Ik heb hem gekocht en een tijdje gespeeld.
De besturing met de zapper is voor mij het meest ideale. Alleen het verwisselen van wapens is dan wat lastig. Verder is de besturing vloeiend hoewel de sniper wel lastig te besturen is. Het strafen en het om hoekjes kijkeken is echt geweldig. Je kijkt om een hoekje door de zapper of mote simpelweg schuin te houden.
Wat tegenvalt in het spel is de AI. Die is niet beter dan frontline op de gamcube. Als je frontline een leuk spel vond dan zul je zeker genieten van dit spel. Mooie omgevingen en absoluut geen slechte graphics voor een wii.
Online is ff een gekloot. Maar dat is met alle consoles als je voor het eerst een EA game online wilt gaan spelen. Verder zoals ook bij xbox spellen, is er zo nu en dan lag op de ea server. Maar het is wel super stoer om te doen. Ook online kun je gewoon met de zapper spelen.
De single player zal waarschijnlijk niet een al te hoge replay waarde hebben door de suckie AI. Jammer want hij is toch best leuk en geeft je met de zapper toch best een goed gevoel.
Zeker een aanrader als je van schieten houdt. Online is echt super maar de AI laat het in de offline wel afweten. Een game die voor mij wel een toevoeging is aan mijn collectie.
Laatst bewerkt: 3 mrt 2008