Pro Evolution Soccer 2008 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grazydon

Grazydon Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Kerel!!!
    Zekers... het is hopen dat er ooit nog een patch komt maar er gaat niets boven een kameraad inmaken als die langs je zit O-) :cool:

2. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Heb je gelijk in....
    Toch jammer dat je telkens voor dat gevoel naar Harco moet, en het nooit tegen mij ervaart :9

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Die update zie ik dus nooit meer komen. Eveneens een update qua team updates. Slechte zaak van Konami. Maar dat weerhoudt mij niet om hem te proberen. :)

4. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb claudemir (vitesse)toegevoegd. gewoon een normale groeicurve en goeie technische stats. verder kan ie goed passen.

Cahais (groningen) heb ik een snelle groeicurve gegeven en hoge ratings met teamwork. Verder ook marking en tackles aangevinkt. Aanvallend kan ie alleen een beetje koppen schieten kan ie niet.

5. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister (player en ranked gespeeld) vond ik de lag online wel meevallen, tegen mensen met goede connecties gespeeld en 1 of 2 met 2 streepjes. Was goed speelbaar, wel wat momentjes dat je denkt de bal te hebben of afpakt, vliegt de tegenstander weg met de bal...ontstond ook een paar keer een doelpunt uit.

Echt grote lag, zoals het beeld verschuift met bal opeens in je doel etc niet gehad.

Scoorde weer een vrije trap, v. Persie binnenkant paal stuitert achter de keeper langs in het andere zijnet. Weer geen achievement. Ben echt geen achievement hoer (ach misschien ook wel ;) ), maar vind dit echt merkwaardig. Ben de tel ondertussen al kwijt met die FK's

6. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    De bal mag niet aangeraakt worden door de keeper en mag er ook niet via de paal of lat ingaan.
    Als je dan alsnog een vrije trap weet te scoren krijg je de achievement wel denk ik. :)

7. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo heb ik ze ook al gemaakt, kijk dat de keeper of muurtje hem niet aan zou mogen raken kan ik inkomen. Via paal of lat, scoor je gewoon direct imo.

Ik zal de achievement heus nog wel krijgen, maar als je het volgens de omschrijving van het spel doet, hoor je meteen de achievement te krijgen. Rare bug in het spel is het, wat die onbenullen nog steeds niet willen of kunnen fixen.

Het is gewoon frustrerend als je net een mooie FK er in knalt, je die beloning (steeds) niet krijgt.

8. Kruimeldief

Kruimeldief AFCA CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Ik scoorde net ook met een vrije trap de bal ging direct in het doel zonder aanraking van lat/tegenstander ofzo en kreeg geen achievement

9. RvQ

RvQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik post het maar even in de PES thread. Welke voetbalgame is beter PES 8 of Fifa 08?

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik scoorde net ook met een vrije trap online vanaf 17 meter(8)), ik kreeg wel de achievement. Vaag.
    Ook lukte daarnet mijn eerste schwalbe! Ik ging met Sneijder alleen op de keeper af met 3 verdedigers vlak achter me die me langzaam inhaalden, dus ik denk dit redt ik niet meer, ik ga eens liggen :+ En het werkte, rood voor Ferdinand!

11. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    =( Smeerlap.. nee geintje. Ik doe dat eigenlijk nooit, ook omdat ik die knoppencombinatie wat onhandig vind en als het dan lukt geel krijg.

Wordt wat eentonig, maar gister wéér een vrije trap, nu prachtig in het linker kruis. Niet aangeraakt, wéér die achievement niet.

Het is misschien wat vergezocht, maar zou je na afloop van de wedstrijd meteen naar het eindmenu van de wedstrijd moeten? Dat je hem dan gelijk krijgt en dus niet eerst de replays afkijkt ofzo. Zal wel niet natuurlijk, maar anders weet ik het ook niet.

12. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel is gehoord dat je vrije trap de winnende goal moet zijn. Weet niet of het waar is, het zou bv ook kunnen dat het het laatste doelpunt moet zijn. Ik heb hem zelf gekregen na de 3-1 voor mij. Succes er mee.

13. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ok mannen ik heb even een probleempje, het was vandaag erg rustig op het werk en ik zou es even wat PES doen op Xbox live maar ik kon bij quick match niemand vinden :confused:

Is dit omdat niemand speeld of doe ik iets verkeerd?

(Werk in een gamestore dus daarom kan het tijdens het werk ;) )

14. rudeboy

rudeboy press play on tape

Leuk Bevonden:
    7
    ..nee hoor dat komt omdat konami het on-line gedeelt heeft laten programeren door een demente mongool van 97 op een commodore64..vandaar

15. FcWinningEleven

FcWinningEleven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan het dit jaar zo slecht zijn... Vorig jaar werkte het nog perfect, nooit last van lag gehad. Em volgens seabass zou het dit jaar spelen alsof "je tegenstander naast je op de bank zit".
    Ben geen fan van Fifa, maar die maakt wel sprongen in vooruitgang...

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Het beste kun je even wat reviews lezen en beide de demo ervan checken.

ontopic; Ik ben overgestapt van Fifa 08 naar PES 2008, en de gameplay is werkelijk schitterend! Fifa 08 is in dat opzicht veels te traag qua animaties. Ook het rennen schiet voor geen meter op. Een dik pluspunt van Fifa 08 is dat de online functie lagvrij is. Daar valt niet over te discussieren. In dat opzicht is Fifa 08 ook gewoon beter, maar wil je een game puur voor de gameplay dan zeg ik PES 2008. Al komt Fifa 08 wel met grote stappen dichterbij.

Btw, gisteren drie potjes gespeelt met Baukehimself, twee keer verloren en de derde keer was 3-4 gewonnen. Stond ik 3-2 achter, maak ik binnen een paar minuten (voor blessure tijd) 3-4. Heerlijk. :cool:

17. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Gisteravond ik speelde met Manchester United en mijn spits wordt iets voor het strafschopgebied neergehaald, vrije trap.
    C. Ronaldo legt de bal goed neer en schiet hem zonder dat de keeper, de muur, de pal en / of lat hem aanraakt heel mooi heel doel in.
    Wedstrijd afgelopen, achievement unlocked.
    Heb echt geen idee wat je fout doet, maar ik heb hem wel gewoon gekregen. :)

Geluk! O-)

18. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Tsja, als alles compleet k*t is dan kan het alleen maar beter natuurlijk, dat is niet zo moeilijk.

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja precies.

20. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik daar maar even op letten en proberen een 1-0 met vrije trap goal uit te spelen.

Dat vraag ik me dus ook af wat ik fout doe, ik heb ze zo ook al een paar keer gemaakt. Het lijkt me gewoon een bug die de één wel heeft en de ander niet. Maybe dat ik hem dan krijg bij de volgende. Hattrick, 75% en 5 in a row achievements wel meteen gekregen. Vage shit.

Hoe kreeg jij hem btw? Stand, winnende goal, gewoon replay afgekeken enz. ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina