1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Opper

    Opper Xbox 360 nub

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag (dag 6) mijn Xbox terug ontvangen! Toppie service :thumbs:

    Mijn Xbox is ook VEEL stiller \o/ En Stefan alsnog bedankt!

    Edit:
    Ik heb even mijn drive gechecked en het is een Hitachi, ik dacht toch echt dat ik een Samsung had maar goed. Alleen mijn motherboard is vervangen :)
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2008
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik doe die van mij in een 'oude' edoch stevige doos van een TFT scherm.
    Beetje kranten erbij proppen, et voilá. :)

    'Vroeger' was het wel een stuk fijner. Toen hoefde je alleen te bellen, en verder regelde Microsoft alles. Geen geklooi met labels of dozen.
    UPS nam toen nog een eigen op maat gemaakte doos mee.
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Mja, dat heb ik zelf niet meegemaakt. Maar het is toch een kleine moeite om even een doos te regelen en die labels erop te plakken?
     
  4. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Werkelijk waar ongeloofelijk daar bij XBOX vrijdag voor de 4de keer opgestuurd met een versnelde reparatie want ik kreeg een gerefanceerde ofzo en nu zijn ze nog een poging aan het doen om mijn xbox te repareren ! echt ik ben uitgevallen aan de telefoon ze belovenmij een gerefanceerde gaan ze nog een poging doen om mijn xbox te repare ONGELOOOFELIJK@


    edit: Ik mag een spel uitkiezen van microsoft omdat ze het zo ERG vinden

    /Mod Denk om je spelling ~Kevf
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2008
  5. Opper

    Opper Xbox 360 nub

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, 4 keer |:-

    Vertel is even hoe dat allemaal is gebeurt etc. :)
     
  6. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    Paar uurtjes geleden is de mijne dood gegaan, ROD met de code 0020.

    Eerste keer dat het met mijn Elite gebeurd, heb het ook al gehad met mijn vorige Premium.

    Ik doe morgen effe bellen en kijken ofdat ik er nog wat extra's uit kan halen.
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    0020 komt de laatste tijd echt vaak voor en zelf had ik het ook. Heb je trouwens een "Falcon" Elite?
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Tuurlijk. Maar het is een nog kleinere moeite (en goedkoper) als M$ het voor je regelt.
    Hadden zij maar een deugdelijk product moeten maken. ;)
     
  9. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag teruggehad, precies een week geduurd. Alleen...... de ejectknop doet het niet :mad:

    Kan gelukkig de lade wel via het menu openen. Ben nog aan het twijfelen of ik em meteen terugstuur.
     
  10. marcosandman

    marcosandman Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 is gister kapot gegaan, ik had ring of death, maar na dat ik mijn kabels eruit had gehaald was dat verdwenen maar bleef mijn xbox na een paar minuten vast lopen. Dus ik bel vandaag naar xboxsupport, zeggen ze dat omdat ik mijn xbox al langer dan 2 jaar heb dat ik buiten de garantie val, maar dat als ik mijn ring of death nog steeds had ik wel garantie had8). Dus ik word boos op die vrouw van de helpdesk zegt ze: je moet gaan kloten met je xbox met aan en uit zetten zodat je weer de ring of deaht krijgt en bel dan terug:lol::+

    Wat een idiooten, dus als ik mijn xbox verkloot krijg ik nog wel garantie, maar nu niet:x8)


    Edit: Jippie ik heb de ROD weer, maar weer bellen met ms:confused:
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2008
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat meen je niet, dat valt me wel een beetje tegen van ze. Het is wel zo dat je alleen een extra jaar garantie voor de RoD krijgt, maar deze manier van doen vind ik een beetje kinderachtig. Maar goed, je kunt 'm nu wel laten repareren/vervangen alleen hoop ik niet dat bij aankomst bij de reparatiedienst je Xbox 360 weer normaal opstart en je dan alsnog naaien! :emo:
     
  12. marcosandman

    marcosandman Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoop ik ook niet. Ik ga in ieder geval geen reparatie kosten betalen:emo:.
     
  13. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee, volgens mij niet de voeding is 203W.
    Maar heeft wel een Benq drive en op de doos staat team:FDOU en LOT NO:0726
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dan heb je gewoon een oude te pakken als er 203 Watt is vermeld. Bij de nieuwe komen overigens ook nog steeds problemen voor en ook de RoD, maar gelukkig wel in veel kleinere aantallen.
     
  15. Opper

    Opper Xbox 360 nub

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus mijn xbox terug gehad, ik had RoD er staat dat ik een nieuw moederboord erin is gezet (ik neem aan met falcon chip?).

    Is de kans dat de RoD weer terugkeert groot, aangezien hij nu lijkt veel warmer te worden?
     
  16. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit heb ik nou ook. Mijn Xbox 360 is nu stiller, heeft een nieuwe moederbord, maar lijkt warmer te zijn.

    Kan iemand uitleggen wat er gaande is? :emo:

    Steel Dogg :)
     
  17. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet je daar niet veel achter zoeken. Zorg dat hij gewoon goed de warmte kan afvoeren. Dus dat er weinig rond staat. Als hij plat ligt zet hem een recht en voel dan is het verschil. Want ik vind dat die meer warmte heeft als die plat ligt.
     
  18. Opper

    Opper Xbox 360 nub

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne staat verticaal, wat hij altijd al gedaan heeft, maar hij blijft gewoon echt heet worden.

    Ik heb eens even een mailtje gestuurd naar MS over dit, ik laat jullie het nog wel weten ;)
     
  19. copur

    copur Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ie verticaal staat is er een grotere kans dat ie stuk gaat vind ik.
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat moet je mij 's uitleggen dan, want juist verticaal kan de warmte beter weg en nog een voordeel van verticaal plaatsen is dat er geen stof/vuil op de laserunit van de DVD-Rom Drive blijft liggen. Maar goed, de Xbox 360 produceerd gewoon veel warmte en dat kan opzich helemaal geen kwaad zolang je maar zorgt dat de warmte makkelijk kan worden afgevoerd. Het beste is dat je de console vrij plaatst en niet in een klein nauw kastje waar weinig verse lucht kan worden aangevoerd. Dit geldt ook voor de voeding welke je vrij moet plaatsen aangezien die luchtgekoeld is met een ventilator.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina