ik werk bij toys"R"Us wij krijgen waarschijnlijk de wii halverwege februari maar zullen er nooit veel zijn omdat ze zo moeilijk te leveren zijn vaak zijn ze binnen 1 dag alweer uitverkocht
Wat vond ik vandaag in m'n brievenbus? De 4 Wiimote beschermhoesjes die ik 3 maand geleden besteld en toen ook al ontvangen heb .
Je hoeft ze ook niet los te kopen, Nintendo stuurt ze gratis op Bij de nieuwe lading Wiimotes zitten de hoesjes er inderdaad al bij.
Bij mij ging het vrij snel, had ze al 2 weken na dat ik ze besteld heb en dan gisteren nog eens zit. Zit dus met 8 beschermhoesjes voor 1 Wiimote... eentje voor elke dag + reserve?
alle toys"R"Us filialen hebben de wii's al binnen maar verkopen die niet voor zaterdag 16 februari omdat er dan een folder uitkomt met een actie erin weet zo niet welke actie dacht dat het met een extra spel was
Het wordt tijd voor een nieuw deeltje. Ik ga morgen wel ff een startpostje voor deel 4 in elkaar zetten.
goed nieuws!!: EA gaat waarschijnlijk head tracking gebruiken! ja dat met die infraroodbril uit dat filmpje van die jap wat een tijdje geleden hier langs kwam!! dit zullen ze gaan doen in de game boom blox.... of tenminste ze zijn ermee bezig... http://life.tweakers.net/nieuws/52051/ea-experimenteert-met-head-tracking-in-boom-blox.html in ieder geval zeker vet nieuws!!
Is dat Wii tekort er nou nog steeds? Ik heb er op bol.com één besteld maar de levertijd is 'vermoedelijk' 8 tot 10 weken. Ik ga woensdag (waarschijnlijk tevergeefs) op wat plaatsen kijken waar ze hem misschien nog hebben, maar vooralsnog vind ik het een beetje klote.
Tip , kijk eens bij de Intertoys. Daar vindt je daar regelmatig nog een verdwaalde Wii in het magazijn.
Ok, bedankt. Ik ga in meerdere plaatsen kijken, ook een beetje van die achteraf dorpjes waar het niet zo storm loopt. Die bestelling bij bol.com is een zekerheid voor het geval dat, maar ik hoop natuurlijk eerder een Wii binnen te vissen.
De Intertoys waar ik werk hebben we nog een reservering lijst van ongeveer 20 personen. Al hadden we er afgelopen zaterdag wel 6 (!) binnengekregen. Maar goed, we moeten eerst die lijst wegwerken..
Ik heb gisteren exact dezelfde dingetjes gekocht voor m'n Wii en Xbox 360, maar ze werken niet helemaal goed met de Wii. De Xbox 360 werkt perfect (beeld en geluid), maar bij de Wii krijg ik geen geluid te horen... Heb ze al geprobeerd te verwisselen, maar het blijft hetzelfde; wel beeld, geen geluid. Ik snap er niks van, aangezien de 360 wel prima werkt. Weet iemand hoe dit kan..?