Fifa 08 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Soccerfanboy, 6 feb 2008.

  1. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    oke je mag niet dubbelposten,tripleposten,quatroposten en ook zeker niet cinqoposten;)


    en be a pro is tog niet zo moeilijk? ik deed het in me alleseerste fifa potje, ik was c.ronaldo, je moet gewoon alleen van dichtbij schieten en geen foutjes maken
     
  2. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    ik had ook gewoon iets in de 90, met henry geloof ik, ging prima, gewoon lekker enthousiast rondrennen, ballen pakken, en scoren helpt ook wel ;)
     
  3. ajax93

    ajax93 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand wat die cijfers zijn bij een online wedstrijd onder aan je beeld bij die spelers naam.
     
  4. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Dat houd je ervaring in, je hebt ongeveer 400/500 punten per 5 min wedstrijd, dus dan zie je of een speler al wat langer speelt of niet

    Ik ga denk ik weer 4-2-2-2 spelen met Barcelona, gister mijn zelf vertrouwen een aardige deuk opgelopen met vol 2-1/3-2 wedstrijden. Komt omdat ik nauwelijks kansen kreeg met 4-3-3
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 feb 2008
  5. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik heb tot nu toe 10 wedstrijden met inter gespeeld en ik hou bij wie er scoren en tegen wie ik speel etc. hier mijn lijstje:

    Inter - Barcelona 4-0 DNF
    Inter - Man Utd 1-2 AET
    Inter - Ac Milan 3-1
    Inter - Chelsea 3-2
    Inter - Chelsea 4-1
    Inter - Australie 3-1 DNF
    Inter - Liverpool 3-0
    Inter - Barcelona 3-0 DNF
    Inter - Barcelona 4-3 AET
    Inter - Argentinie 2-0 DNF

    DNF = Did Not Finish (tegenstander loopt weg)
    AET = After Extra Time ( winnen/verliezen na verlenging)
    WNS = Winst Na Strafschoppen

    1 op de 3 wedstrijden tegen Barca, valt nog best mee, volgens mij was het voor de update zo'n 1 op 2;)

    topscorers:

    1. Cruz 13
    2. Ibrahimovic 12
    3. Figo 3
    4. Materazzi 1
    5. Eigen goal 1

    ik scoor dus eigenlijk alleen met de spitsen.. die van Materazzi was een penalty:+
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2008
  6. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Figo wisselen voor Solari in je basisopstelling en de teamgeest krijgt +2. ;)
     
  7. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik ga het ook eens bijhouden met Barcelona *)
     
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    volgens mij was het +1 maar ik stel hem op en in de eerste wedstrijd heeft hij een goal en een assist!! thanx voor de tip!

    @ vriendloos, jah maar dit waren ook echt mijn eerste 10 wedstrijden bij Inter;) ik kende het team nog niet.

    ik had net trouwens ook een Barca n00b gepwnd:+

    ik sta 1-0 achter, heb zo'n 70% balbezit maar kan geen kans creeren, en dan kom ik na 70 minuten door een walk throught the wall actie van Henry op 2-0 achterstand, maar Cruz in de 80ste minuut de 2-1 uit een mooooie corner, en in de 93ste minuut de 2-2:d
    en uiteindelijk win ik na pingels
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2008
  9. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik heb echt moeite met de tegenwoordige speelstijl, sinds die update ben ik een stuk slechter zonder die 4 spitsen voorin bij Barcelona, nu gaat iedereen constant over de vleugels, wat ik erg moeilijk vind om te verdedigen, en ook om zelf over te spelen.

    Ik hou het wel bij voor ManU, de eerste twee potjes waren:

    2-1, Ronaldo 1x en een eigen doelpunt door een voorzet van Ronaldo
    5-1, Ronaldo 2x en 1x Tevez en 2x Rooney

    *Edit ik heb wat meer potjes gespeeld nu:

    3-1, Ronaldo 1x en 2x Rooney
    5-1, Tevéz 2x, Rooney 2x, 1x Ronaldo; hij quitte in de 60e minuut, was een game van 3 min per helft
    8-0, hier heb ik het niet echt bijgehouden, heel eerlijk gezegd.
    6-2, Ronaldo 3x en 1x Saha en 2x Rooney, dit was tegen Barcelona :D (hij quitte bij 70e min) Deze gozer had 60 gewonnen en 8 verloren x'D, nu 9
    3-0, Rooney 2x en 1x Ronaldo, weer tegen Barca, hij quitte in de 50e minuut ;)


    Ik heb in het boekje gekeken, en ik raad iedereen Rs+A aan voor 1'2 tjes, sinds ik dat gelezen heb domineer ik elke wedstrijd met een hand vol 1 op 1 momenten

    Ik heb nu voorin; Saha - Rooney - Ronaldo, ultimate speed over de flanken
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 feb 2008
  10. ajax93

    ajax93 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is egt vaag ik he 57 wedtrijden gehost maar rijg geen achievement als mesnen leave tellen die dan nie mee? ik had wel bij sessie maken mijn vaardigheidspunten ingesteld kan het hier ook aan liggen
     
  11. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Zover ik weet maakt het quitten niet uit, want je host immers toch nog diezelfde game
     
  12. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Graag gedaan. :thumbs:
     
  13. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Zo net een lekker potje gehad! Ik was inter en een andere gast Man utd. Ik kwam al snel met 2-0 achter scoorde de eerste helft nog 2-1 ik blij en hop stond binnen no time 3-1 achter. 2de helft kom ik terug tot 3-3 en in extra tijd 4-3 winnen :D heb echt plezier in potjes zoals deze.

    Vriendloos een keer een potje tegen elkaar doen wel benieuwd hoeveel ik van jou zal verliezen? En als er andere mensen zijn die eens leuk een player match willen doen met andere teams voeg mij gerust toe:
    Kontschopper NL
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2008
  14. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Kheb je toegevoegd:thumbs:
     
  15. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    haha idd moeilijker met Barca he;)

    ik heb er 1 verloren met 1-0 vandaag, dus mijn Inter streak is beeinigd..
     
  16. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik zit alweer rond streak 15 met Manchester denk ik, vandaag wat potjes van andere forum gebruikers gehad (11-2/8-2) en net 6-1 en 3-0 ranked, dus het gaat lekker met Manchester :D

    Ronaldo unstoppable _O_
     
  17. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Daarvan vind ik serieus waar, dat ze die te goed hebben gemaakt. De snelheid en controle waarmee je met hem door een verdediging heen walst is gewoon niet grappig meer. Ik pak em dan ook altijd hard aan als ik tegen Man-U speel. Gewoon met Chivu vol derop. }:]
     
  18. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Daar ben ik het niet met je eens, hij is naar zijn kunnen aangepast. Heb je hem wel eens gezien bij Manchester United, hij is 1 van de dragende spelers, bloedje snel en een balcontrole van heb je jou daar.
     
  19. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Nou ja, meningen verschillen. Maar hij is zo snel in fifa dat je em bijna niet af kan stoppen. Maakt ook niet uit of het nu de 9e of de 90ste minuut is. Je houdt em niet bij.
     
  20. Vriendloos

    Vriendloos Guest

Deel Deze Pagina