Fifa 08 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Soccerfanboy, 6 feb 2008.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    hij is in t echt toch ook bijna niet te stoppen de laatste maanden :):
     
  2. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Precies, dus ik vind dat Ronaldo ook wel die snelheid/vaardigheden verdient. Hij heeft zoveel voor Manchester United betekent, en nog steeds. Ik vraag me wel af hoeveel hij zal kosten als Manchester United hem kwijt wilt. Iets van 60/70 mil?
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zeiden ze paar maanden geleden niet toen speelde dat Real madrid hem wellicht wou overnemen dat ie voor nog geen 80 miljoen weg zou gaan (dit was wat AC milan voor Kaka zou willen hebben)
     
  4. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ja, dat hoorde ik ook, ik vind dat echt absurd grote bedragen, kijk Cristiano is van enorme waarde, maar 80/90 miljoen? Daar kan je 4/5 spelers van 20 miljoen van kopen, lijkt me een betere investering. Maar het is vraag en aanbod natuurlijk
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    och, zon jongen brengt qua merchandising en reclameinkomsten natuurlijk ook gigantisch veel geld op,.. kijk naar Beckham, Real lachte zich kapot om de transferprijs want die hadden ze na 1 jaar aan shirtverkoop alweer terugverdient
     
  6. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Dat begrijp ik, ik zeg alleen dat het in mijn ogen beter is te investeren met dat geld in andere spelers, zoals van Persie bijvoorbeeld, zal waarschijnlijk iets rond de 20/30 kosten, heb je een hele goede speler in huis
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    wat zijn de mensen die tijdens een match disconnecten toch zo zielig :mad:

    het is echt stront irritant
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2008
  8. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ja idd, is echt focking irri|:- Ik had 1 keertje dat ik met arsenal in 12 echte seconden al op voorsprong stond. Spel ging op pauze, 4 seconden later: verbinding met de speler verbroken.... GRRRRRRRR!!
     
  9. ruudbosch

    ruudbosch Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb een vraagje:

    als ik een game host en samen met een vriend een potje speel, kan ik na de wedstrijd alleen kiezen dat ik terug naar de arena ga. Hierdoor moet ik dus weer een nieuwe game hosten en mijn vriend weer een keer uitnodigen. Dit begint na een aantal potjes aardig te vervelen.
    Is er geen mogelijkheid dat ik gewoon een room host waar we na de wedstrijd weer inkomen zodat we gelijk weer een potje kunnen doen?

    Alvast bedankt!
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    qua voetbal ben ik t met je eens maar zakelijke belangen spelen natuurlijk altijd een rol ,. . btw wat was ie van t weekend weer lekker op dreef; Newcastle had net zo goed thuis kunnen blijven _O_
     
  11. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik geloof dat je via unranked match gewoon telkens kunt remachten.. Dit weet ik alleen niet helemaal zeker omdat ik nooit unranked speel.
     
  12. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Laatst bewerkt: 25 feb 2008
  13. Vriendloos

    Vriendloos Guest

  14. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Jammer genoeg kun je online geen herhalingen opslaan, anders had ik gewoon de mooiste arsenal goal ooit (van mij dan) gemaakt. Echt zon snelle teamgoal(zo scoor je wel eens vaker, maar dit was net nog ff mooier, ik weet niet hoe ik het uit moet leggen.) Is eens wat anders dan de enige manier waarop 95% van de mensen online zijn goals maakt, namelijk vanaf de zijkant:emo:

    Ook had ik een keer een lekkere goal met Rosicky ala Bergkamp. Ik deed met de D-pad dat mijn buitenspelers helemaal naar de zijkant gingen. Toen ga ik met mijn rechtsback een pass over 60 meter ofzo diep op Rosicky die hem prachtig aannam en binnenschoot.
     
  15. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    ja ik wou net zegge
     
  17. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enigste die geen verbinding kan maken met de EA Servers?
     
  18. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Nee, dat was iets anders, dat is voor iemand die vroeg hoe ik die afstandschoten deed

    Dat filmpje dat ik bedoel heb ik al overgeschreven, kan hem wel weer doen als je wilt
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik heb net even kijken, maar hoe doe je die afstandschoten dan? welke knoppen gebruik je als ik vragen mag.
     
  20. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Is best moeilijk om uit te voeren, als het goed is zie je het op het filmpje best duidelijk. Je begint ongeveer met een sprint, dan doe je een fake shot naar links/rechts (mag ook gewoon, maar met fake shot creeƫr je meer ruimte omdat de tegenstander denkt dat je al schiet), dan laat je de loopknop los en dan druk je op finesse schot en druk je het hele schietbalkje vol, als je het goed doet gaat hij erin zoals op dat filmpje.

    Hier zie je me het doen tijdens een wedstrijd op wereldklasse; http://www.easportsworld.com/index_enGB.html#video-243824/Vriendloos(XBOX360)/83220

    En deze heb ik net gemaakt, daarbij zie je echt die boog om de keeper heen;
    http://www.easportsworld.com/index_enGB.html#video-366101/EA SPORTS World/130749
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 feb 2008

Deel Deze Pagina