Het gaat meer om het idee dat mensen dan meteen een van de beste titels van de afgelopen jaren hebben.
dat klopt, maardenk dat Galaxy zoiezo een van de eerste games is die een Wii bezitter koopt, maar idd het zou wel een goed idee zijn idd aleen om de verkoopcijfers te stimuleren is het niet nodig
Inmiddels heb ik bijna alle sterren nog maar een stuk of 15 te gaan met Luigi voor de 120, en daarna het extra level.
Yes! Heb zojuist m'n 120e ster gehaald met Mario! Purple Coin Challenge op Dusty Dune Galaxy was de laatste. Iedere keer bij 98 of 99 muntjes viel ik in het drijfzand, werd echt gek. Maar goed, uiteindelijk toch gered en nu met Luigi begonnen.
Ik moet er nog 3 met Luigi nou, die van de battlestar ofzo waar je op die bewegende platformen die muntjes moet verzamelen, vooral met dat geglij van Luigi is dat verschrikkelijk.
Heb inmiddels vakantie, dus heb de game weer opgepakt. Ben gisteravond begonnen en ben gewoon weer non-stop bezig met die game. Wat een game zeg. Zit nu inmiddels op 99 sterren, op naar de 120.
Ik dacht dat je daar geen last van had? Het vervelende aan dat level is dat je muntjes die je mist niet meer kan pakken... Lol, maar ik hoop dat je al weet wat het secret leveltje is, want anders ben je misschien teleurgesteld
Ja ik weet wat het secret leveltje is, maar ik wil die gewoon de 121 sterren bemachtigen. En tja over geen last dat was in de normale levels waar je niet geen enkel muntje kon missen omdat je anders niet meer terug kwam.
BUMP!! Eindelijk Super Mario Galaxy uitgespeeld. Moet weliswaar nog een shitload aan sterren verzamelen maar de prinses is weer veilig. Wel een érg simpele Bowser eindbaas uitvoering, maargoed, het mag niet eens een minpunt heten. Grandioos spel! En ik zit net over de helft qua sterren geloof ik, dus heb nog wel effe te gaan. Enige mindere puntjes zijn het zwemmen, waar het soms wat lastig coördineren en sturen is en het feit dat je bij het eventueel moeten herhalen van baasgevechten je de filmpjes enzo niet door kunt drukken. Voor de rest een van de meest innovatieve, vernieuwende, frisse games die ik heb gespeeld en ook nog eens perfect in elkaar gezet. Grandioos!
Doodzonde, ik heb een Wii met Zelda, Mario Galaxy, Wario Ware en Super Smash Bros Brawl maar ik speel er slechts zo'n 1x in de 2 maanden op. De 360 is gewoon aantrekkelijker, ik heb geen enkele game op de wii uitgespeeld, Mario Galaxy is geweldig maar de 360 is leuker.. Ik wou alleen een wii kopen maar won de 360 dus het zei zo
Heb ik ook hoor. De Wii staat er maar een beetje zielig bij. Heb nu voor het eerst in maaaanden weer eens gewii't. Moet Zelda ook nog uitspelen, maar het kost veel meer tijd om daar weer in te komen...
En wegdoen is ook zonde want een potje wii golf of wario ware met wat vrienden is dan weer wel lachen..
Ik ben nog altijd bezig met okami.. speel zo nu en dan paar uurtjes zit nu op 20 uur geloof ik.. geweldig mooi spel, natuurlijk Zelda look a like maar deze game is echt 100x beter dan Zelda Twilight Princess