De HDTV thread [Deel 16].

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Heb ik bij mijn scherm (nog) niet meegemaakt.
    Moet zeggen dat ik ook niet echt een TV-kijker ben en meer van de Films/Games met veel afwisselende beelden.
     
  2. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook geen last van inbranden in mijn plasma.
    Het is trouwens de pioneer 508XD
     
  3. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt misschien toch aan de Samsung dan? Hoor sowieso van meerdere mensen dat de Pioneer en de Panasonic echt top-of-the-bill zijn wat plasmatv's betreft?

    Ik kan echt niet wachten totdat ik klaar ben met me stage en full-time kan gaan werken! Ook samenwonen daarna en een plasma-tv halen, en een PS3 naast mijn 360 erbij :)
     
  4. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel ik heb een pioneer, en die van mij gebruik ik voor pc, films, games en televisie. En nog nooit een ingebrand logo gezien. Die pixelshifting werkt zeker goed en word al zo'n twee jaar op de meerderheid van plasma's toegepast.

    Wist je trouwens dat een LCD ook vaak last heeft van kapotte pixels? Ik ken iemand die al zijn derde scherm krijgt omdat er een aantal pixels kapot waren.

    Voor welk scherm je ook koopt, zie dat je toch wat goede voorwaarden omtrent garantie hebt als je echt 'safe' wilt spelen.
     
  5. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Zelf heb ik ook een plasma (LG42PC1RR). Zou geen last van inbranden moeten hebben maar als ik lang Halo speel (of paar dagen achter elkaar wat uurtjes) heb ik toch last van inbranden.

    Het valt alleen op nadat je hebt gespeeld en het boeit me eigenlijk vrij weinig... (als je weer tv gaat kijken dan zie je echt helemaal niets).

    Ik denk wel dat mn "hud" voor altijd in mn scherm zit :'-( Maar zoals ik al aangeef, je ziet het gewoon niet met normaal films/tv kijken of iets dergelijks.

    Tegenwoordig als ik Halo speel zet ik mn scherm wel op mild :b:

    Toch blijf ik overtuigend plasma fan maar waarschuw ik iedereen die erg veel HD gaat gamen dat je op moet letten met inbranden en dat je als een "heer" met je tv (sowieso met de rest van je spullen ook) om moet gaan.
     
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    ben er uit..... het is bij mij niet inbranden maar RETENTION.

    Had het heel erg bij PGR4 . (omdat ik race vanuit de weg perspectief)
    Moest uiteindelijk een aantal dingen van mijn hud maar uitzetten.

    Ik game nu ook vaak op mild . Voor de rest ben ik zeer tevreden met mijn plasma scherm. Komt omdat ik niet vaak tv kijk.

    Plasma + Blu-ray (Ps:cool: + 5.1 geluid ... lekker hoor
     
  7. Daimler Freak

    Daimler Freak Active Member

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, wat een reacties 8) Ik had dus echt niet gedacht dat zoveel mensen met een Plasma scherm speelden. Ik ben het met iedereen eens die zegt dat het een mooi warm beeld geeft. En ik heb gehoord dat ghosting e.d. alleen op LCD voorkomen, niet op Plasma. Dus dat is wel positief voor Plasma en gaming.
    Laatste struikelpunt is wel het aanbod. Alleen Panasonic maakt 94 cm, ben alleen niet echt weg van hun vormgeving. Het liefst had ik een Philips 94cm plasma: mooi design, net als Panasonic gewaarborgde kwaliteit en het geluid van de Cineos modellen is erg goed door de toepassing van een subwoofer.
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    mbt inbranden. Bij lang gamen zie ik idd wel eens een logo blijven hangen als ik hem daarna op een zwart scherm zet (doen normale tv's btw ook). Ten eerste zijn die zo weer weg en ten tweede zie je die idd niet tijdens het gamen/tv kijken.
     
  9. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Wacht nog even... er komen echt hele mooie nieuwe plasma schermen aan van Panasonic.
    En ik zou toch een leuke 5.1 set aanschaffen bij zo'n mooie tv om het compleet te maken.
     
  10. abbie

    abbie Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb overal op dit forum zit zoeken, maar ik kom er niet uit.
    Wat ik me afvroeg:
    Upscaled de Xbox 360 nou wel of niet gewone DVD's als ik deze in me Xbox 360 afspeel? Zo ja, werkt dit dan met component kabel, vga kabel of allebei?
    Of doet hij dit alleen als ik een gewone DVD in de HD-DVD speler stop?
     
  11. Daimler Freak

    Daimler Freak Active Member

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    @ HanTheMan: Bedankt voor je reactie. Over dat 5.1 setje gesproken, ik heb op dit moment een Philips setje met ProLogic (zonder optische aansluiting). Voor mij werkt het op dit moment nog prima. Daar ligt mijn prioriteit dus ook niet echt. HD is wel iets wat ik graag wil. Ik heb ook op een crt-monitor gespeeld met VGA dus ik weet hoe mooi het kan zijn.
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik bedoel hier dus de LG 32"LC51 van LG.

    Heeft iemand last van ghosting/tearing etc, oftewel hoe bevalt ie? (en misschien heeft iemand screens zou chill zijn)

    Hij kost 509,- wat volgens mij wel een goeie prijs is.
     
  13. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Voor die TV ga ik ook een dezer maanden. Mooi prijsje en ook een mooie tv.
     
  14. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    10
    Zit er ook aan te denken deze tv aan te schaffen zodra het geld binnen is..
    Zou wat info van gebruikers wel waarderen :E
     
  15. abbie

    abbie Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Nobody?
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Upscalen gaat alleen via VGA en HDMI.
     
  17. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    via Component dus niet.
    uit eigen ervaring vind ik dat de upscale 'mooiheid' niet echt WOW is..
     
  18. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit er trouwens een groot en zichtbaar verschil tussen Xbox-HDMI en Xbox-Component?
     
  19. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik ga voor de samsung le32s81b zodra ik het geld heb.
     
  20. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb zelf xbox 360 + le32s81b + HDMI kabel (BigBen (PS:cool:) gezien
    vond mijn eigen tv (Xbox 360 + le32r72b + Component (nu VGA)) er mooier uit zien. misschein dat het duidelijk mooier is als je een FullHD tv hebt en een dure HDMI kabel.
    Zelf kies ik voor VGA of Component

    Goede keuze, mooie tv. mijn broer heeft hem ook en hij is er erg tevreden over.

    2 dingen zijn vet van die tv: oplichtende toetsen op afstandbediening
    : tiptoetsen op de televisie voor Channel +/- en volume +/-
    :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina