The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op de pc speel je hem met muis en toetsenbord op de 360 met je controller :p

PC kan je wel veel patches/mods downloaden die het spel leuker en of mooier maken.

2. Cinion

Cinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar Qua controls, hoe doe je wat? Met welke knoppen, en is de beeldkwaliteit mooi of?

3. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beeld kwaliteit lijkt me mooier dan de 360 versie, maar dit weet ik niet zeker.

4. mike0000

mike0000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    controls zijn erg makkelijk. beter als pc omdat je knoppen automatisch al vast hebt met je handen (controller dus)
    vooral spells zijn makkelijk omdat je deze tijdens het lopen constant kan doen (en zo makkelijk kan levellen)

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dikke handel daar ja. Je hebt helemaal gelijk. Na een paar weken heb je het geld voor het inhuren van Piraten weer terugverdiend. Ze kosten ongeveer 1000 septims per stuk, maar dan krijg je ook elke week 1000 septims aan buit er voor terug. Helaas veel te weinig voor mij, want ik heb echt al tonnen uitgegeven en nodig gehad om dingen te kunnen betalen. ;):9

6. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Ben net opnieuw begonnen op de moeilijkste setting, daaamn da's moeilijk! :eek: Bijna die sewers uit. :9

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Dat vind ik echt onzin, het kost alleen meer tijd. De vijanden doen niet echt veel extra's, je hebt alleen een goede tacktiek nodig, en meestal is dat zo'n laffe tacktiek, want anders ga je dood. Ik hou 'm altijd gewoon precies in het midden. \o/

8. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Laf zou ik het niet noemen, wel slim.

Hoelang het duurt boeit me niet, ik wil 's kijken of ik hem kan uitspelen op de moeilijkste setting. (Main Quest+Mages Guild+DB)

9. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Dark Brotherhood was egt geweldig, vooral die missie dat je naar een huis moet, die dan op slot gaat, en je die mensen daarbinnen moet kille zonder dat ze het merken

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    hangt natuurlijk van je pc af, toen de game uitkwam heeft gamespot een vergelijking gedaan tussen een high , medium en low - end pc en de 360,.. de 360 was iets beter dan de medium pc maar iets minder dan de high end

11. Towel

Towel Guest

K ben opnieuw begonnen met een high elf oma, zo lelijk mogelik gemaakt: Evil Ugly. Binnen 5 uur zat k al op lvl10, en ben al grand champion:) Best makkie allemaal.

12. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Had ik ook een keer gedaan, je kan echt neukfouten maken met dit spel, geweldig!

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Je character lelijk maken is vrij makkelijk maar om hem er enigszins gewoon uit te laten zien dan ben je toch een half uur bezig :+

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ik ga denk ik ook een nieuwe personage maken. Je kon toch ook Ogre's maken ? Shrek! :+

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Orcs ja. Niet Ogres. Wat het verschil is, dát weet ik niet.

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Mooiste quest van de DB, maar ook wel een erg makkelijke en saaie een. ;):9

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ga toch maar eens kijken of ik de GOTY een beetje goedkoop op de kop kan tikken.
    Het begint toch weer te kriebelen. :9

edit: Damn, ik had gehoopt dat ie ondertussen ergens goedkoop zou zijn te vinden. =(

Laatst bewerkt: 24 feb 2008
  18. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Nee die is helaas nog overal 50 euro.
    Heb er zelf ook al aan gedacht, maar denk dat ik de uitbreiding maar los haal (Shivering Isles). Weet alleen niet of de andere content daar ook op staat (die kleine extra's, Knights of the Nine heb ik al wel).
    Gisteren ook maar weer es gedaan, heb eindelijk een half miljoen muntjes. _O_ Wel jammer dat je niet hele steden kan opkopen. ;)

19. Ashavan

Ashavan Guest

Zit te denken een nieuwe game te beginnen. Maar mages en archers suck dus eindig altijd met een warrior variant ivm close quarter combat in al die caves.

20. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.379
    archers suck? Combineer het eens met stealth dan is het veel beter

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina