Precies, dus ik vind dat Ronaldo ook wel die snelheid/vaardigheden verdient. Hij heeft zoveel voor Manchester United betekent, en nog steeds. Ik vraag me wel af hoeveel hij zal kosten als Manchester United hem kwijt wilt. Iets van 60/70 mil?
zeiden ze paar maanden geleden niet toen speelde dat Real madrid hem wellicht wou overnemen dat ie voor nog geen 80 miljoen weg zou gaan (dit was wat AC milan voor Kaka zou willen hebben)
Ja, dat hoorde ik ook, ik vind dat echt absurd grote bedragen, kijk Cristiano is van enorme waarde, maar 80/90 miljoen? Daar kan je 4/5 spelers van 20 miljoen van kopen, lijkt me een betere investering. Maar het is vraag en aanbod natuurlijk
och, zon jongen brengt qua merchandising en reclameinkomsten natuurlijk ook gigantisch veel geld op,.. kijk naar Beckham, Real lachte zich kapot om de transferprijs want die hadden ze na 1 jaar aan shirtverkoop alweer terugverdient
Dat begrijp ik, ik zeg alleen dat het in mijn ogen beter is te investeren met dat geld in andere spelers, zoals van Persie bijvoorbeeld, zal waarschijnlijk iets rond de 20/30 kosten, heb je een hele goede speler in huis
Ja idd, is echt focking irri Ik had 1 keertje dat ik met arsenal in 12 echte seconden al op voorsprong stond. Spel ging op pauze, 4 seconden later: verbinding met de speler verbroken.... GRRRRRRRR!!
Heb een vraagje: als ik een game host en samen met een vriend een potje speel, kan ik na de wedstrijd alleen kiezen dat ik terug naar de arena ga. Hierdoor moet ik dus weer een nieuwe game hosten en mijn vriend weer een keer uitnodigen. Dit begint na een aantal potjes aardig te vervelen. Is er geen mogelijkheid dat ik gewoon een room host waar we na de wedstrijd weer inkomen zodat we gelijk weer een potje kunnen doen? Alvast bedankt!
qua voetbal ben ik t met je eens maar zakelijke belangen spelen natuurlijk altijd een rol ,. . btw wat was ie van t weekend weer lekker op dreef; Newcastle had net zo goed thuis kunnen blijven
Ik geloof dat je via unranked match gewoon telkens kunt remachten.. Dit weet ik alleen niet helemaal zeker omdat ik nooit unranked speel.
Ik had me toch een doelpunt met Adebayor http://www.easportsworld.com/index_enGB.html#video-329666/EA SPORTS World/115862
Achter het standbeen: http://www.easportsworld.com/index_enGB.html#video-366101/EA SPORTS World/130749
Jammer genoeg kun je online geen herhalingen opslaan, anders had ik gewoon de mooiste arsenal goal ooit (van mij dan) gemaakt. Echt zon snelle teamgoal(zo scoor je wel eens vaker, maar dit was net nog ff mooier, ik weet niet hoe ik het uit moet leggen.) Is eens wat anders dan de enige manier waarop 95% van de mensen online zijn goals maakt, namelijk vanaf de zijkant Ook had ik een keer een lekkere goal met Rosicky ala Bergkamp. Ik deed met de D-pad dat mijn buitenspelers helemaal naar de zijkant gingen. Toen ga ik met mijn rechtsback een pass over 60 meter ofzo diep op Rosicky die hem prachtig aannam en binnenschoot.
EEhm ik weet niet wat jij bedoelt met achter het standbeen langs. want dit was duidelijk gewoon een schot met links.
Nee, dat was iets anders, dat is voor iemand die vroeg hoe ik die afstandschoten deed Dat filmpje dat ik bedoel heb ik al overgeschreven, kan hem wel weer doen als je wilt
ik heb net even kijken, maar hoe doe je die afstandschoten dan? welke knoppen gebruik je als ik vragen mag.
Is best moeilijk om uit te voeren, als het goed is zie je het op het filmpje best duidelijk. Je begint ongeveer met een sprint, dan doe je een fake shot naar links/rechts (mag ook gewoon, maar met fake shot creeƫr je meer ruimte omdat de tegenstander denkt dat je al schiet), dan laat je de loopknop los en dan druk je op finesse schot en druk je het hele schietbalkje vol, als je het goed doet gaat hij erin zoals op dat filmpje. Hier zie je me het doen tijdens een wedstrijd op wereldklasse; http://www.easportsworld.com/index_enGB.html#video-243824/Vriendloos(XBOX360)/83220 En deze heb ik net gemaakt, daarbij zie je echt die boog om de keeper heen; http://www.easportsworld.com/index_enGB.html#video-366101/EA SPORTS World/130749