Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

tis zeker niet t beste op close range maar tis wel een van mn favoriete wapens. G3 krijg ik een lamme vinger van maar is ook zeker relaxed:p

2. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Nou volgens mij is de barrett de enige goed sniper, want ik merk echt wel verschil met hit detection als ik iemand schiet terwijl hij door mijn beeld heen loopt, bij die barrett schiet je naar mijn zeggen sneller raak dan de m40 maar dat zal waarschijnlijk wel een bedoeling zijn aagezien je de barett pas krijgt op lvl 49.

3. Ztefann

Ztefann Do we Care

Leuk Bevonden:
    0
    Het is zo stom van die snipers nu.. dat dat ding alleen raak schiet als je stilstaat + je adem inhoud. Als ik dat niet doe en toch raak schiet, dan schiet ie nooit raak. Fock, die update moet komen want M40 + Acog kan dan ook nog wel leuk zijn. Snipen is gewoon vet maar dan moet het ook wel werken :mad:

4. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Niet zo zeuren over die snipers mensen, de eerste sniper die M40 is gewoon een goede sniper, en natuurlijk die barret ook!

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    vind zelf de r700 het leukst, gewoon omdat ie er zo oldskool uitziet:p

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    MP5 met UAV jammer is ook echt heerlijk. Of anders die Mini Uzi, heeft ook een zieke fire rate.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    slienced mp5 is mn favoriete SMG, p90 is ook wel relaxed maar om een of andere reden kan ik daar minder mee uit de voeten

8. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb COD4 nog niet online gespeeld op de 360 maar wel op de pc en daar had je een mode = (1 keer raken = dood) ben even de naam vergeten :p

Is dit ook mogelijk op de 360?

9. Remco

Remco Guest

Hardcore TDM?

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    of hardcore s&d :p

ja die mode is er , kan in de 2 bovengenoemde playlists en in private matches

11. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hardcore bedoelde ik dus ja :)

Mooi dat je die kan kiezen, hou wel van het realistische element in een shooter :)

12. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Is niet 1 keer raken = dood, je kan nog steeds kogels opvangen alleen wat minder.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    lijkt t maar zo of kan je in Hardcorer ook mensen killen door ze een granaat tegen hun hoofd te gooien? heb dit nu al een paar keer gehad, vroeg me af of ze dan al damage opgedaan hadden of dat die granaat gewoon zo hard tegen hun kop knalt :p

14. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Offtopic
    Rumast, je hebt een reactie in je verkooptopic ;)

Ontopic
    Sowieso dat je eerder dood bent dan, vind ik al een stuk leuker want zit niet echt te wachten het leven wat je ook al bij quake e.d. hebt, langer leven dan in RL

15. Remco

Remco Guest

Tis ook een challenge, dus de beste kans om die te halen is in een Hardcore gamemode...

16. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind die granaat droppen als je dood bent echt belachelijk...al knife je iemand neer...moet je echt in 1 lijn weg kunnen rennen anders ben je dood :emo:
    ook een pistol trekken als je iemand neerschiet...pakt ie een pistol, en schiet een teamgenoot hem vervolgens meer :mad:
    beetje jammer :{

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    als je ziek word van martyrdom moet je hardcore spelen, bijna niemand gebruikt t daar omdat t risico dat je teamgenoten opblaast te groot is

18. Remco

Remco Guest

Toch is t wel lekker als je op vacant met last stand nog een 5 killstreak knalt*)

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    maar niet als de tegenpartij dat doet :p

20. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ongeacht welke game mode, als iemand in last stand is, en als je tegen zijn lichaam een granaat gooit, is ie ook dood. Heb het meerdere keren gedaan, dat ik op iemand in last stand m'n smoke granaat gooide, en een kill kreeg :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina