Gears of War 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er is 1 minpunt aan GoW en dat is dat het spel veel ste kort is, als de single player bij 2 niet veeel langer wordt gaat ik hem echt niet aanschaffen

/Mod Graag wat meer aandacht aan je posts besteden voordat je ze post (interpunctie), en gelieve niet dubbelposten maar de "edit"-functie gebruiken. - Orcrist

2. thewizzyofozz

thewizzyofozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :confused:

Ehm... ik zeg niet dat ik "geen" multiplayer wil.. Zeker wel! 8)

Ik doel op sufkutte die helemaal over de zeik gaan :): You win some, You lose some! Het blijft een spel.

Kedan, GOW2!
    Ziet er veelbelovend uit op dat filmpje.
    ghehe je dekking kan dus niet lang mee, vlees lijkt vlees ennehh het lijkt erop dat we onze borsten nat kunnen maken...
    Godallemachtig 200 drones op insane \o/

Verder hoop ik wel dat ze het geluid van de wapens wat opschroeven.
    Dus geen pruttelenden, maar knallende ghehehe :cool:

En misschien het rennen/in dekking gaan/wegduiken wat verder uitwerken...
    Het zal wel an mij liggen maar regelmatig ga ik in dekking als ik weg dacht te rennen en dan hangt er weer een granaat op m'n rug :'-(

Laatst bewerkt: 23 feb 2008
  3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nieuws: Vechten met kettingzagen in Gears 2?

"Maar dat deden we in deel 1 toch ook al?" -Klopt, maar in Gears of War 2 moet dit een beetje anders gaan. Als een kettingzaagactie met de lancer goed ging in deel 1 was je er ook echt geweest. In deel 2 misschien niet zo.
    Een webblog meldt dat 'clash' tussen de kettingzagen, die we konden zien in de eerste teasertrailer, ook echt een element in de game zal worden. In Gears of War 2 zou het mogelijk zijn om de kettingzaagactie van een ander te blocken of zelfs te counteren. Hmmm, wat geeft een beter gevoel, de kettingzaag in iemand zetten, of dat doen net nadat de tegenstander het bij jou heeft geprobeerd?

4. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik voel nog wel wat meer close-combat aankomen. Meer gruwelijke manieren om die Locust af te maken naast de kettingzaag.

5. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wordt zeker wel heel gaaf in de online MP, precies zoals het staat, diegene probeert het maar jij overwint. Masterlijk!:p

6. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net zo masterlijk als Swords bij Halo 3 zeker=( Leuk dat ze zoiets er voor de SP in stoppen, maar in de MP is dat gewoon bijna onmogelijk om eerlijk te maken, host zal zo'n battle altijd winnen... Ben benieuwd hoe ze dit goed in willen voeren!

Zoals iemand al eerder noemde mogen ze inderdaad het geluid van de wapens misschien nog wel iets opschroeven, in ieder geval van de Lancer. Maar als je nu zo bekijkt waarop iedereen verbetering wil zien, valt wel op dat er niemand met volledig nieuwe dingen komt8) Dat betekent dus dat iedereen GoW 1 al bijna helemaal perfect vond.

Gewoon bij de launch van het spel meteen 15-20 maps meeleveren, meer opties voor multiplayer matches (bijv. ook sniper only matches..), een Saved Films feature, en in de singleplayer veel meer bijzondere vijanden zoals Berserkers in GoW 1. Meer hoeft van mij eigenlijk niet!

7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Van mij mogen er nieuwe wapens komen natuurlijk.

Een ander systeem met hosten.
    Minder melee in MP.

Het slaat gewoon nergens op dat als jij met een shotgun iemand met sniper besluipt en door de lag misschiet dat de sniper omdraait en je met zijn rifle slaat.

In geval van lag is met je wapen slaan echt te overpowered.

8. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, dat mogen ze wel verbeteren. Als iemand je slaat ben je in 3 van de 4 gevallen gewoon de lul, omdat je nog een keer kunt slaan voordat je ook maar de kans krijgt om te schieten. Als tussen de 1ste en 2de keer slaan iets meer tijd zou zitten, zou het een stuk beter zijn.

9. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dit host systeem juist super. Dan kan je zelf kiezen wat je wil spelen en zelf matches maken en joinen die je wil spelen!

10. joeri15

joeri15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En geen active bij de Sniper, daar word ik echt ziek van. 8)

11. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    neej dat is juist gaaf.

ik vind die active reload zo geniaal, zit je midden in een gevecht lekker gestrest blokeert je wapen ook nog is. dat geeft dan echt zo een gave en realistische oorlogs sfeer

12. JeePee

JeePee Guest

Het systeem misschien wel, maar het voordeel dat de host heeft is gewoon veel en veelste groot. Je kan direct 'voelen' wie de host is en als de host een beetje bekend is met de controls van Gears dan staat hij elk potje bovenaan.

Hostadvantage is trouwens pretty eazy te verhelpen. Heb je niet eens dedicated servers voor nodig. Gewoon de gemiddelde ping van de match uitrekenen en die vertraging fictief doorgeven aan de host. Dus als een host uit NL met allemaal Amerikanen speelt, dat de 360 gewoon even 300 miliseconden wacht voordat hij je kogels lost ;)

13. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Zodat in plaats van 7, 8 mensen een kutverbinding hebben. Goed idee man! \o/

14. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Dan is het iig eerlijk.

15. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    bij pro evo 2008 hebben ook beide spelers lag, maar daar zeuren ze ook over:+

16. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Het is beter dan dat de host een gigantisch voordeel heeft

17. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb ik liever dat m'n vriend host, weet ik zeker dat ik een bijna host-connectie hebt. \o/

18. Cinion

Cinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yeah :)

Een goeie speler (vind ik zelf) kan makkelijk op tegen host voordeel :)

Laatst bewerkt: 26 feb 2008
  19. JeePee

JeePee Guest

Niet als de host zelf ook een goede speler is ;)

Zelf kan ik niet hosten. Na 3 minuten is dan het andere team volledig geleaved. Maja, wat zou jij doen als ik 20 kills heb en de rest van m'n team 2 of 3 stuks :+ ?

20. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ik denk wel dat Skargan en ik vaak genoeg ervaren hebben dat ervaren spelers weten hoe ze tegen het voordeel op moeten bootsen.

Daarbuiten vind ik zowiezo beter dat er host functie is, in plaats van xbox naar game server naar xbox, dat lagt meestal nog erger.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina