Hmm, op m'n lijstje staan nog: - Army of Two - StarWars The Force Unleashed - De eerstvolgende Guitar Hero Misschien nog wat anderen, maar kijk het meest uit naar Army of Two
Voor dit jaar *Brothers in arms 3 *Unreal tournament 3 *Gears of war 2 Met 2 van deze titels ben ik al in de wolken, ga er overigens wel vanuit dat minstens 1 van deze games niet doorgaat dit jaar.
Voor dit jaar (alleen over nieuwkomers gesproken) - Brothers in Arms Hell's Highway - Fable 2 - Gears of War 2 Geen uitleg nodig denk ik. Allemaal een vervolg op de 3 beste xbox games ooit. Verder krijg ik nog binnen: Cod 4 LOTR BFMEII Maar die zijn al wat ouder.
Dit lijstje moet nu ook maar eens aangepast worden. Dus bovenstaande games + Fable 2 Gears of War 2 Alan Wake Unreal Tournament 3 En hoe kon ik deze vergeten: Harry Potter and the Halfblood Prince * ook hoop ik nog steeds op Kameo 2.
Grand Theft Auto IV Gears Of War 2 Bully Scholarship Edition Saints Row 2 Fable 2 Dit zijn musts! Dan heb ik nog Ninja Gaiden, Alan Wake, UT3, Banjo en of er nog andere Free Roaming Games dit jaar uitkomen ( Just Cause 2, The Godfather 2, Maffia 2). En ik hoop dat er dit jaar eindelijk is een goeie footie komt.
Gears of War 2, geen twijfel aan. Gelijk bij de release halen/ Grand Theft Auto IV idem. Fable 2 Saints Row 2 Rainbow Six Vegas: 2 Brothers In Arms: Hells Highway
Bezig met het updaten van de enquête. Als iemand een aantal games heeft, waarvan zeker is dat ze dit jaar komen, post ze a.u.b. even . Dan krijgt deze enquête eindelijk weer eens vorm.
Ninja gaiden 2 ... Universe at war ... Kane's wrath ... Voor de rest de komende maanden niks meer /Mod Ik heb ze toegevoegd, thnx - Cookie
Ik ben de eerste zo te zien! Voor mij: NG2, Alone in the dark, GTA 4 & GoW 2! (en condemned 2 maar die staat niet in het lijstje)
Gears of war 2 komt er bij mij zeker in. zo twijfel ik voor de rest nog over: GTA IV Fable 2 Ninja gaiden 2 die games hebben me nog niet 100% overgehaald..
Alleen de nieuwe Rainbow Six... *) De andere games spreken mij niet aan of hebben mij nog niet overtuigd. Waarschijnlijk wil ik ze eerst spelen in de winkel of iemand anders, voordat ik, bijvoorbeeld, GTA IV koop.
Ben er nog een aantal vergeten een paar posts hierboven.... Ninja Gaiden 2 Gears of War 2 GTA 4 Kane's Wrath Saints Row 2 Fable 2 Condemned 2 Alan Wake Alone in the Dark Brothers in Arms: Hells Highway Guitar Hero 3 (of 4) Viking: Battle for Asgard Nou dat zal het wel zo ongeveer zijn Edit/ Veel 2en in de titels!