Op en aanmerkingen beleid: Discussie gesloten

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 21 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Waarom is deze thread op slot? Poll: Avatars en Signatures! Ik begrijp dat er al een keuze is gemaakt over de avatars waar voor hulde \o/ Maar de discussie over signatures loopt volgens mij nog. Zeker omdat een meerderheid voor grotere en geannimeerde sigs is. Heb ik het compleet mis. Of is er een andere reden om deze thread te sluiten?

2. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Zoals eerder aangegeven was in dat topic, was het vooral om te kunnen beoordelen wat leefde. Vooralsnog is er besloten aan het beleid van de signatures niks te veranderen, met de uitslag van de poll in het achterhoofd gehouden.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Okay maar een discussie sluiten is toch beetje voorbarig. Waarom start een mod anders een poll? Kan je me trouwens ook duidelijk aangeven way=t het beleid is van de sigs en wat de criteria zijn? .. dus waarom mag de ene wel en waarom de andere niet. Kan je ook uitleggen waarom dit niet kan gelden voor Grotere Sigs en Genanimeerde sigs als het beleid ... O zo duidelijk is en bureaucratisch is?

Laatst bewerkt: 21 feb 2008
  4. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    De poll was vooral gestart om te kijken hoe de actieve members over sommige dingen dachten en om een beetje feedback te krijgen. Deze hebben we gekregen, dus het topic heeft zijn nut gehad en komt er een slotje op.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Duidelijk zie aanpassing ;) Slotjes vind ik correct ten zij er een discussie is. Waarom is besloten de discussie te stoppen? Omdat er besloten is dat er geen beleids aanpassing nodig is?

Laatst bewerkt: 21 feb 2008
  6. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ze weten inmiddels toch wat speelt. De community heeft zijn zegje kunnen doen en daaruit hebben ze hun conclusies en besluiten gemaakt. Lijkt me logisch dat hij dan op slot gaat. Anders blijft die discussie meer doorgaan en veel meer is er nou niet te zeggen dan een persoonlijke mening. Alle voor- en tegenargumenten zijn allemaal al aan bod geweest.

Te laat.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Daar ben ik het niet mee eens, als je de strekking van de thread leest en de vele overtredingen ziet.. Er zijn genoeg sigs groter dan 20px en ik zie dagelijks geanimeerde sigs. Er is duidelijk een verschil van mening en de laatste post van mij vroeg om een reactie en geen slotje.

8. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik geef zo nog even antwoorden op je vragen. Die edit ik in deze post.

//edit;

1: Ik heb de poll gestart om de meningen te peilen en met de hoop dat de avatars vergroot konden worden.
    2: De regels m.b.t. signatures.
    3: Sigs mogen wel als ze aan de regeltjes voldoen en ze mogen niet als dat niet het geval is.
    4: De avatars zijn veranderd.. Dat is de uitkomst, zoals Orcrist al zei, voorlopig. Na een tijdje zullen we wederom kijken wat er speelt en wat we daarmee kunnen doen. Voor nu zijn de argumenten in elk geval duidelijk en de resultaten uit de poll ook.

Helemaal waar.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina