[gerucht] Goldeneye remake

Discussie in 'Algemeen' gestart door Exige, 19 feb 2008.

1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat kogeltje is gewoon hetzelfde als het plaatje in de beginpost, dus het is vrijwel zeker dat dit om Goldeneye gaat

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.941
  3. Daz

Daz βœ–

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hehe, misschien een petitie online zetten? :+ Jammer dat 'ie gecancelled is.

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
  5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Is er al
    Dat artikel van Gamer.nl is alleen maar speculatie

6. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je deze petitie? ;)

7. Daz

Daz βœ–

Leuk Bevonden:
    2.258
    Toevallig wel ja, ik wist al dat er een petitie over was te vinden. :)

8. SlayerPaTjE

SlayerPaTjE Active Member

Leuk Bevonden:
    0

net live gegaan

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Hoe wil je gamers gestoord krijgen 8).

Maare, goed nieuws? _O_

10. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    vooral die opmerking aan het einde, want ze hebben kennelijk nog steeds moeite...

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Wat zei ik? Voorlopig komt de game niet en ik baseerde mijn mening niet op het gamer.nl artikel.

Het is gewoon nog steeds zo dat Microsoft en Nintendo er nog niet uit zijn over de rechten van de game en hij daarom (nog) niet uit kan komen. Laten we hopen dat Microsoft ziet dat zoveel gamers de game toch willen en dan toch een dealtje met Nintendo (en Activision?) sluiten.

Maar, nu ik die 60.000 linksbovenin zie zou het zo kunnen zijn dat die youtube video ook echt is :eek:

12. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Screenshot nr. 2:

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Facility :)

Laten we met zn allen de mailboxen van zowel Microsoft en Rare volspammen totdat de game echt gaat komen! :+

14. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. Deze remake moet en zal het daglicht zien.
    Kan me ook niet voorstellen dan ze niet tot een deal kunnen komen, aangezien alle partijen er geld aan zouden verdienen (M$, Nintendo, Rare & Activion).

15. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom niet gewoon een hele nieuwe game maken, dezelfde gameplay met nieuwe graphics...... ik weet het niet hoor.

Toen ik Double Dragon op de xboxlivearcade speelde dacht ik ineens......... hoe kan ik dit zo verschrikkelijk geweldig gevonden hebben.

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Omdat het dan geen Goldeneye meer is... En dat gevoel zal ik niet hebben met deze game. Ik speel de N64 versie nog steeds af en toe en het enige waar ik me tegenwoordig aan erger zijn de controls.

17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.941
    Dan mogen ze de game eerst wel even nog meer gaan oppoetsen. Tenzij t een Arcade wordt. :+

18. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas hoeven we niet spoedig te rekenen op deze game. De reactie van Microsoft en Rare op dit artikel:

β€œThe story planned by Xbox World 360 is based entirely on rumor and speculation. Unfortunately, we were never contacted by the publication to confirm information or participate in the story in any way, as we would have confirmed there are no plans to release GoldenEye 007 on Xbox LIVE Arcade.”

19. lupaie

lupaie youtube.com/lupaie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al een aantal weken geleden gepost over deze remake...alleen sloten de mods(Fardo) van dit forum iedere keer mijn topics omdat ze er niet in geloofden. Nu zijn we enkele weken later en Xboxworld magazine komt met een preview. Mmmmm....zelfs de posters op dit forum zoals Aernhem en zo nog een hele bunch zitten maar de hele tijd te dissen 'nep, fake, enz' maar goed...wie het laatst lacht....

Wij van (Rare-elite.com/Rarewitchproject.com) hebben zelfs de petitie gestart en de 'save goldeneye campagne' gestart, waar zelfs major Nelson op heeft gereageerd, maar helaas.....mijn topics bleven dicht en gesloten. Gelukkig is het iemand van jullie wel gelukt om een Topic over Goldeneye te starten en in leven te houden. :) Sterker nog, nu zijn er wel moderators die in dit topic geloven, mss niet dat het spel uitkomt maar wel op de echtheid van de nieuwswaarde.

Het was gewoon erg frustrerend dat als je iets met je medegamers en waarschijnlijk Goldeneye-liefhebbers wilt delen dat je daar geen kans tot krijgt, zelfs niet op een Nederlands forum, dat toch eigenlijk gemaakt is voor dit soort dingen. Sorry voor deze zeikpost maar het moest even van me af.

En natuurlijk doet MS/Rare ontkennen, en zelfs als deze game niet uitkomt omdat Nintendo roet in het eten gooit....Er was niets fake aan de beelden, nog aan de film, nog aan de geruchten....

Laatst bewerkt: 24 feb 2008
  20. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    moet ik je gelijk in geven lupaie.. had niet verwacht dat het echt was.. maar had eerlijkgezegd ook niet gezien dat de screens onderdeel uitmaakten van een geheel, had het verhaal er niet achter gelezen. Dacht dat het van die neppe snapshots waren om het zomaar te zeggen, wist niet dat het een "preview onthulling" van een magazine was, maar dat het echt "screenshots" moesten voorstellen.

Uiteindelijk komt ie toch niet uit.. maar had idd niet verwacht dat hij ooit in de maak zou zijn geweest!

Het komt er dus op neer dat hij NOOIT uit komt en dan heb ik alsnog gelijk want heb ALTIJD al gezegd dat hij NOOIT uit komt.

Laatst bewerkt: 24 feb 2008

Deel Deze Pagina