1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Koopjes Spotten [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 18 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    is je product 49,99? dan klopt t. de code geeft nl. recht op gratis verzendkosten. anders zou t 49,99+1,95 zijn.
     
  2. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft het over die wehkamp codes. Heb namelijk hetzelfde probleem :confused:. Toen ik erachter kwam, ben ik gestopt met bestellen, de bestelling is dus niet afgerond! En nu kan ik de codes niet meer gebruiken.... wehkamp sucks!
     
  3. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    ja dat heb ik dus ook nu
     
  4. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    oh ok, verkeerd begrepen. dan is mijn vraag: hoezo kon jij wel die enquete invullen?:)
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet het niet meer zeker, maar is het niet zo dat de kortingsbon pas op je rekeningoverzicht wordt verwerkt.
    Je ziet het dus niet onmiddellijk tijdens de bestelling, maar pas bij de acceptgiro daarna.

    Ga bv. ook maar eens naar je klantgegevens kijken.
    Als het goed is staan de kortingsbonnen daar wel al verwerkt.

    Ik heb iig mijn bestelling niet afgerond, maar toch staan ze al bij het rekeningoverzicht.
    [​IMG]

    Bij een vorige bestelling van mij kun je ook zien dat de bon later pas wordt verrekend met het totaalbedrag:
    [​IMG]
     
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb nu ook een tegoed van zoveel maar ik snap nu niet hoe je het kunt gebruiken :+
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2008
  7. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Bij mij werkte het prima. Gewoon doorgaan tot de kans er is om ze in te vullen. Dan wordt het NIET direct doorbekend, maar staat het op de laatste pagina uiteindelijk wel gewoon vermeld.
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Jongens dit is geen Wehkamp thread. :) Als bestellen bij Wehkamp echt zo'n ellende is, mogen jullie daar best een topic voor maken in het ASEL of iets dergerlijks. Maar probeer het hier aub bij spotten te houden.
     
  9. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Excuses maar omdat nu eenmaal word aangegeven zo'n kortings bon wil ik ook gewoon graag hoe men zegt dat ik het ook goed kan gebruiken.

    @Sen: Dat weet ik wel maar daarna! Hoe geef ik aan dat ik er 1 wil gebruiken bij een bestelling
     
  10. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    @DulleNL,

    ik betaal met iDeal, dan moet je direct betalen, word het bedrag dan ook gewoon minder als het ware
    dat de kortingsbonnen gebruikt worden?
     
  11. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    wtf waarom zijn mijn posts over de hc dvd player + films en die van crave gewist? sorry hoor mods maar soms zijn jullie best wel te actief met het wissen. jullie wissen die posts over wehkamp niet, (en terecht) maar die van crave en mij wel? sorry hoor :mad:

    /Mod Excuses, maar in het verleden kregen wij zo veel reports van mensen die het off-topic gepraat zat waren, dat wij sindsdien erg streng modereren in deze thread. Je post waarin je linkt naar het koopje staat er nog, alleen daarna werd er zo veel gepraat, dat al die berichten inderdaad gedelete zijn. :) - the Matrix
     
  12. Marquito

    Marquito Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Via welke manier heb je die 5 euro korting gekregen? Heb alleen de 10 euro via de enquete. Alvast bedankt voor het antwoord!
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Bij mijn vorige bestelling had ik een kortingsbon gekregen van €5,-.
    Dit is dus geen bon die je zomaar ff van internet kan halen, deze was persoonsgebonden. :)
     
  14. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    DulleNL,

    ik heb nu besteld via accept-giro en op me rekening overzicht staat niks van die bonnen behalve dat ik 17,50 tegoed heb
     
  15. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    koopjeshoek dynabyte:

    Xbox360
    Battlestations Midway 24.99
    Call of Duty 2 17.99
    Football Manager 2007 7.99
    Forza 2 Limited Version 59.99
    Forza 2 Pack met 4 games 399,-
    Halo 3 Limited Edition 49.99
    Halo 3 Pack met 2 games 399,-
    Peter Jacksons King Kong 12.99
    Tiger Woods PGA Tour 08 27.99
    Tomb Raider Legend 19.99
     
  16. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    kreeg net een mail van wehkamp dat de enquete nu wel werkt, link: http://www.wehkamp.nl/welkom/p_welkomenquete.asp

    en ze zeiden ook dat je maar 1 code tegelijk kan gebruiken, dus óf 10 euro, óf 7,50...en dus niet 17,50. Beetje jammer.

    Bovendien kun je die enquete pas doen als je een klantnummer hebt, en die krijg je niet direct. moet je eerst de catalogus aanvragen...*zucht*, wat een gedoe voor 10 euro:+


    [edit] ja die k*tlink werkt alleen in IE, niet in FF. ha, dat was ik nog ff vergeten te melden. goed, carry on people.
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2008
  17. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij werd iets heel anders verteld:
    Nou ja ik zie het wel als het acceptgiroformulier komt :)
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2008
  18. Akihabara

    Akihabara Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Half Life 2: The Orange Box is nu op frs.nl 39,99 (internet only) linkie
     
  19. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    hmm, raar dat ze dan twee verhalen vertellen. bij mij werkt die enquete nog steeds niet. als antwoord kreeg ik 'ligt misschien aan "je internet"...briljante opmerking natuurlijk.

    hopelijk kan ik er nog iets aan veranderen, vind t nu wel irri worden dat t bij mij niet werkt:mad:

    sorry voor t semi-offtopic gaan, naja..t gaat wel over koopjes:)
     
  20. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Turok 39 euro bij Saturn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina