Pes 2008 tournooi!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door jerooney, 14 feb 2008.

1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook een competitie doen. Is ook wel leuk en dat duurt tenminste wat langer.
    Internet doet het nu weer met de router, ik zal straks kijken of XboxLive het ook doet. Zo ja, dan kan ik vandaag wat wedstrijden spelen als iemand van mijn poule dan kan.

Laatst bewerkt: 18 feb 2008
  2. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    hmm ik heb best veel te doen voor school, misschien heb ik laat in de middag even 10 minuutjes de tijd

3. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien het guestbook retetraag laad, zet ik het hier maar neer.

Denemarken - Roemeniƫ 3-0

1-0 Gronkjaer
    2-0 Tomasson
    3-0 Tomasson

Ietwat geflatteerde uitslag, Roemeniƫ was niet veel minder ofzo, colingaming miste heel wat kansen tegenover Sorensen. Weer een leuk potje, nu nog tegen Frankrijk spelen.

4. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ondertussen ook tegen Frankrijk gespeeld, terecht gewonnen door stook081. Ik zat vooral bij zijn 2e doelpunt wel heel knullig te verdedigen. Prachtig doelpunt wel van Gronkjaer. Eindstand 3-1

Weet niet precies wie bij stook081 scoorden (dacht Wiltord of Saha 3x), bij mij dus Gronkjaer

Komen er dus 3 personen op 6 punten...Gaat dan het doelsaldo tellen?

Denemarken 7-5
    Frankrijk 5-3
    Engeland ???

Als Engeland dan even het doelsaldo wil melden weten we denk ik wie er doorgaan. Spannend wie er doorgaan!

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    shin ik kan zo wel een potje tegen je spelen , duitsland tsjechie :p

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Tsjechie Duitsland 2-0

Ik had de betere kansen maar k kreeg echt een lesje in effectiviteit. Aan het eind van de wedstrijd lukte niks meer bij me en geen enkele pass kwam aan, dat was wel heel erg frustrerend.

2x Koller

maarja maakt niet uit ben toch al door :p had deze wedstrijd namelijk wel met wat meer beleving mogen spelen zoals die adnere, hier zat ik gewoon een beetje schuin op mijn stoel XD maar toch maar wat meer oefenen met duitsland want ik ben nog steeds niet bepaald productief

7. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    hmm oke dat betekend zo ongeveer dat ik eruit lig, ging echt slecht joh dit toernooi, hoop dat we met dit clubje nog wel wat meer toernooitjes doen, lijkt me wel vet

8. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Yep klopt 2-0 was zeker niet verdiend 8) Nadat ik 1-0 had gemaakt stond ik tot de rust eigenlijk constant onder druk(jij kopte zelfs op de paal). In de 2e helft zette ik even druk waarna meteen een goal viel. Tja, een beetje PSV-achtig :+

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    idd, mja met tsjechie kan dat nog wel. Integendeel tot PSV die gewoon zo tegen willem II spelen, maarja dat is een heel ander (triest) verhaal

10. Rolluf83

Rolluf83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha dit meen je niet? Ik had wel verwacht dat Denemarken alles zou winnen en ik daarom met 6 punten door zou zijn.. Nu dus 3 teams op 6 punten.

Mijn doelsaldo is 6-4. We hebben dus allemaal +2, dat is een probleem, onderling hebben we ook allemaal van 1 elkaar gewonnen...

Organisator, jerooney, enig idee wat nu? Of gaan nu ook alle nummers 3 door ;-)

Ik hoor het wel.

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ik denk dat jullie dan het beste weer potjes tegen elkaar kunnen spelen, en de verliezer daarvan gaat niet door

al lijkt het me ook wel leuk als in elke poule nu de nummer 3 ook doorgaat, is het een iets uitgebreider toernooi

12. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb morgenavond weer tijd om te spelen vanavond had ik het druk wegens school + voetbaltraining

13. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    Hahah ongeloofelijk dat 3 teams op 6 punten staan en ook nog met +2 als doelsaldo:9 Dan maar alle nummers 3 ook door want om nog een beslissingswedstrijd te spelen das ook lullig

14. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    En ik heb geen vervanger meer gevonden voor turkije dus iedereen uit poule C heeft een regelmentaire 3-0 overwinning

15. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    Om 3 teams door te laten gaan lukt zoiezo niet omdat je dan in de halve finales in de knoop komt omdat je met 3 teams zit. Dus ik denk dat het beste is om Denemarken en Engeland door te laten gaan omdat hun het meest trefzeker zijn. En in onderlinge wedstrijden heeft Frankrijk het minst gescoord. Jullie zouden bij wijze van ook nog allemaal een keer een beslissingswedstrijd tegen elkaar kunnen spelen met verlening en penalties aan maar als dan weer iedereen van elkaar wint schieten we er nog niks mee op:9

Laatst bewerkt: 19 feb 2008
  16. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Houd hoop en win van Tsjechie.. Dan kan je door als ik gelijk speel tegen Tsjechie

17. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo dacht ik ook al een beetje, al 6 punten dus ben wel door, maar dat werd genadeloos afgestraft.

Overigens zat er in die wedstrijd een raar moment, een goal van mij werd afgekeurd wegens buitenspel. Dat was het niet: ik speelde de bal naar iemand in de 16 meter, maar daar achter liep iemand buitenspel. Niet hinderlijk ofzo, pass ik even later diegene wel aan toen die geen buitenspel meer stond. Doelpunt en gaf de scheids buitenspel. Heb wel eens meer van die momenten in deze PES, waarvan ik zeker weet dat het geen buitenspel was. Had je dit gedoe ook niet, want ik had 1 goal erbij gehad en Fra 1 meer tegen gehad.

Ik heb bij het guestbook al het een en ander neergezet, hopelijk weten we snel wat er gaat gebeuren.

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet ie wel een beter doelsaldo hebben :+

19. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Servie - Portugal 3-0
    Lagoric 1-0
    Jaslevic 2-0
    Liroja 3-0

20. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha ook 3 op 6 zeker? Weird toernooi hoor..

Deel Deze Pagina