Burnout Paradise

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThaBEN, 4 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Iemand zin om met mij en Dutchman020 de 3 player challenges te doen. Stuur maar een friend ding

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ze durven niet eens bestuurders in de auto te zetten dus voetgangers komen er al helemaal niet in =(

3. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    aangezien ze al een nieuw burnout hebben aangekondigd voor eind 2008 tot maart 2009 hoop ik dat ze wel een of ander levend wezen in een auto gaan implenteren waarbij een zulk realistische interactie is waarbij je je lach dan toch niet in kan houden. Wellicht is dit natuurlijk niet aan te raden voor mensen die bijvoorbeeld een kennis hebben die gestorven is door een auto ongeluk, haha, maar Criterion hoeft niet zo kinderachtig te doen met die games, gewoon, hup een beetje gore, kids kopen zo'n game toch wel, en wie weet wordt er weer een andere doelgroep aangetrokken.

We zijn trouwens nu bij de 5e burnout aangeland, wat zouden jullie nou als nieuwtje in burnout 6 willen zien??

4. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Loopings! :D Vond ik altijd vet in die mini racers :9

5. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nou, het leuke is dat er wel bestuurders zijn. Bij de F1-wagens zie je ze altijd zitten (alleen de helm dan), maar bij de gewone zijn ze ook aanwezig. Maar zodra je teveel schade hebt en naar binnen kan kijken zijn ze weg. Soms als je lichte schade hebt, kun je weleens naar binnen kijken en dan zie je iemand zitten. In Flatout is dat trouwens wel lachen, want daar vliegen ze er gewoon uit bij een crash! :lol:

6. ThisisRobba

ThisisRobba ODX.comFC

Leuk Bevonden:
    0
    De bus of brandweer wagen komen niet me DLC, teminste volgens de Podcast...

7. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, en met een mega-crash hoef ik ook niet alleen maar darmen en bloed te zien... Maar gewoon, ik wil ook eens iemand uit die auto zien vliegen, of iemand op m'n motorkap nemen...
    Nu crash met 300 op 5 andere wagens en wat zie je? Lege auto's... Het doet enorm af aan de bizarheid van de crashes vind ik...

Desnoods gebruiken ze crash-test dummies die in stukjes uiteen vallen! Zelfs dat zou ik dan nog geweldig vinden! Onder het motto: Wow, stel dat een persoon was.

8. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb er een aantal een friend request getuurd

9. aaron88

aaron88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net alle billboars gehaald.. nu alleen nog maar 4 smashes en dan heb ik alle jump/smashes en billboards....eindelijk...

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Moet zelf nog 8 of 9 smashes.
    Showtimes gehaald. Nu maar verder gegaan met Burning routes. Als ik die gedaan heb, voor zover mogelijk, ga ik weer verder met de overgebleven events, waarna ik weer online ga.

11. riez

riez WAR is coming

Leuk Bevonden:
    0
    Viel toch wel even tegen, ik heb hem ff geleend van een maat vandaag en ik word dood en dood ziek van die mini map en het navigeren in het algemeen :x

12. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Hij valt mij tot nu toe eigenlijk een beetje tegen, Burnout2 en 3 vind ik tot nu toe nog beter maar ik heb het ook pas 1 uurtje gespeeld.

13. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Woei, vanacht de laatste smashes gehaald, evenals de nodige burning routes. Vandaag/morgen weer verder met de gewone events. :)

14. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Burnout Paradise vind ik opzich een hele vette game, maar zoals ik al vaker heb gezegt blijft voor mij Burnout 3: Takedown nog steeds de beste uit de reeks. Omdat m'n Xbox 360 nu in Duitsland staat, speel ik weer deel 3 en da's echt een heel groot verschil. Je schrikt natuurlijk even van het grafische gedeelte (gelukkig wen je daar aan), maar het speelt echt nog steeds veel en veel lekkerder. :)

15. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De "Normale" BurnOuts zijn voor mij te snel, dan heb ik echt zoiets van "What the HELL gebeurt hier?!" en dan zit ik tegen een paaltje op, bij deze Burnout vind ik het allemaal wat handelbaarder.

16. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat vind ik nou juist het vette en het is de kunst om zo weinig mogelijk te crashen. Als je het na zo'n lange tijd weer speelt is het echt even wennen, maar ik kwam al snel weer terug. Wat het precies is weet ik niet, maar laat ik maar zeggen dat bij deel 3 alles gewoon heel goed is uitgeballanceerd. Zeker de manier van Takedown'en is gewoon nog steeds het beste en in Burnout Paradise vind ik dat sowieso niet zo lekker werken. Maar goed, het is dat ik nu Burnout Paradise niet kan spelen want zodra ik m'n console terug heb ga ik daar gelijk mee verder. Ik ben al blij dat ik Burnout Revenge niet meer hoef te spelen, want als er eentje slecht is is Burnout Revenge dat wel. :+

17. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Heel erg slecht vond ik Revenge ook weer niet, maar kon beter. Vind deel 3 denk ook de beste, al is het een lange tijd terug dat ik die gespeeld heb.

Nadeel in Paradise is dat, wanneer ik verlies, het 9/10x is, omdat ik verkeerd rijd, soms zelfs net voor de finish. En de restart functie moet in het volgende deel wel weer terug komen. Erg frustrerend als je een burning route net niet haalt en dan weer helemaal terug moet rijden.

Moet nog zo een 85 events. Ben ik nog wel even zoet mee.

18. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Burnout Revenge op de Xbox 360 was wel te doen, maar de versie voor de Xbox was echt verschrikkelijk en dan vooral de bugs. Maar goed, dat verkeerd rijden heb ik ook last van en daar hoor ik veel meer gamers over klagen. Die navigatiekaart is gewoon onlogisch en onprettig. Het had gewoon mee moeten draaien met de speler.

19. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Weet niet of dat de oplossing zou zijn. Bij mij gaat het af en toe te snel om goed op de kaart te kijken welke afslag je moet hebben, en om goed op het verkeer te letten. Je hoeft een auto of muurtje maar te schrammen en je crasht al met een lichtgewicht wagen.
    Vind de op-/afritten van de snelwegen niet zo duidelijk aangegeven op de kaart. Soms lijkt het of je al linksaf kan, maar draai je de snelweg ineens op of beland je ongewenst op de treinrails.

20. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Nou opzich gebruik ik de hele map niet meer. Weet alles wel te vinden en met de formule 1 wagen win je ook bijna elke race online 8)

Laatst bewerkt: 24 feb 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina