1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Orange Box

Discussie in 'Algemeen' gestart door plazz, 1 okt 2007.

  1. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ravenholm wel alleen met de gravity gun gedaan, best wel kut op sommige stukjes.
     
  2. cdr

    cdr Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    vast in halflife 2

    ik zit vast onder die brug waar je de krachtschermren uit moet schakelen, stekker eruit en zo. Als ik dan helemaal terugga naar de andere kant, kom ik wat ik ook doe die ladder niet op, dat wil gewoon niet naar boven. iemand een idee? HELP!
     
  3. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    zit er ook multiplayer bij half life 2 in de orange box ?.
     
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen Team Fortress 2 is multi. De rest is alleen maar single player! Maar de box is dan nog zeker een must have, ;)
     
  5. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat die hele box voor de singleplayer gemaakt is en de multiplayer is een extratje.
     
  6. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    je meot wat preciers zij, je moet die brug onder, je scahkelt het kracht veld uit, en je gaat weer terug naar de kust, je hoeft verder geen ladder op,
    op die brug oefende ik altijd kraaitje schieten:p
     
  7. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Heeft iemand het eindliedje van Portal toevallig ergens (bij de credits)? Ik vind hem zo geniaal dat ik hem ergens vandaan wil halen :)
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Zoek ff op Youtube. Daar zul je vast je antwoord vinden. Ik wil het eindfilmpje niet zien, aangezien ik de game nog wil uitspelen. ;)
     
  9. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Check je mail ;P
     
  10. FC2

    FC2 Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze game net binnen, en alleen nog even TF2 gespeeld. En ligt het aan mij of zijn er bijna geen games te vinden?
     
  11. DxpZ

    DxpZ Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, als je op het eind op die lift moet wachten. Ik had 1 cirkelzaag maar die schoot ik natuurlijk meteen van het dak af. Kwamen en nog een aantal van die aap-zombies.....3 minuten rondjes lopen rennen zodat die zombie-apen mij niet konden raken tot de lift er was :lol:
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Zo.. een flinke trap. Ben bezig geweest met die Welcome to Ravenholm achievement, maar mijn vraag is; Tot hoelang moet je die gravity gun blijven gebruiken? Ik ben al uit de mijnen, iets voorbij de snipers maar nog steeds geen achievement. Moet ik verder gaan, of zou ik hem al moeten krijgen?

    edit; laat maar, gevonden. Moet dit dus een x helemaal opnieuw gaan doen. =/
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2008
  13. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het met de lag in TF2, is daarnaast ook het aantal games in voldoende mate beschikbaar?
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik had net een potje gespeeld met enorm veel lag, heb dus ook uiteindelijk gestopt. Vervolgens een potje lag-free. Dat was wel leuk aangezien ik daar een achievement kreeg ter waarde van 30G met de bedoeling dat je Grave pit zonder Capture moest winnen. En in dat zelfde potje haalde ik ook 5 kills zonder dood te gaan.

    Net btw het zand stuk gehaald, zonder het zand aan te mogen raken. Was pittig. :eek: edit; 4400'ste post alweer.
     
  15. Akihabara

    Akihabara Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Orange Box is op frs.nl nu 39,99 (internet only) linkie
     
  16. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    mooi prijs..

    ik ben nu bezig met half life episode 1..

    wat een toffe reeks is half life_O__O_:b:
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben er eindelijk ook aan begonnen. Ben hl2 aan het spelen en Portal. Portal is leuk gedaan, maar mag wel wat moeilijker! HL2 is super. Spel is misschien oud, maar voelt echt nog heerlijk aan en ziet er goed uit. Erg blij met mijn box :)
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Misschien zin om een keer Team Fortress 2 online te spelen Powerslave & Kevf? :) Magneto 360 speelt dit ook best vaak, gisteravond nog.
     
  19. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    Wacht maar tot je bij de advance levels komt van Portal , spreek je dan nog wel een keer 8)

    Team Fortress FTW ;)
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik kom trouwens niet verder bij level 16 dacht ik van Portal. Je komt eerst in een ruimte, dan moet je ergens hoog een portal maken en één in de grond daar spring je in. Vervolgens val je van heel hoog en schiet je een portal naar de grond en daar val je ook in en vlieg je door een magnetic field of whatever het is.Vanaf daar heb je weer zo'n magnetic field waar je doorheen moet. En dan zie je zeg maar een soort laser bal die je moet leiden naar een apparaat wat heb zeg maar vastzet zodat je verder kan in het level. Ik krijg het alleen niet voor elkaar die bol in het apparaat te plaatsen. Iemand tips?
     

Deel Deze Pagina