FIFA Street 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door c.ronaldo7, 22 okt 2007.

1. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Fifa Street scoort altijd laag bij de sites ;)

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Was bij deel 1 ook zo, die heb ik hier ook liggen en die vind ik zo slecht niet. Deel 2 heb ik nooit gespeeld, geen idee welke cijfers die kreeg

3. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ook ergens in die richting van een 5 en een 6 maar ik vond de delen Fifa Street altijd leuk dus en ik vond de FS3 demo ook leuk dus deze ga ik in de vakantie kopen :)

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik krijg er nu wel behoorlijk zin in. Nog maar een paar dagen wachten. Op de meeste sites zie ik een releasedatum staan van 21 februari, maar op sommige staat 22 februari. Maar komend weekend ben ik menig uurtje aan het vullen met dit spel

5. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ik twijfel toch.op ign 5.7.ik had toch meer verwacht

6. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb hem vanmiddag gehaald bij Futurezone Rotterdam en vind het echt heerlijk wegspelen. Die 5.7 snap ik echt geen hol van :confused:

7. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar fifa street is altijd leuk als je hem pas hebt maar ga je het lang blijven spelen en is er genoeg te doen

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Naar die cijfers moet je niet kijken als je de eerdere delen leuk vond. Er zijn wel wat veranderingen, maar er zijn geen revolutionaire aanpassingen gedaan. Ik weet alleen dat deel 1 net zulke lage cijfers kreeg als dit deel, maar ik heb er wel plezier mee gehad. Meer plezier dan bijvoorbeeld een Assassins Creed. Ik geloof best dat er wat mankeert aan de gameplay, maar bij de demo heb ik me er niet echt aan gestoord. Ik las trouwens in de laatste PU dat je online 4 tegen 4 kan spelen. Dat zou wel gaaf zijn. Over lag maak ik me niet echt druk, want meestal is dat wel netjes geregeld bij EA. De 'gewone' Fifa spellen hebben amper last van lag. Wel jammer dat ik het spel besteld heb, nu ik hier lees dat het spel in de winkels ligt. Met een spel als FIFA Street zijn ze blijkbaar niet zo strikt met de street date. Maar goed, die 2 of 3 dagen kan ik ook nog wel wachten

9. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    en aan de graphics is ook nix gedaan dat ziet er gewoon ps2 uit.

10. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Daarover lopen de meningen erg uiteen. Ik lees berichten over mensen die het prachtig vinden, en berichten over PS2 graphics. Ik behoor tot de eerste groep: de spelers zijn goed herkenbaar, de omgevingen zien er prima uit. Het geheel komt op mij als kleurrijk over. Dat stijltje is 1 van de redenen waarom ik het spel haal. Ik merk een beetje dat de meeste mensen alleen tevreden zijn met realistische graphics. Daarom zat iedereen ook zo te kwijlen over Assassins Creed. Ik kan het wel waarderen dat EA Big een andere route heeft gekozen voor dit spel. Niks mis mee om een keer creatief uit de hoek te komen

11. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik ga hem hem denk ik vrijdag halen :)
    Hopen dat ik er net zo veel fun heb mee gehad zoals FS1 en FS2

12. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    grafisch vind ik het niet slecht.Ik twijfel alleen als ik dit game niet moe ga zijn na 2dagen want dat had ik met fifa street 2.Met de 1 heb ik lang gespeelt.En ook twijvel ik aan het verdedigen met fs3 .op de demo vond ik dat niet goed gedaan

13. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb me zelf maar voorgenomen om hem niet gelijk helemaal kapot te spelen om het zo maar te zeggen omdat ik niet wil dat ik er inderdaad snel op uitgekeken ben maar ik heb nu heel wat potjes gespeeld maar tot nu toe gaat het echt niet vervelen.

Zoals Supremacy NL ook zegt, ik vind dat graphics ook erg leuk en kleurrijk eruit zien. Het doet me denken aan Team Fortress van Half Life

14. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand toevallig Fifa street 3 al ergens gesignaleerd in een Free Record Shop?

15. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nope, denk morgen.

16. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ja, ik zag hem vanochtend staan bij de Free Record Shop op Leiden Centraal. Dat is de enige winkel die ik vandaag bezocht heb. Dus ik denk dat meerdere Free Record Shops hem nu wel verkopen. Ik moet alleen wachten totdat gcshop mijn exemplaar opstuurd.

17. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Gevonden. Bij de Free Record Shop in Naaldwijk lag die nog niet, maar wel bij de Bart Smit :)

18. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    En hoe zit de carriere eruit.
    Wat moet je doen enzo?

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Er zijn genoeg reviews te vinden al op internet. Qua singleplayer stelt het weinig voor, gewoon wat Challenges afwerken. Bijvoorbeeld wie het eerst 5 keer scoort met een volley, echt veel variatie zit er niet in. Er zijn ook weinig modes. De kracht van het spel zit in de multiplayer. Als je niet van plan bent om veel te gaan multiplayeren, dan kan je het spel beter in de winkel laten liggen. Want qua singleplayer ben je er snel op uitgekeken. Maar singleplayer interesseert me niet bij sportspellen. Virtua Tennis 3 vind ik een fantastisch spel die ik al 11 maanden met veel plezier speel. Maar de singleplayer heb ik amper aangeraakt. Maar die multiplayer verveelt me nooit. Zoiets verwacht ik ook bij FIFA Street 3. Zo af en toe pak ik de singleplayer wel op, maar verreweg de meeste uurtjes gaat in de multiplayer zitten

20. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik leesde in reviews dat de single player kort is vind ik wel een beetje spijtig .Maar waar moeten ze het blijven halen.

Deel Deze Pagina