Rock Band

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Dulle ga je ook nog de microfoon proberen :+

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    t leuke van rock band (naast de vette nummers) is toch juist de multiplayer? als ik m koop wil ik juist wel het hele pakket

3. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Discriminatie, stelletje racisten die Harmonix lui, ik wil m'n Rock Band game, NU. :eek: Ik heb alleen dat stomme CD'tje nodig...

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    8)

Nee. :+

De muren in dit huis zijn heel dun, dus ik zou het vreselijk vinden om de buren te moeten lastig vallen met mijn zoetgevooisde stemgeluiden. O-)

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het nou dat je bij de 360 versie ook kunt zingen via je headset, kan iemand dat bevestigen ? Want dan weet ik zeker dat ik alleen voor de stand-alone game ga.

6. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    wat ik begreep deden ze dat niet omdat de kwaliteit van de headset hier niet goed genoeg voor is. Maar dat is iets wat ik langer geleden heb gelezen. miss zijn ze inmiddels van gedachte veranderd.

zou het wel makkelijker maken om te zingen en gitaar te spelen tegelijk.

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat sowieso idd, daarom vroeg ik het me ook af. Nja ik koop sowieso de stand-alone game omdat ik al twee gitaartjes heb liggen van GHII en GHIII. Dat drumstel vertrouw ik niet, of beter gezegd ik vertrouw mezelf niet, want dat ding sla ik na vijf keer enthousiast gebruik geheid kapot.

8. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    zit garantie op :+

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja dan nog, van alle accessoires die erbij zitten lijkt dat drumstel me veruit de meest kwetsbare. En ik ben nogal lomp als ik enthousiast bezig ben :+

10. Remco

Remco Guest

Kan je die dingen niet los kopen dan? Gewoon alleen het drumstel

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is wel, maar of dat bij de release al zal zijn betwijfel ik.

12. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    die vraag werd de vorige blz dus ook al gesteld...

13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Jesus tabdancing Christ!!!!! :eek: Dit is echt DE beste note chart die ik ooit heb gezien!!

http://youtube.com/watch?v=MvD75auiLHc

1: Deze!!
    2: Jessica
    3: Free Bird

Damn...bwuuueeeeee ik wil dit spel. :mad:

14. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    komt rockband ook los als game te koop? zodat je bijvoorbeeld met je GH3 gitaar de nummers van dat spel kan spelen. als dat dan mogelijk is..

15. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Als je nou even leest waar het dit hele topic over gaat :X

Je kan hem dus los kopen ja..

En BassieJ, damn die is vet :eek:

16. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    vet moeilijk volgens mijn :p

het is mij trouwens hier ook niet echt duidelijk wanneer je de tapons en pull ofs ken gebruiken. in GH worden de bolletjes dan oplichtend, maar hier niet geloof ik,

17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Hier zijn de noten kleiner, en glimmend (dacht ik). Best duidelijk hoor. En als je 'm vaak genoeg speelt weet je vaak al de HO's en PO's uit je kop...

Hijs wel pittig ja...maar leuk pittig. Niet zoals STRONT DragonForce, en the Devil Went To Grandma. Deze is tenminste niet zo hyper, en WEL leuk!

Het valt me wel op dat Rock Band wat betere en rustigere muziek heeft. (dus minder metal

18. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    Dat glimmende duid volgens mijn de starpower noten aan. T klopt wel wat je zegt, dat je ze vaak aan voelt als je het langer speelt. (hell, ik wist niet eens dat ze aangeduid werden totdat mn broer me der pas op wees) maar het valt me wel op dat ze bij GH3 heel erg onlogisch zijn soms. Maja, wat wil je van skateboard game makers...

Viel mij idd ook op dat er wat rustigere muziek in zit. Denk dat dat vooral komt omdat ze muziek gezocht hebben die bij alle instrumenten iets bied.

19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Mij werd verteld dat de HO's/Po's noten iets glimmender waren dan de gewone, maar dat wist ie ook niet zeker. Maar ik denk ook dat je gelijk hebt ja..

20. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    De HO's en PO's worden kleiner weergegeven dan de normale noten. Verder niets speciaals volgens mij. Ik let er nooit zo op, aangezien ik met sommige stukken al moeite genoeg heb op hard om ze door te komen. "Flirting with Disaster" is op hard echt een ramp!

Star Power noten zijn wit en het is leuk dat je Star Power kan blijven halen terwijl je het al geactiveerd hebt! Ook kan je met Star Power andere mensen uit je band "redden" als zij af zijn gegaan tijdens het optreden.

Ik heb van het weekend trouwens die Endless Setlist gedaan met mijn vriendin. Allen 58 nummers zonder menu achter elkaar door! We kregen daar $30.000 per persoon voor en nu hebben we wereldsterrenstatus. ;)

Hier een screen van HO's en PO's. De meest rechter speler de bovenste rode noot. De meest linker speler trouwens ook.

Laatst bewerkt: 20 feb 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina