Hopelijk wordt er nu minder met Barca gespeeld.. 4 sterren teams vind ik toch leuker om mee te spelen.
dat klinkt me als muziek in de oren heb net met ac milan 4-1 van Barca gewonnen, 1x Kaka, 1x gatusso, 1x Ronaldo en 1x Patoooo is kaka nu de beste van het spel of is Ronaldinho nog steeds 90?? want c.ronaldo is nu nog maar 88. ik denk dat ik van man utd af stap naar ac milan
Ander scheer je ff iedereen over 1 kam vriend, wat een lolbroek ben jij. Als jij ze zelfs NA de update nog snel vind dan is er iets mis met jouw verdediging, als ik nu met Barcelona speelt is het net alsof de hele voorhoede in hun reet is genomen. Niet dat ik het erg vind, deze Barca speelt lekkerder dan de oude, is alleen wat trager. Ik had laatst ook nog tegen Middlesbrough gespeeld, 8-0 was wel een aardig potje
8-0 damn. Het hoogste wat ik ooit heb gehaald is 5-0. Maar toen quitte hij al. Raar dat jij steeds hoge scores haalt maar dat mensen niet quitten. Middlesbrough is overigens een erg goed team sinds de update. Natuurlijk door de komst van Afonso Alves!
Ik heb ook wel eens 16-0 gehad met iemand die met twee mensen speelde, en ook wel eens 11-1 en laatst nog 10-1 En mensen quitten echt wel tegen mij, alleen ik doe quik ranked dus ik zie niet wie mijn tegenstander is, als mijn tegenstander hoog gerankt is, quit hij eerder dan iemand die toch altijd al verliest. Laatst stond ik met 5-1 voor (Barca vs Chelsea na update) en hij quitte in de 50e minuut, toen bleek dat hij 400e stond
Dazlindragon alvast bedankt voor je hulp maar dat werkt helaas niet Heb ook zo'n site geprobeerd waar je je email invoerd voor een 48 uurs trial kaartje maar dat werkte ook al niet.
waneer is de laatste nieuwe rooster gekomen? Want ik heb net de laatstse gedownload en Perez zit nog steeds bij psv....
16 Feb. Je moet een online match spelen, dan pas kun je die rooster downloaden. Zeg maar vlak voordat je de match start en je team gaat kiezen krijg je een melding dat er een nieuwe update is.
11-0? netjes maar zou je het niet leuker vinden als je potjes spannender zijn en je 3-2 wint of zo? Even een andere vraag ik zie dat online iedereen een soort avatar heeft een "gezichtje" kan ik dit ook krijgen zo ja hoe is dit mogelijk?
Ik heb vandaag ook met 1-0 gewonnen hoor, maar ik zie toch niet of mijn tegenstander goed is of niet. Ik speel gewoon quik ranked, en ik ga geen eigen doelpunten maken om het spannend te maken. Ik maakte vandaag het al spannend genoeg met 6-3 dat hij 2 cadeau'tjes kreeg x'D
Misschien moet je eens hosten dan heb je de optie om de kiezen tegen spelers van jou skill ben ik sinds gisteren achter gekomen. Vind het zelf leuker op die manier omdat ik niet tegen mensen speel die dan veel hoger zijn etc
Even een andere vraag ik zie dat online iedereen een soort avatar heeft een "gezichtje" kan ik dit ook krijgen zo ja hoe is dit mogelijk?
is het jullie opgevallen dat Inter Milaan ontzettend goede spelers heeft?? misschien de beste club achter barca
thanks! Wist niet dat het zo moest. Speel namelijk nooit online omdat ik daar nog niet goed genoeg voor ben. Eindelijk PSV weer netjes compleet. \o/
Ik heb besloten dat ik niet meer tegen Inter speel, waardeloze club om tegen te spelen, constant over de vleugels met een voorzet en die Ibra kopt hem erin. Pfff, net verloren van een koreaan, is het jullie wel eens opgevallen dat je soms gewoon lag hebt, maar dat je dat alleen merkt aan de manier van spelen? Want constant drukte ik op pasen en dan nam hij nog een stap en pastte hij, ik kreeg geen schot op doel omdat ik telkens telaat schoot Die gozer ging constant over de vleugels en liep naar beneden, maar omdat het zo lagte kon ik hem niet tackelen en als ik hem wilde afpakken liep ik met een boog om hem heen
dan moet naar www.easportsfootballword.com en je registreren * www.easportsfootballworld.com weet iemand als je online speeld wat die punten zijn onder aan je beeld bij je spelers naam toevallig is het mij gelukt doe barcelona - de graafschap op makkelijkt speel met ronaldinho in de spits scoor in de laatste minuut tis gelukt or /Mod 5-Dubbelpost samengevoegd. Gebruik voortaan de -knop aub - the Matrix