De HDTV thread [Deel 16].

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elduderino

    elduderino Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    He allemaal, ik heb paar maanden terug de LE32R84B gekocht. Ben er ontzettend blij mee en het beeld is top!

    Alleen nu het volgende, ik heb mijn instellingen wat aangepast dankzij het AV-forum. Dit is nu een stuk beter maar heb nu wel het volgende probleem:

    Met mijn xbox360 heb ik een mooi strak beeld alleen als ik een wit scherm of witte achtergrond zie dan lopen er horizontale zwarte strepen over het beeld.

    Deze strepen zijn net als met de pc monitor als je daar een foto van maakt of op een afstand naar staat te kijken.

    Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Bij een plasma door de transformator :)
     
  3. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    maar ze moeten het kunnen fixen, want redcoon zei dat ik moest bellen, en in de winkel hoorde je ook niks dus. anders als het niet gemaakt kan worden een nieuwe eisen (H)
     
  4. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    nee geen 24/7:+ 6 dagen open a 9 uur per dag zeg maar aan:) daarbij verzorg ik mijn plasma's en lcd's erg goed dus plasma bij mij van de plank af is niks mis mee:) behalve krasje hier en krasje daar:)
     
  5. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    maar hij staat wel 24/7 in een stof hok.
     
  6. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    geen enkele lcd of plasma is bij mij vies:'-( mijn afdeling en dies altijd schoon:)
     
  7. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    kan gewoon nog 3 weken wachten op mn samsung LE37M86BD terwijl ik er al 3 op heb zitten.

    Als ik niet had gebeld waar dat ding in nou bleef hadden ze me niet eens zelf gebeld. Crappy service bij de Mediamarkt. Zit te denken om mn geld nu toch maar terug te vragen en op internet te bestellen.

    Iemand een goed adres waar je dit toestel kan halen en waar ze een goede service hebben wanneer je een kapotte tv hebt (lees snel geholpen en niet zelf voor die verzendkosten moeten betalen)?
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Weet niet waar je woont , maar bij Goedkopen.nl kost die nu € 929
     
  9. Dukey

    Dukey Gaming 24:7

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dan toch vandaag een lcd tv aangeschaft en dan wel de LG 32"LC51.

    Nu ziet het er fantastisch uit met mijn Wii en Xbox 360 erop aangesloten.

    Wanneer ik mijn computer (via DVI uitgang op mijn computer) aansluit is het wel redelijk mooi en scherp allemaal. Alleen zie ik lichte horizontale strepen lopen. Heeft iemand toevallig enig idee waar dit aan kan liggen? Videokaart, TV, instellingen, VGA kabel etc.?

    Zou mooi zijn als iemand mij een duwtje in de goede richting kan geven. :D
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Laatst bewerkt: 19 feb 2008
  11. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Dusky Demon NL heeft hem. vraag hem of die goed is, en de gene met de post boven je, heeft hem ook
     
  12. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar ik kan je niet helpen :9

    Maar ff een vraagje over je tv, ik krijg die over een maand ook.. hoeveel heb je er voor betaald? Wil je is een pic posten ofzo? :D
     
  13. Daimler Freak

    Daimler Freak Active Member

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje over Plasma en LCD. Bij HD-ready LCD schermen zie ik een native resolutie staan van 1366*768. Bij HD-Ready Plasma 1024*768. Allebei zijn breedbeeldschermen. Heeft een Plasma scherm dus een niet breedbeeld native-resolutie?? Kan iemand mij enige opheldering brengen?
     
  14. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    ze zijn allebij HD-Ready, dus het maakt opzich niet uit. je gaat geen verschil zien in de resolutie.

    Weet je verder wel waar LCD en plasma in verschillen?
     
  15. Daimler Freak

    Daimler Freak Active Member

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    LCD werkt met vloeibare kristallen waar een lamp op schijnt, plasma met gasbollen waar elektrische pulsen doorheen gaan.
    Persoonlijk denk ik dat ik plasma iets mooier ga vinden thuis. Ik ben altijd een beeldbuis gewend en een plasma heeft ook een glasplaat.
    Ik heb alleen behoorlijk gemengd gebruik. Ik kijk vaak films (plasma volgens mij perfect voor) maar speel ook geregeld op mijn Xbox 360 (LCD wellicht wat beter, ook door het stilstaande Xbox dashboard). Misschien dat je mij verder kunt helpen met inbranden. Dat is eigenlijk de laatste huivering die ik heb voor een Plasma. Je hoort veel verschillende verhalen. De een zegt dat een Pioneer best snel kan inbranden, de ander zegt dat het verleden tijd is.

    Edit: als ik voor een Plasma kijk betreft het de Panasonic TH-37PV70
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2008
  16. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    EY daimler, ik heb dezelfde tv, en ik vind het echt een goede tv .
    kleuren zijn goed, scherp beeld.
     
  17. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik heb zelf voor Plasma gekozen. (Panasonic TH-42PY70)
    Met het oog op de toekomst heb ik toch voor Full-HD gekozen maar die jij noemt heeft ook een superstrak beeld en meeste matteriaal is nog niet in 1080p

    Voordelen van Plasma:
    + Betere Zwartwaarden
    + Mooie kleuren (vind het wat "echter" dan lcd)
    + Snel beeldrespons (alhoewel LCD ook erg goed is tegenwoordig)
    + Relatief goedkoop voor een flink groot scherm

    Nadelen
    - Eerste 200 uur beste op 50% procent contrast om inbranden tegen te gaan.
    - Minimaal 96cm beelddiagonaal

    Alle panasonics hebben tegenwoordig ook pixelshifting dus inbranden komt bijna niet meer voor.
     
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    pixelshifting neemt helaas niet de netwerk logos mee.

    dus als je 2 uur discovery aan het checken bent en je zapt naar een andere kanaal dan heb je wel even last van een ingebrande logo.

    althans bij mij iig wel.

    Heb overigens de Samsung plasma ps50c91
     
  19. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    maar zoiezo kun je nooit 2 uur lang het zelfde logo in beeld krijgen, kijk maar naar reclame enz.
     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    dat snap ik , maar toch gebeurt het bij mij wel.... helaas.

    Zelfs terwijl ik mijn energy saving op hoog heb staan en zelf mijn beeld op normaal ipv dynamisch.

    Misschienmijn settings nog meer naar beneden halen dan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina