Grand Theft Auto IV [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 28 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik vind het juist erg vet, beter dan dat iedereen het helemaal normaal vind dat je met een gun loopt te zwaaien en niets doet.

Voetganger belt politie en jij jat de cellphone :cool:

2. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    en dan belt de volgende burger gewoon alsnog de politie. Vind dit echt een prut toevoeging. Als je nu je gun trekt (per ongeluk of niet) dan krijg je gewoon de politie op je dak. dat zal in t begin miss leuk zijn (oyo...kijk hoe realistisch!!)...en na een paar uur denk je (ik wel iig) .'godver kap nou es met meteen de politie bellen, ik wilde niet mn gun pakken, deed t per ongeluk)...*pats* shoot out met de politie, die toch altijd eindigen in een 5-sterren chase.

dus uiteindelijk het fokking leger achter je aan omdat per ongeluk je gun pakte.

Ik hoop trouwens dat ze dit realisme dan wel helemaal doortrekken:

als jij ongezien iemand killed, of een andere misdaad pleegt zonder getuigen, dan krijg je ook geen sterren. Als dat zo is, dan vind ik het een prima systeem.:thumbs:

3. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    dat is altijd al zo geweest. Weet nog altijd dat ik in GTAIII zo'n hoertje meenam ergens de bosjes in. Ff lekker krikken en dan da hoertje doodknuppelen om mn geld terugte vorderen. En dat zag niemand dus geen politie. En op zich vind ik het wel wat hebben als mensen je met een gun zien lopen dat ze dan politie gaan bellen. Zou ik in het echt ook goed.

4. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    nee dat was echt alleen met een hoer. als je een burger in een steeg capte, dan kreeg je altijd sterren.

ook als je vanaf ene dak, berg, of andere niet zichtbare plek schoot op iemand, kreeg je altijd gejank met de cops.

ook dom was dit : als je een cop car aantikte met jouw auto, kreeg je meteen een shoot out. als een burger dit deed, was er niets aan de hand. en als jij kneiterhard tegen een burger-auto ramde, die vervolgens een cop car praktisch in de sloot duwt, was er nog niks aan de hand.

dus de cop AI was altijd al belabberd. mag nu wel veranderen

5. MikMakMan

MikMakMan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik kan me nog goed herinneren dat ik vaak smakelijk gelachen heb toen ik burgerauto's tegen een politiewagen ramde en dat de burger zonder pardon door zijn kop werd geknald!

Dus dat zat er wel al gewoon in.

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Enigste waar ik nog aan moet gaan wennen is het Politie Systeem. Het is echt helemaal veranderd.

7. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Is er al iets bekend over een demo van GTAIV?

Zou wel vet zijn om het ff uit te proberen :D

8. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Geen demo.

9. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    WTF, kan me niet voorstellen dat iemand in het echt zoiets zou doen.:{

Boh echt ik kan niet wachten op deze game, maar het duurt nog zoo lang man.
    Wel chill, vanaf 25 april krijg ik vakantie, daarna wel examens, maaja is geen probleem. Tijd zat dus voor GTA IV8)

10. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Niet? Als jou auto wordt gejat van rond de 100.000 euro, zou jij er dan bij blijven staan en ernaar kijken?

Ik vind het auto's jatten in GTA en Saint's Row sowieso wel erg makkelijk, ook al rijden ze 5 meter weg en je drukt op de "theft" button, dan stopt die wagen gewoon en doen ze nooit wat terug :{

11. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het vooralsnog allemaal wel vet klinken, ik mag de meer realistischere aspecten wel.

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nou een geweer richten mag niet, maar openlijk met een geweer op je schouder rondparaderen is volkomen legaal hoor. Ik geloof die lijst niet hoor. Er zijn de laatste tijd helemaal geen neiuwe previews verschenen of aangekondigd. Als dit echt waar allemaal was, stond het al lang op www.gta4.net.

Fake dus

13. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Uhr, noem mij 1 gebied in Amerika waar een politie agent het toelaat dat iemand met een forty four magnum of AK-47 op z'n "schouder paradeerd." En al helemaal niet een of andere "Niko" die uit een totaal ander land komt. Denk na.

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nou Michael Moor die had anders een documentaire gemaakt over wapengebruik in Amerika, en daar ging hij een rekening afsluiten bij de bank. Daar kreeg je namelijk een geweer bij cadeau. Daarna ging hij naar de kapper om kogels te kopen. En toen liep hij gewoon zo met zo'n rifle tegen z'n schouder op straat en dat mag daar gewoon.

Maar ik heb het ook niet over een AK 47 want daar heb je een vergunning voor nodig (als ik het niet heel erg mis heb).

15. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    in vorige gta's was het wel altijd 1x schieten en dan vlugt iedereen.

16. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat je naar Michael Moore en zijn documentaire "Sicko" refereert? En ging hij naar de kapper om kogels te halen? Vreemde situatie, inderdaad.

Dat is heel realistisch hoor. Zou jij ook doen in het echt.

17. Furious Devil

Furious Devil Kickass Psychobilly!

Leuk Bevonden:
    0
    het is dus zeker geen fake artikel hoor :)
    het komt uit dit blad: [​IMG]
    frans playstation blad er komt tevens een dvd bij met filmpjes [​IMG]

en hier is de lijst nog maals maar dan in goed engels

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ik wil echt met een dronken Niko spelen! En dan op de Brooklyn Bridge lopen en per ongeluk het water in vallen! _O_ :+

19. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    ja;) of dat je de brug wil oversteken en dan wordt geschept door een busje:)

20. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vast al 100x gevraagd, maar het staat niet in de startpost en ben te lui om terug te lezen, maar zitten er motoren in?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina