[Halo 3] Foto's & Filmpjes share topic.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Banzaiaap, 26 sep 2007.

  1. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Link die ik stuurde ws ook van een willekeurige match 5 min darvoor. Kheb ook wel 33-1 etc gehad..
    Kheb die lettertjes ook wel gelezen, en je had gewonnen avn degene die jou ging teabegge...
    En waarom ging hij jou teabeggen? > Jij wou achievmeent hunt en hij verpeste het.
    teminste,, das wat ik ervan begreep. Vind t eigenlijk wel mooie actie van hem :9 (als het beetje geslaagde teabag was teminste)
    Edit: Dat je een swordgame showt, geeft wel aan dat je noob bent. Iedereen weet dat de host bij swordgame (bijna) altijd dik wint.
    Verder waren alle lui tegen wij jij 'ownt' fokking lage rank. Mgoe da benj zelf ook (misschien nog).
    Kbdoel ik had Halo 2 gespeeld,op die lage ranks heb je sowieso ongelovelijk ownage potjes omdat die mensen het spel voor het eerst spelen.
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2008
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dan heb je het verkeerd begrepen. ;) Hij was mij aan het teabeggen (?) zonder reden. Als ik zelf irritant oid. was geweest dan kon ik het nog begrijpen, maar dit was gewoon irritant en kinderachtig. (Bij de Achievement Hunt foto sta ik er niet eens bij, dus hoe je dacht dat ik wilde hunten snap ik niet. Denk eraan: Ik ben die roze gast.
    Misverstand ftw denk ik :+)



    Nee, het was geen mooie actie! 8)

    Jij bent zeker zo een 'pro'? :{ Toen ik die matches speelde was ik gewoon even goed als hun. Dus het ownen heeft nog steeds evenveel waarde, aangezien ik van hetzelfde niveau was. Nu ben ik ondertussen naar een iets hogere rang opgeklommen.

    Ik hebt btw maar 1 keer een swordgame geshowt?
    Was ik daar dan de host? Of is het maar speculatie van je dat ik de host was.
    Ik heb zelf iig geen idee hoe ik dat kan checken
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2008
  3. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Rustig, rustig. Laat Dulle gewoon zijn screenshots posten zonder dat er een of andere insect begint te schreeuwen of hij ownt of niet. "Foto's & Filmpjes share topic", remember?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 feb 2008
  4. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
  5. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes true,, msorry

    @ Dulle: Waarschijnlijk was je host,, speculatie ;) En nee kben absoluut nie pro,, glukig heb k ook nog sociaal leven zeg :thumbs::+
     
  6. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn laatste snaps.

    ik vroeg mij onlangs af waarom iemand niet doodging toen ik er vol met men rocket launcher inschoot.
    de uitleg:
    http://www.bungie.net/stats/halo3/screenshot_viewer_popup.aspx?gamertag=Cenrail&ssid=21688290

    en deze vondik gewoon mooi

    http://www.bungie.net/stats/halo3/screenshot_viewer_popup.aspx?gamertag=Cenrail&ssid=21688696

    en deze persoon is kennelijk achter het gaas geschoven , was gewoon even verbaasd om dat te zien

    http://www.bungie.net/stats/halo3/screenshot_viewer_popup.aspx?gamertag=Cenrail&ssid=21450769
     
  7. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL! ik sta er ook tussen met -4:D IK haat Juggernaut
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  9. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, wat gebeurt hier nou weer?
    Er quit er een van ons op het einde en de score wordt opeens teruggezet naar beneden voor beide teams om een of andere reden...

    Iemand een idee waarom?
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Na een lange tijd weer is een pic gemaakt, blijft vet die Theater. Als de match voorbij is ga ik ook altijd meteen de Theater in om alles te checken.!

    [​IMG]
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Gisteren sinds 3 maanden ook weer halo 3 gedaan in co-op. Met zijn vieren een beetje hogs lanceren en rondklooien. Blijft leuk :)

    [​IMG]

    En nog een kleine vid van onze "clan" hoe je jezelf kan lanceren als je niks beters hebt te doen :+ Ik had het gisteren ook even gedaan maar klikte steeds 1 frame te ver net bij het opnemen. Blijft vervelend dat je niet kan terugspoelen. Had anders wel wat leuke shots kunnen maken.

    [yt]ZbnZvbDthOc[/yt]
     
  12. dammes

    dammes Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe filmpjes op je pc overzetten

    ik wil graag een halo 3 montage maken... maar ik weet niet hoe ik mijn clipjes op m'n PC zet:'-(, want dan kan ik monteren en b.v. op dit forum zetten EN op youtube...

    kan iemand mij dit plz uitleggen!!!

    P.S. als ik niet reageer stuur dan ff een friend request naar: dammes

    plz help me!_O_
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    In deze thread kan je precies vinden hoe dat allemaal werkt en hoe je dus filmpjes op je pc kan zetten :)
     
  14. dammes

    dammes Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    oke thx
     
  15. dammes

    dammes Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ja hier kan ik wel iets mee...! ik ga waarschijnlijk zo'n externe capture card bestellen.... thx!

    p.s. gebruik jij deze zelf ook of doe jij het anders???
     
  16. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    kan ik niet die filmpies van de bungie site bekijken op mijn pc??
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee. :)
    Vind ik erg jammer! =(
     
  18. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is wel lichtelijk gephotoshopped of niet? Ziet er in ieder geval een beetje zo uit. ;)
     
  19. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk het niet, als je met je camera dicht bij een ontploffende granaat gaat staan krijg je zulke beelden.
     
  20. dammes

    dammes Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    dat filmpje waarbij je jezel lanceert kan dat alleen in campaign? of ook in forge op b.v. valhalla...?

    p.s. je moet gewoon op een warthog gaan staan stuk grenade op die rand gooien en dan springen?

    grtz Dammes
     

Deel Deze Pagina