Live meelezen met de Microsoft keynote op GDC

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Delphiki, 20 feb 2008.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Laatst bewerkt: 20 feb 2008
  2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Link naar dat artikel werkt niet (bij mij althans). Iets meer informatie zou ook wel fijn zijn. Vertel zelf eens bondig wat er nou precies aan de hand is?

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    raar idd, eurogamer lijkt uit de lucht, ze waren net bezig met een nieuwe U3 engine demo en de aankondiging van GOW 2 (http://news.teamxbox.com/xbox/15755/Gears-of-War-2-Confirmed-and-Dated/)

hoop dat ie snel weer up is, vind t wel leuk om mee te lezen

artikel doet t weer, itagaki heeft ninja gaiden bevestigd voor juni en peter molyneux heeft een demo van de co-op in fable 2 gegeven :eek: vanavond 9 uur vervalt t nieuwsembargo dus dan mogen alle site (incl eurogamer) hun previews van fable 2 etc online gooien

/Mod Gelieve nu eens de edit knop te gebruiken. Volgende keer is het een waarschuwing - Cookie

Laatst bewerkt door een moderator: 20 feb 2008
  4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Kan ik ergens de gehele keynote downloaden?
    Video dus. Major Nelson heeft iig al de MP3, maar dat is niet zo leuk. ;)

5. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Is een sequel nou 2 games ?

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Een sequel ("vervolg") is een Engelse term voor een boek, film of andere creatie (zoals een opera) die gemaakt wordt na het boek of de film en zich in dezelfde wereld afspeelt, maar later in de tijd.

Een sequel is het tegenovergestelde van een prequel, die zich afspeelt vóór de eerste creatie.

wikipedia is your friend:d

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb de keynote gisteren zitten volgen, maar vond het eigenlijk niks bijzonders. De GDC is sowieso niet echt een beurs die heel interessant voor de gamers is.

8. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    True, al vond ik de gow2 aankondiging al meer indrukwekkend dan de gehele microsoft presentatie vorig jaar op de e3 (of hoe heet die show nu).

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Discussie even verplaatst naar Algemeen. Post anders even een overzicht van alle belangrijke mededelingen die zijn gedaan. Zo weet iedereen ook beter waar het over gaat:)

10. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Aankondiging van deel twee van Gears is toch wel bijzonder voor een GDC beurs. Het is zo'n beetje dé game die de Xbox 360 op de kaart heeft gezet zoals Halo 1 dat met de eerste Xbox deed.

Bovendien, de ingame beelden van Ninja Gaiden waren (volgens zo'n beetje alle grote sites) ook bijzonder aantrekkelijk.
    Dit samen met de mogelijkheid dat je films (net als in Halo :cool: gesaved kunnen worden zodat de rest van de wereld ze kan bekijken is toch ook wel "bijzonder". (als ik hier tenminste het gejuich uit het publiek en mn eigen enthousiasme in mee mag rekenen).

Al met al vond ik het juist voor de GDC keynote wel een bijzondere (in vergelijking met vorige jaren).

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Voor bepaalde mensen zal een Gears of War 2 of een Ninja Gaiden 2 inderdaad best tof zijn (GoW2 niet echt een verassing en alleen een aankondiging en Ninja Gaiden 2 hadden we al gezien op de TGS07), maar toch. Persoonlijk heb ik niks met beide games, dus voor mij persoonlijk is deze GDC niet zo interessant. Kijk meer uit naar de E3 en events zoals Sony Gamers Day, daar krijgen we als gamers het leuke spul te zien.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    waar zit je dan bijv aan te denken? Naast Fallout 3 en RE5 zijn er eigenlijk maar weinig games waar ik meer in geinteresseerd ben dan fable2 en NGII

13. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Gears niet echt een verrassing?? Natuurlijk "verwacht" iedereen de game maar één van de best verkochte next gen games aankondigen in het jaar dat ie uitkomt vind ik wel een verrassing. We hadden er ook 3 jaar op kunnen wachten bijvoorbeeld ;)
    Deze aankondiging is gewoon "huge" te noemen voor zo'n beetje 1/3 van de Xbox 360 bezitters.

En grappig dat je dan aanhaalt dat "we als gamers" pas op de Sony gamers day het leuke spul te zien krijgen... Ik als gamer zie nu al heel wat leuks verschijnen en met een beetje geluk spelen we deze week nog de demo van Ninja Gaiden 2 :thumbs:

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Tja, leuk als je op een cartoony niet-ingame trailer zit te wachten van GoW2 en op een demo Ninja Gaiden 2. Heb je daar niet zoveel mee, dan is de GDC niet zo gek bijzonder. Is van oorsprong ook meer de beurs van de industrie.

Snap je zogenaamd subtiele Killzone 2 hintje wel hoor. ;) Verschil is alleen dat GoW 2 een evolutie van de game is en van de engine. Het meest tijdrovende werk is hier al geleverd. Killzone 2 moet nog helemaal vanaf nul opgebouwd worden. Ben wel van mening dat Killzone 2 te vroeg is aangekondigd.

Laatst bewerkt: 21 feb 2008
  15. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    *)

Ik deel ook je mening over het feit dat de GDC de beurs voor de industrie is hoor maar juist daarom vond ik de aankondiging juist wel bijzonder. Ik had m eerder met de E3 of X08 verwacht (als die er komt...)

Deel Deze Pagina