Dat is gelukkig niej meer zo lang. En je kunt alleen maar co-op de story spelen? Je hebt niet bevoorbeeld een online deathmatch ofzo. Of dat je 2 vs 2 kan spelen?
Dus als ik het goed begrijp kun je: De story spelen met: Jezelf + CPU Jezelf + Vriend Jezelf + Iemand van Xbox-Live En dan kun je nog 2 vs 2 met: Jezelf + Vriend Jezelf + Iemand van Xbox-Live Zoiets?? Heb je trouwens nog meer dan alleen 2 vs 2?
Over de MP is nog niet veel bekend. Al lijkt deze mode me al vet : Als het tenminste niet al te serieus wordt genomen. --------------------------------------- Canyon Carnage Gameplay Ollie-oop and over for a duet of death! [gt]31031[/gt] Boot Camp Gameplay Learn all you need to know to enlist and kick butt. [gt]31033[/gt] 3 Minute Romp Gameplay See blind fire, car door shields and more in action. [gt]31037[/gt] -------------------------------- Ik ben nog aan het twijfelen of ik ze zal kijken. De vorige filmpjes waren allemaal CG trailers, maar dit zijn gameplay filmpjes. Met de gameplay zelf wil ik nog 'verrast' worden.
Maar er komt dus wel een multiplayer die los van de story staat? En waar is ie het goedkoopst om te pre-orderen?
Ik denk hier: http://www.gcshop.nl/product.php?id=4919 Ik heb em bij Zuiderpark gereserveerd voor €53.99, maar daar is de prijs inmiddels €3 omhoog gegaan.
Jij hebt een boel vragen manneke . Beter koop je een spel gewoon in de winkel op de dag van de release. Ik geloof niet dat het nou echt storm gaat lopen voor Army of Two.
Ik denk het ook niet. De reden waarom ik games meestal pre-order is omdat ik anders op de release weer ga twijfelen. Nu kan ik niet meer 'terugkrabbelen'. Komt niet doordat ik twijfel over de kwaliteit van de game, maar ik ben een ongelooflijke twijfelkont. Ik maak de mensen om me heen er gek mee.
Vragen doe k altijd erg veel Maar zouden jullie kiezen voor Army of Two, COD 4 of Frontlines Fuel of War?
Frontlines vind ik kut.. Call Of Duty 4 heb ik al en Army of two heb ik nog niet gespeeld.. Call of duty 4 is wel een heel geod spel, singleplayer is wel kort, maar ik ga ook AoT kopen, alleen om met een vriend van me te Co-Oppen
ik zou gewoon lekker cod4 of halo 3 kopen, heb je zowieso een topgame met goeie single en multiplayer,.. met die 2 vermaak je je gegarandeerd die andere games zijn nog niet uit dus das afwachten (frontlines demos zijn niet geweldig)
Oke, dan valt frontlines af. Mr heb momenteel niet al te veel geld en zit dus echt te twijfelijk tussen Army of Two en Cod 4
ik zou nu cod kopen en dan doorsparen voor gtaIV en aot lekker skippen, tis niet meer dan een coop centric aardig uitziende gears of war clone
laat hem dat zelf bepalen als hij het een game zoekt met goede coop en vooral voor singleplayer zou ik voor deze game gaan. Multiplayer dan Cod 4.
Nou, dat vind ik wat overdreven Vind het concept gwn cool, en kan zowel multi als singleplayer gespeeld worden. Trouwens, als ik cod4 koop, wordt ik dan niet zwaar geowned aangezien ik slecht ben in (console)shooters?
ik zeg toch ook "ik zou nu",tis maar een mening.. en oefening baart kunst ook in cod Ik heb niks tegen Aot ofzo maar Halo 3 heeft 4player coop, RSV2 heeft coop door de hele single layer campaign, graw 2 heeft zelfs 16 man coop , ik vind t gewoon niet heel erg bijzonder eruit zien en de previews hebben me nog niet kunnen overtuigen.(http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=92466) maar je moet natuurlijk zelf beslissen, misschien komt er een demo van Aot ,.. je weet maar nooit.
Het idee is zeker tof en ik denk dat het een leuke titel wordt. CoD4 heb ik ook gehad, maar ik houd niet van rennen-vliegen-springen-knallen-bukken-rennen-shooters. Het zal ongetwijfeld een goede game zijn, maar niet mijn type gameplay. Doe mij maar een tactische shooter. Anyway, je moet voor jezelf maar bepalen wat je leuk vindt. Dat kan je zelf het best beoordelen denk ik . Army of Two is wel veelbelovend i.m.o. Gewoon fun en niet te serieus, dat is ook wat waard.