Lost Odyssey

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe lang wacht jij al? Op 11 februari zou die van mij ge-shipped zijn, nu nog steeds niks. :mad:

Tering, als het zo doorgaat speelt iedereen hem al als ie woensdag/donderdag uitkomt... ik begin nu wel vette spijt te krijgen dat ik hem besteld heb.

2. soul2soul

soul2soul Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    28 Januari :x

Laatst bewerkt: 25 feb 2008
  3. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    =(

Wordt eens tijd dat je contact met die gasten opneemt lijkt me zo.

4. soul2soul

soul2soul Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yup. net maar ff gedaan, ben benieuwd.

5. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Beetje laat, maarja. Hier alsnog wat foto's van de EU versie. Niet bepaald goede kwaliteit, maar ik heb het met een klote webcam moeten doen. :emo:

6. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Oww crap...ze gebruiken zo te zien dus ook al een DVD box voor 3 schijven met eentje in een hoesje.....damn... :mad:

7. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Mja, maar tot nu toe niet echt last van gehad. En anders gewoon een doosje erbij kopen ofzo. Niet zo mooi, maar de game is te cool om hem om die reden te laten liggen. ;)

8. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Snap ik...en dat zal bij mij ook niet de reden zijn om hem te laten liggen... :cool:

Heb alleen begrepen op US forums dat er hierdoor wel de kans bestaat dat de disc beschadigd zou kunnen zijn of geraken.
    Schijnbaar had de Aziatische versie wel een fatsoenlijk doosje voor 4 discs ipv. 3 plus 1 losse.

9. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt, want die heb ik :) vind alleen de cover van de europese versie wel iets mooier. Verder heb ik toch liever de asia versie die ik nu heb :)

10. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Bij mij is er tot nog toe in ieder geval geen krasje te bespeuren. De drie discs zaten goed vast op elkaar zodat ze ook niet konden gaan schuiven of iets dergelijks. Moet nog wel iets verzinnen op dat papieren dingetje, want dat vind ik persoonlijk drie keer niks. Ik probeer ergens wel een DVD doosje vandaan te toveren.

11. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Is deze spel vet.Ik heb net FS3 gekocht en als ik hem uitgespeeld heb want ze zeggen dat hij maar 4-5 uur duurt.Dan wil deze wel kopen maar ik zit te twijfelen tussen Mass Effect,Dark Mensiah en Lost Odyssey.

Welke zijn leuk en wat zijn de verschillen tussen de games?

12. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Koop Mass Effect als eerst en dan LO. Mass Effect is echt masterlijk en veel gameplay. LO is ook erug nice, maar tis niet te vergelijken met elkaar. Gewoon beide halen iedergeval.

13. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Uitgespeeld.. wat een verhaal.. wat een einde! :'-(:'-(:thumbs:

Eindbazen waren wel wat te makkelijk omdat ik immune was voor bijna alles en zo'n 25 lvls te hoog 8)

14. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ebrithil,Hoe lang ben je met deze spel bezig geweest?

15. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    70 uur 8)

Heb nog wel wat dingen te doen, alleen na het einde kan ik denk ik niet meer terug, zal dus een oude save moeten laden of nog een keer spelen.

Edit: Ah, je kan met je oude lvl overnieuw beginnen net als in Mass Effect alleen hier scalen de vijanden niet mee dus ben je onwijs overpowered :D

Edit 2: Nog een updateje, als je overnieuw begint nadat je het uitgespeeld hebt wordt je teruggezet naar lvl 50 kom ik nu achter. Nog steeds veel te sterk voor het begin natuurlijk. (Beetje raar dit :confused:)

16. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.441
    15e Bestelt bij Play-Asia en vandaag binnen gekregen; 10 dagen gewacht, niet slecht! Vanavond ga ik het diepe in. :cool:

17. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    S6!:9

18. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    wtf, ik heb op de 7de besteld (en 11de was ie op de post gedaan) en nog steeds niks. :mad:

19. C3LL-NL

C3LL-NL Seriously easy goin'

Leuk Bevonden:
    0
    Same here...

20. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Als de data echt hetzelfde zijn, 7e besteld 11e op de bus dan is het vrijwel zeker dat de douane allebei jullie pakketjes eruitgepikt heeft.

Update: Neeee, net met nog 4k leven (1 spell) te gaan op de allermoeilijkste baas in het spel verloren door een klein beetje pech |:-8) Die gast heeft 200.000 HP en het gevecht duurt zo'n 50 minuten en kost aan items 50.000G (is echt zíek)

Gevecht daarvoor duurde meer dan een uur van immortals die dood gingen en om de 2 beurten weer opstonden, dus heel weinig damage en moest heel veel doen intotaal = super lang gevecht.

Ben al vanaf 11 uur bezig met 2 gevechtjes, wat een spel eh \o/

Laatst bewerkt: 26 feb 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina