[Algemeen] Halo 3 [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je toegevoegd. Laten we vanavond met zoveel mogelijk mensen uit dit topic rond 20:00-21:00 online te komen? Dan host ik wel coop Legandary, beginnen we bij missie 1 en pakken we onderweg alle skulls/terminals\o/

2. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    best ik zorge wel dat ik 8 uur online ben.

hopen dat ik er nog bij pas en dat het niet al vol zit want er is aardig wat animo voor geloof ik:)

3. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Als jullie nog mensen zoeken om Halo 3 op legendary uit te spelen, ik zou ook wel mee willen doen. Heb hem zelf alleen op Heroic uitgespeeld, legendary in je eentje is wat lastiger 8) en heb wel al alle terminals. Voeg me maar toe en dan zie ik het wel.

4. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Met mijn rechterhand heb ik dat altijd al gedaan volgens mij, maar als ik het met mijn linkerhand probeer voelt het echt heel vaag aan inderdaad.

Bumper Jumper ftw trouwens!

Laatst bewerkt: 18 feb 2008
  5. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben er vanavond niet bij maar als je me online aantreft dan mag je gerust een invite sturen ( maak ik eerst de match af waar ik inzit en dan kom ik) .Ik heb hem al helemaal op legendary uitgespeeld met meta's ,skulls, terminals etc etc. Sommigen hebben me al toegevoegd, anderen mogen dat ook doen als ze willen. Gamertag : cenrail

6. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, heb vanmiddag m'n Spartan Controller finaal de klote in gegooit. En op een haartje na de Halo 3 schijf doormidden gebroken. Had het helemaal gehad met die melee bullshit. Had al een kut dag, en ik werd iets te gefrustreerd tijdens mijn speelsessie. Nadat ik 'm 20 x tegen de muur had gegooit en ie in 300 stukjes lag, besefte ik me dat het maar een game is. Heb meteen een nieuwe controller gekocht.

Dit was al m'n 3de gemolde pad. Heb nu al 200 euro aan controllers uitgegeven. :-O ; een pluspluntje; deze controller speelt 10 x fijner en heb dus weer 2 keer een kill frenzy gehaald.

UPDATE KOM AUB SNEL!

7. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die nu nog willen starten snel met een groep voor campaign desnoods? Zoja, voeg me even toe Heroic Killa

8. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    :+:+:+:+:lol::lol::lol::lol:

9. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik host nu Legendary coop, ik heb een aantal al invites gestuurd. Schiet is op met joinen jongens:+

Laatst bewerkt: 18 feb 2008
  10. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nix gehad. maar wat is jouw gamertag dan, dan ken k mss een andere keer nog, want ik neem aan dat je nietheel het spel vanavond al gaat uitspelen in co-up

11. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond zat de game al vol, ik PM je m'n GT wel. Morgenavond kom ik misschien weer online, kunnen we ook nog een leveltje coopen.

12. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Omg ga es een leven downloade!

Hoezo speelt die controller beter dan de normale controllers? Is toch nix anders aan of ligt dat aan mij.. Of bedoel je omdat hij nieuw is dat hij dan lekkerder speelt

Hoezeee ik bumperjump nu ook! :) Haha met me 3 kills xD

13. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar je had wel 5 assists _O_

14. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Is dat matchmaking bij jullie ook zo enorm traag bij het zoeken naar andere spelers? Bij big team battle heeft ie na minuten lang eindelijk 15 andere gevonden, en dan knalt ie weer terug naar het beginscherm.

Komt dit nou door de drukte/slechtere service of mijn nieuwe modem/router (upnp staat gewoon aan).

Gr Sjoerd

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik zou zeggen druk cod of gow er s in en kijk if ie dan ook zo traag is

16. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Goed idee op zich. Moet ik eerlijk gezegd wel bekennen dat ik GoW niet veel online heb gespeeld, maar het is zeker even de moeite waard. COD beschik ik momenteel ff niet over.

Krijg wel de melding vanuit Halo dat mn NAT niet open is op de modem/router, echter upnp staat wel aan.

Bedankt!

Sjoerd

17. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zet je upnp eens uit, kijk eens wat dat doet. Heeft bij mij geholpen iig.
    [Offtopic]

Wie heeft er vanmiddag zin in wat MLG customs v4?

18. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.938
    n00b, bel MS gewoon en zeg dat je controller stuk is en hoppa ze sturen zo een nieuwe. :+

19. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wil op zich wel een keer official MLG spelen, nog nooit gedaan in Halo 3.

Werkt dat nog steeds? Bij de oude Xbox was dat echt te easy altijd8)

20. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Ikkeeeeeeeee \o/

En RedDevil is echt een zieke pro geworden met zijn Bumperjumper, ik zou maar oppassen allemaal...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina