Burnout Paradise

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThaBEN, 4 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Te droog XD

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Road Rules Time gehaald. Ook de Road Rules Showtime op de interstate. Die zijn te simpel daar. Op andere wegen nog niet geprobeerd.
    Multiplayer in Showtime, krijg je die enkel bij Hitting a bus?
    Stuntrun lukt ook steeds beter. Vanavond ook weer een paar van weten te halen.
    Op naar de Paradise en Burnout License, de laatste 14 smashes en de nodige events / Road Rules Showtime, maar dat komt vanzelf wel de komende dagen / weken. :)

Laatst bewerkt: 18 feb 2008
  3. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Jup alleen bij bussen rammen. Ergens in de bergen staan er 3 op en rij geparkeerd, en in showtime blijven ze maar komen. Dan haal je het makkelijk.

Moet nog 1 stunt run in de bergen: 350k in 1min 8). En een race.
    Dan ben ik elite.

4. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ff een vraagje over die road rules

Road Rules time dat is gewoon binnen een bepaalde tijd die route rijden
    Showtime is dat crash gebeuren
    Maar wanneer krijg je dan roads ruled? als je het allebei op 1 weg hebt gedaan?

5. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ja, als je de gewenste tijd op die weg gezet hebt en crashscore hebt gehaald.

350k in stunt run lukt me over het algemeen wel, als ik maar bij die weg linksonder kom, met een paar superjumps en billboards.

6. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Ja maar op die plek is bijna niks om te stunten 8) Dus je bent eerst 30sec aan het rijden voordat je iets tegen komt (behalve driften/boosten etc).

Knap lastig.

7. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okee thanx! :)

Zojuist een best Stunt Run van 2,995,670 Punten :D

Alleen jammer dat je er geen klap aan hebt...

8. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo gister de criterion elite achivement gehaald.nu maar eens kijken of dat online gebeuren me lukt. :)

9. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een nieuw fenomeen ontdekt:

De Verzamelitus

Ik weet niet wat dat is met die games tegenwoordig... Allemaal van die fokking irritant, verzamel dit vlaggetje (Assassin's Creed), rij door alle borden/hekjes heen en je krijgt er helemaal niks voor qua gameplay alleen achievementpoints... Dat verzamelen a la, maar waarom zoveel!

10. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Tviel mij ook op dat dat tegenwoordig in elke game terug komt verzamel zoveel dat/dit/zus/zo vind het redelijk uitgemolken worden ook omdat je er op de achievement score na niks voor terug krijgt.

11. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Je krijgt er speciale wagens voor... In dit geval tenminste. En bij Crackdown kreeg je er extra experience door. AC was zinloos inderdaad.

12. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    het is idd leuker als je dingen verzameld en er dan wat betere stats of een bepaalde chique auto voor krijgt.

nee crackdown.. zoek 500 groene ballen en 300 blauwe voor 100 points.. damn... begin denk je nog dat ga ik doen.. maar als je dan zoals mij op het einde 497 ballen hebt... zit nu echt heel frustie te zoeken naar de laatste 3 :p

iets minder als 800 mag ook wel toch!?

13. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, maar, met Crackdown krijg je er in ieder geval nog IETS voor... Ik vind het ook alleen maar frustrerend, geef dan op een kaartje aan wat je al wel of niet hebt gehaald... Maar goed, moeilijker kunnen ze het wel maken, niet makkelijker...

Terug On Topic Mensen!

Burnout dus!

14. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Al moet ik er wel aan toevoegen dat de verzamelobjecten van Burnout best verslavend zijn om te verzamelen, het is niet al te ingewikkeld, en je komt iig op elk plekje van burnout paradise, in dit geval geef ik burnout gelijk, in AC is echt belachelijk, daarom is AC naar mijn mening alsnog een inferieur spel geworden.
    Ik ben nu met showtime bezig, hoef er nog maar 15 ofzo, en het is echt heel makkelijk met die 4x4, en gelijk door van die billboards raggen, krijg je gelijk 10000 enzo, als ik hem uit heb is dit spel alsnog leuk genoeg om hem af en toe nog heeeerlijk te spelen
    En ik ben aardig benieuwd naar de contendownload,,
    Wat voor contentdownload zouden jullie graag willen? En wat voor 'soort auto's zouden er nog in het spel moeten? Ik prefereer toch nog een paar weirde auto's, zoals een Go-kart of een ander weirde creatie

15. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Ja grappige voertuigen lijken me wel vet! Lompe brandweerwagen ofzo 8)

Stunt run is gelukt, en laatste race ook! Heb nu 1000/1000 :)

16. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb echt gewoon al last van afkickverschijnselen! 8) Maar ik moet toch echt nog even geduld hebben tot ik weer verder kan en ik hoop dat er nog genoeg online zijn om die Challenges af te ronden. Ik denk dat ik maar m'n Xbox uit de doos ga halen en Burnout 3: Takedown ga spelen. Die is ook als download te krijgen zag ik, dus ik hoop dat het druk bevolkt is. Het blijft sowieso de beste Burnout-game, maar goed da's mijn mening! :9

17. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    welke brandweer wagen?

18. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Het gaat om voertuigen die in de game moeten komen d.m.v. downloadable content. Maar goed, in Burnout 3: Takedown zit wel een brandweerwagen en 't zou zeker vet zijn om daarmee rond te rijden! :D

19. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Zit op 500/500.
    Nog maar 10 smashes, een paar nog tegengekomen bij Road Rules Showtime, waar ik er nog 30 van moet. Met die Inferno van zijn die echt een eitje. Was eerst bezig met een stuntcar, waar het al goed mee ging, maar met die van is het helemaal makkelijk. Bij de overige Showtimes hoop ik nog wat smashes te zien, maar de laatsten wordt goed zoeken.

20. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nah, voor mij hoeft er niet zo nodig downloadable content te komen... Althans, betaalde al helemaal niet. Ik bedoel, ik denk dat er weinig toe te voegen valt...

Ik vind de game heel vet, maar demo is net zo vet. Op andere auto's en een groter speelveld na, is de demo exact hetzelfde :) Ik had ook 50 uur de demo kunnen gaan spelen :)

Als 't gratis is, vind ik een bus wel leuk om te rijden, maar ja, die zijn zo indestructible als de malle... Motoren zijn misschien ook wel leuk!

Of wat dachten we van een Downloadable Content, waarin voetgangers en bestuurders worden toegevoegd! Daar zou ik wel voor betalen :D

En bloed! :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina