Indd, de naaiers, had wel een demo willen hebben. Uiteraard word Ninja Gaiden 2 voor mij ook een must buy, ik kan er gewoon niet op wachten, dan lijkt Juni nog zover weg.
Kweet niet wat er al van gepost is, maar dit zijn een aantal video's:
[yt]bYbcB3QzCng[/yt]
We zien Ryu hier heel handig korte metten maken met een stel ninjas, die heel wat pijn te verduren krijgen en hun kop er niet bijhouden, ook leren ze dat je beter je geen brandbare kleding moet dragen als Ryu in de buurt is.
[yt]fKQdjjLIva4[/yt]
Dit is een ontzettend gave gameplay trailer van een van de chapters uit Ninja Gaiden 2. De trailer laat geweldige gameplay en een paar mooie wapens zien, oja en een hele coole cutscene aan het einde.
[yt]5LHo6NkGxNE[/yt]
Dit is vrijwel dezelfde trailer als de vorige, alleen dan een speciale van de GDC (Game Developers Conference), dit is dus on stage en laat wat andere dingen zien, ook met interessant commentaar, en een paar lollige momenten.
[yt]LuSj7ny3xuM[/yt]
Dit is een interview met Tomonobu Itagaki, het hoofd van Team Ninja, die verantwoordelijk is voor games als Ninja Gaiden, Dead or Alive en Dead or Alive Xtreme 2. We krijgen heel wat interessant nieuws te horen van de man achter de zwarte zonnebril.
[yt]n4aYI0ePOYo[/yt]
Zoals al te zien was in de allereerste trailer van Ninja Gaiden 2, zul je ook gaan spelen met klauwen, deze lijken veel op die van Wolfrine, en in de handen van super ninja Ryu Hayabusa zijn deze erg, en dan bedoel ik ERG dodelijk.
Laatst bewerkt: 26 feb 2008