Army of Two

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raven Shield, 17 aug 2006.

1. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Jah ik heb het ook meer op het tactische shooters. Dus met cover zoeken, daarvanuit schieten etc. Maar komt er in Army of Two nou wel een fatsoenlijke multiplayer? Singleplayer lijkt me zeker leuk voor ff.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    multiplayer in Aot word best bijzonder geloof ik ,.. het word 2 tegen 2 maar dan met objectives en computer tegenstanders erbij wat ik ervan begreep..

als je trouwens tactische shooters leuker vind is rainbow 2 dan geen optie? is wat serieuzer maar heeft een fantastisch cover systeem en heerlijke coop (deel 1 in ieder geval)

Laatst bewerkt: 23 feb 2008
  3. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Mr als er computer tegenstanders bijkomen is het tog geen multiplayer meer?

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik zal even kijken of ik die preview kan vinden waar ik dat gelezen heb

*edit*

http://www.gamespot.com/xbox360/action/armyoftwo/news.html?sid=6180823

Army of Two multiplayer is a four-player game consisting of two competing teams of two players each. You can enter into a custom match with your friends, or join a quick match on your own. Army of Two multiplayer challenges players to complete objectives while competing with a rival team, to earn cash. When the players earn cash, they can buy new guns and armor. Like the campaign mode, Army of Two multiplayer brings cash to the forefront, making it the win condition for multiplayer matches. Leaderboards will show the amount of cash each player has earned, giving them incentive to earn more than their rivals.

Army of Two multiplayer has a variety of objectives in each mission area. Primary objectives are dependent on the game mode selected; this varies from destroying items, killing terrorist targets, or rescuing hostages. Secondary objectives are scattered throughout the missions, allowing players to collect additional intelligence data. A successful team will discover the best ways to complete their objectives using a variety of paths through the missions.

Multiplayer missions in Army of Two embrace the idea that players will need to learn everything they can about their environment. Teams that can identify the route their opponents are using will quickly realize what counter-route they can take in order to get there first. Knowing key positions of advantage in the missions and their counter-positions will be extremely important for teams that want to make loads of cash.

Laatst bewerkt: 23 feb 2008
  5. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Klinkt zeer interessant\o/ Denk dat het Army of Two gaat worden, en daarna GTA IV. Oftewel, sla cod4 tog effe over:)

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    btw , kan iemand de startpost evne updated, staat release date 4e kwartaal 2006 :DDD

7. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Dus, dan zien we elkaar 6 maart?:9

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    wie weet, ik heb net gtaIV, NGII en rsv2 ge preordered maar als de reviews goed zijn ben ik altijd over te halen ;)

9. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Mede door dat artikel dat je me zojuist hebt gestuurd, ben ik voor 92% omgelult:9

10. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hier en daar wat artikels gelezen en gameplay gezien, lijkt me toch wel een vermakelijk spelletje:)

Denk dus wel dat ik hem op de relaese ga halen.....

Kunnen we de tijd doden tot Rainbow Six 2;)

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nieuwe lading filmpjes:

Opening Cinema
    This is how it all starts!
    [gt]31043[/gt]

Parachute Sniping Gameplay
    Get snuggly and snipey on a parachute built for two.
    [gt]31047[/gt]

Anger Management Tutorial
    Learn how to deal with anger, aggression and armies.
    [gt]31049[/gt]

Split Screen Co-op Gameplay
    Get by with a little help from your friends.
    [gt]31052[/gt]

12. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cool! Ik vind het sowieso wat hebben dat je de tegenstander met een kogel of 2 omlegt. Ik heb een bloedhekel aan iemand vol lood pompen (oke, bij Gears of War pas het bij de stijl). Ik denk dat ik m ook aanschaf en daarna Rainbow Six :D. Hier op XBW zijn vast wel mensen in voor de co-op :)

13. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vindt het een beetje gek hoe die AI werkt, wel leuk die Achievement unlocked. Maar hoe je enemys neervallen is echt gewoon lelijk, vind ik. :p

14. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    @ Rezne:

Ik iig wel! Lijkt me echt zoooon coole game:9

15. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees overigens net dat je je wapens helemaal naar eigen smaak kan aanpassen. Misschien oud nieuws, maar wel tof! Silenced assault rifle mee + snipertje \o/. Ik ben er uit: dit wordt 'm. Hoewel,....... youtube laat ook toffe filmpjes van Frontlines zien. Ah keuzes.....

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dit zijn de gamemodes in de MP:

En over de co-op mogelijkheden:

Laatst bewerkt: 25 feb 2008
  17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Left 4 dead wordt ook genoemd door Eurogamer. Zijn de games ongeveer gelijk?

18. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Qua co-op op zich wel, L4D kan alleen met z'n vieren.
    Maar de ene is tegen terroristen knallen, en de ander overleven in een stad vol zombies.

19. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Maar zou ik hem nou pre-orderen bij gcshop? Aangezien ie daar het goedkoopste is. Want in de winkels die hier in in heerlen zijn, zijn ze allemaal duurder. Alleen weet ik niet of gcshop hem op releasedag levert.

20. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het voor de prijs doet kun je misschien nog beter op de dag van release naar een Mediamarkt gaan. Die bieden nieuwe games over het algemeen aan voor €50. En voorraad zat.

Deel Deze Pagina