DE reden dat ik een widescreen (HP 1907v oid) heb gekocht ipv mijn oude 4x3 scherm is dat sommige games (Bioshock, CoD4, PES200 in de 4x3 stand weergeven ... EN DAARDOOR MIS JE LINKS EN RECHTS DUS BEELD!!! wat bv errug lullig is in PES2008 want hoor meer veld je ziet hoe beter
Echter, andere games (bv Mass Effect, PES6, etc.) doen dit weer niet, dan zie je gewoon breedbeeld op je 4x3 scherm, met dus zwarte balken boven en beneden ... het beeld wordt dan wel kleiner, maar je ziet in ieder geval alles!
Bij PES2008, en in de 360 dashboard, etc is daar verder NIETS aan te wijzigen (edit: niet helemaal waar, je kan hem wel op breedbeeld zetten in dashboard maar dan krijg je bij bv PES2008 en erg vervormd beeld want hij gooit je brede beeld op een 4x3 scherm ... niet fraai).
Anyway, ik heb na lang wikken en wegen besloten mijn ouwe (mooie) monitor aan mijn pa te geven en zelf een breedbeeld 19" te kopen. En .... perfect!!!! Ik zit er vlak met mijn neus bovenop dus dan is zelfs 19" waanzinnig, en ja bij PES2008 zie ik nu lekker meer veld, en voetbal ik net ff 20% beter
Laatst bewerkt: 8 feb 2008