Hey luitjes, krijg net een email binnen van Sony dat de GoW demo voor de PSP te downloaden is van de PSstore (PC). Als ik echter naar de PSstore staat hij er niet bij. Heb net gelezen dat ie al wel op de North America PS store staat, maar hoe kom ik daar? Iemand al succes gehad met de demo ergens binnen halen?
hefitg!!! zodra mijn psps weer werkende is moet ik die zeker ff gaan checken, heb laatst nog GOW 1 en 2 weer openieuw uitgespeeld maar krijg nu al weer zin om op de psp weer opnieuw te beginnen
Vond deze game zo vet op de PS2. Heb hem uitgespeeld op Very hard toen. Deze ga ik dus zeker kopen straks, wanneer komt ie eigenlijk? Heb trouwens ook een probleem met mijn PSP, die thumbstick zit vast naar rechts ofzo want als ik hem opstart gaat de cursor echt continu naar rechts. Dit maakt sommige games onspeelbaar. Iemand dit probleem gehad? Zo ja, hoe los ik het op?
Ik ben al een uur bezig met een US account aan het maken maar krijg het niet voor elkaar. Als ik iemand zijn gevevens voor een US account even kan lenen heel graag!!!. Heb al 20 echte adressen geprobeerd maar hij pakt het niet. PM me even als iemand een US account heeft. Wel idioot trouwens dat ze adverteren in het Nederlands dat de GoW demo er is terwijl die alleen voor US beschikbaar is :{
Gewoon een restaurant in Amerika kiezen, zelf ook gedaan. Demo ook gecheckt vorige week, erg cool spel.
WessieJ ik heb begrepen dat het in het verleden heel makkelijk was maar volgens mij doet die site het gewoon niet. Heb vanalles geprobeerd, restaurants, universiteiten, hotels enz. Kan niemand me even zijn accout gegevens PM'en. Daarna desnoods altijd nog je wachtwoord veranderen mocht je me niet vertrouwen
Heb de demo al een flinke tijd terug gespeeld. Waanzinnig toffe game! Speelt echt prima op de PSP en grafisch zwaar indrukwekkend.
Wat fokking irritant dat ik weer reclame krijg van de GoW demo op de PSP van Sony............. maar dat je hem als europeaan niet kan downloaden :{ . Wat een kneuzen............