[PC] Warhammer online: Age of Reckoning

Discussie in 'Games' gestart door Volkoren, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Er komt een nieuwe MMORPG uit! Namelijk: Warhammer online: Age of Reckoning.
    Zoals sommige misschien al weten loopt de Warhammer serie al langer dan de Warcraft serie en heeft een hele grote achterban.
    Je kunt tussen 6 verschillende rassen kiezen;

Order:

Dwarfes
    High Elves
    Empire

Destruction:

Greenskins
    Chaos
    Dark Elves

Wat deze game biedt is onder andere een uitgebreide PvP; Het is in deze game mogelijk om de steden van de andere te veroveren en zo de ander dwars te zetten! Ikzelf hoop dat het als 1 side heel erg in het nadeel is dat het niet onspeelbaar wordt. Ik ben echt heel benieuwd hoe ze dit gaan uitwerken, is het echt mogelijk om de ander helemaal van de Realm te verjagen? Vast niet... maar als je wint, zou het wel tof zijn. :cool:

Anyway;

Deze game is er zeker om in te gaten te houden, en absoluut een potentiƫle WoW-beater!

Screenshots:

Officiƫle site: www.warhammeronline.com

Kortom: Een nieuwe MMORPG die je sociale leven gaat verneuken! :cool:

2. riez

riez WAR is coming

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit hier al een tijdje met spanning op te wachten ja :D

En ik hoop echt dat ze de release niet verder uit gaan stellen :'-( ook al is dat wel weer een goed teken, want dan poetsen ze de game nog even verder op.

3. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Als dat net als bij wow gaat dan houd het poetsen nooit op!
    Wat super kut is overigens..

4. riez

riez WAR is coming

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan ook te veel van het goeie zijn ja.

Maarja terwijl we wachten op Warhammer kunnen we ons wel alvast gaan vermaken met Age of Conan over een maandje \o/

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Nu maar wachten op een beta :D.

6. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    hahah hier heb ik tijdje terug al is een topic over gemaakt (zoek maar ;) ) Ik hou deze game al vanaf het begin af aan in de gaten. De systemen die ze plannen zijn echt uber vet als je het mij vraagt.

Het idee was trouwens als de population erg ongelijk zou zijn over de servers de side met minder spelers "dogs of war" te geven, dit zijn welliswaar npc`s maar volgens mythic zouden ze genoeg tegenstand moeten bieden.

Het blijft een ballancing act uiteindelijk. En het valt of staat bij de uiteindelijke uitvoering dervan. Maar daar heb ik een positief gevoel over

@ nightbringer, ze zijn al bij een 2e beta ronde. dit blijft op invite maar je kan op de site zien waar je je moet inschrijven (ik ben nog niet gekozen *snif*)

7. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb me al tijdje ingeschreven en nog niks gehoort,
    vanaf wow stap ik over op deze game :cool:

8. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al beetje keuze gemaakt welke side race en career ze willen spelen?

Mijn keuze qua is voorlopig gevallen op de witchhunter *LOOK AT THAT HAT ;). Alleen zijn er wel meerdere die die keuze gemaakt hebben :p. Uiteindelijk gaat de keuze vallen op de underdog klasse denk ik. In tegenstelling tot wow vind ik tot nu toe iedere career eigenlijk wel heel aantrekkelijk

check bijv alleen al de looks van de tank archetype van de dark elves

Laatst bewerkt: 22 feb 2008
  9. riez

riez WAR is coming

Leuk Bevonden:
    0
    voordat ik echt een keuze maak wil ik eerst wat meer informatie weten over bijvoorbeeld, hoe erg het nadeel is als je aan de kant met veel minder mensen bent.

zoals ik het begrijp is het namelijk het ene ras tegen de ander in RvR. Greenkins tegen dwarfes bijv.

Ik kan namelijk nu al zien dat de Chaos veel meer gespeeld gaat worden dan de humans.

maar voor mij word het zo goed als zeker een melee class.

10. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat balance idd het geen is waarbij dit gaat vallen of staan. de RVR en PVP (de belangerijkste concepten in de game) worden trouwens uitgelegd in een aantal podcasts. (Zal `mn oude thread is ff zoeken daar staan ze wel). Ik denk persoonlijk dat het wel goed komt, mythic is zich hier volgens mij namelijk wel bewust van.

edit: hier mijn openings post. Volkoren gebruik maar wat je wil. Hier staan iig ook wat links naar filmpjes

11. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel lijkt me helemaal de bom! Ik ga zeker voor een dark elf sorcerer, dit omdat waarschijnlijk 60% van de volwassen spelers en 100% van de 12 jarige een chaos chosen kiest. En sowieso ziet de chaos sorcerer er super bruut uit! Kan echt niet w88 op deze game, WoW heeft imo zn tijd wel gehad.

12. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Ik had gezocht maar ik had de thread echt niet kunnen vinden. Blijkbaar niet goed genoeg gezocht. :'-(

13. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf de beta op Gameplay zo'n 45 minuten gespeeld/gezien.
    het zag er wel leuk/grappig uit. Redelijke omgevig. Graphics zijn met WoW vergelijkbaar (wel andere stijl, WoW is beetje cartoony soms) Het spel zat wel vol met bugs, en het vechten was ook oersaai. Zo ver ik het tot nu toe heb gezien (ook al is dit de beta) gaat het WoW niet 'verslaan'.

14. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bugs moet je gewoon reporten zodat ze die in real game eruit halen.

maar hoe is dat vechten dan? heel anders dan wow?

15. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook de beta gespeeld en het valt echt vies tegen. Zoals Heroic al zei is het vechten enorm saai. Nee ik denk niet dat WOW van de troon wordt gestoten. Er zullen vast mensen het spel spelen maar het zal nooit in de buurt komen van wow.

16. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt over de bugs, maar dat kon daar sowieso niet echt. En ik snap dat die erook nog wel uit worden gehaalt.
    Het vechten zat niet echt varriatie in... Het was meer een hele minuut met een hammertje slaan... Niet echt specteculair... Beetje lastig uit te leggen, je kan het beter zelf zien. *)

17. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Als je warrior speelde met WoW dan was het de eerste 10 levels ook alleen maar een hamertje slaan, ik zie je punt niet..

18. riez

riez WAR is coming

Leuk Bevonden:
    0
    Geef ze nog ff de tijd, als de beta testers blijven reporten worden ze er allemaal uit gehaald, net zoals toen ze de beta down haalde tijdens de 1e fase :thumbs:

Offtopic:
    Misschien maar even een Age of Conan thread openen, aangezien het ook een 'WoW beater' moet zijn en die al 25 maart uit komt.

19. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Dat geld voor zo`n beetje iedere klasse if you ask me

edit: de verhalen die ik hoorde over de eerste beta`s bij wow waren ook niet erg bijzonder ofzo.

20. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het tempo van het vechten ook veel te laag. Vergeleken met wow. Ik ga hem waarschijnlijk wel kopen als hij uitkomt, en als het leuker is dan wow blijf ik het spelen en anders niet. Maar tot nu toe ben ik niet onder de indruk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina