu vraag ik me een paar dingen af. O-)
    Deze map is bedoeld voor 2-8 personen. Gemaakt voor CTF en/of slayer. (Hij zal waarschijnlijk ook andere gametypes ondersteunen).
    (Zie spoiler voor vragen)
    1. Heeft iemand tips qua wapen spawns? Ik zat zelf te denken aan 1 Sniper (12 bullets, 2 min spawn) 1 Mauler (10 bullets, 2 min spawn) 6 BR's. 4 Carbine's. Als iemand een beter idee heeft/suggestie is het welkom :thumbs: .
    2. Ik snap dat spawns ding niet 100%. Hoe kan ik er voor zorgen dat team A daar spawnt en B op een andere plek? En ook waar je REspawnt nadat je dood bent gegaan.
    (Of je maakt bijvoorbeeld 8 starting points, 4 aan beide kanten en team A spawnt bij de ene 4 en B bij de andere 4?) Verder heb je ook dus nog starting area. Respawn points. Maar kan iemand dit anders eens goed uitleggen? Wil geen verotte spawns krijgen :9
    Alvast bedankt.

14. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    oke invite me maar een keertje:)

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Halo 3 is opzich wel vet. Heb hem gister weer opgepakt om te spelen, blijft leuk. Echte pluspunt is die Theater die hier bij zit, van mij mag dat bij elke game zo zijn. :)

16. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net men overkill achievement gehaald . Alle lof aan de persoon die zo aardig was me te proberen te splatteren in een ghost op snowbound in een van de ondergrondse tunnels, geweldig de blast radius op dat ding als je hem opblaast.

17. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik moet ook nog Halo3 op Legendary uitspelen. Lijkt me het beste om een vaste groep van 4 man te pakken zodat je allemaal dezelfde missies nog moet halen. Stuur maar een Friend Request naar "Nukeshell NL", en dan zien we wel verder!

18. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    I present you...
    Steam V0.5
    (Map heet nu Steam, veranderd misschien nog)
    Ik ben de laaste paar dagen bezig geweest met een map te maken. Ik heb ook verschillende ideeën opgepikt van andere maps.
    Zie spoiler voor plaatjes en details.
    Steam is een 100% symmetrisch map die voor 2-8 man is bedoeld. De map zal onderandere Oddball, CTF, en Team Slayer gaan ondersteunen. Ik ben nu nog bezig met een "beta" van deze map.
    Hierboven zie je 'Redbase'. Onder de basis een Grav Lift naar boven. Blue base is hetzelfde.
    [​IMG]Sniper A'top. Fusion dingen gaan nog weg.
    Yellow base. Niet echt een base, maar een plek in het midden. Onder de bridge in de 'hoek' spawnt een Mauler.
    Wapens op de map:
    6 Battlerfiles (1 min spawn)
    4 Carbine's (1 min spawn)
    1 Mauler (10 bullets, 2 min spawn)
    1 Sniper (12 bullets, 2 min spawn)
    Dingen die nog moeten gedaan worden:
    Grenades op de map
    Spawns
    Kleine dingen fixen
    Bepaalde dingen weghalen

19. -=DEMO=-

-=DEMO=- Goten!!

Leuk Bevonden:
    0
    Even op je spoilerpunt 2: http://www.bungie.net/content.aspx?type=topnews&link=h3forgeadvanced

Ik denk dat je er wel uit moet komen met die info en de Forge 101 van ForgeHub, toch?

Mijn advies, plaats (tenminste) één starting point per team (toegewezen aan het juiste team, de rest van dat team zal de gewone spawn points gebruiken om de starting point heen) en gebruik eventueel ook een respawn area per team als je wilt dat ieder team op één en dezelfde plek (of gebied) blijft spawnen in je map (als je dit doet ligt je starting point natuurlijk in de bijbehorende respawn area en zorg dat je area groot genoeg is met genoeg spawn points erin). :thumbs: Succes!

20. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Dankjewel Demo.
    Maar uitkijken ik denk het zelf niet? MLG maakt er ook gebruik van (die glitch). en ik zie zat andere maps ermee. :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina