Lost

Discussie in 'Algemeen' gestart door pietlut, 19 apr 2007.

  1. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    oke thnx !}:] Had net even gebeld met die van ons in Rotterdam Centrum maar die had hem nog niet binnen gekregen :mad: Ik ga zo wel even richting de stad kijken bij Futurezone ofzo
     
  2. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen koop dit spel NIET!

    Het is duidelijk weer een 'even snel cashen' spel van Ubisoft/ABC.
    Grafisch valt het tegen, veel laadschermen, 100% linieair en heel kort. Stemmen zijn matig opgenomen en het onderzoeken van personen en foto's nemen is hel simpel en snel saai.

    50 of 60 euro uitgeven aan dit spel is echt zonde van je geld, dat kun je beter besteden aan veel betere titels die vrijdag of begin maart uitkomen.
     
  3. koentje.k

    koentje.k Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused: Hoe kom je daarbij?

    Ik kon het spel nog nergens vinden in Dordrecht, FRS Had m wel maar mocht nog niks verkopen.
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221

    Idd veel laadtijden, van a naar b moeten om werder te kunnen komen, geen echte freeroaming. + Erg kort.. Als je een episode uit hebt denk je echt, wat heb ik nu eigenlijk gedaan behalve 1 foto nemen en door een grot lopen.
     
  5. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    volgen jullie de serie?
     
  6. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor teveel negatieve geluiden om het spel nog te kopen. Volgens mij wordt het spel straks ook afgeslacht door de reviewers.

    Dan maar Zack & Wiki kopen vandaag :thumbs:
     
  7. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot en met seizoen 2 wel. Daarna interesseerde het mij niet meer zo, typische Amerikaanse serie (elke aflevering zien de personages eruit alsof ze net uit de make-up komen terwijl ze al 100 dagen op een eiland zitten).

    Denk niet dat als je super-fan van de serie bent het spel veel beter wordt. Het is gewoon te vergelijken met een film-game. Even snel cashen door mee te liften met het succes van een film of serie.
     
  8. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, vind het dan vreemd dat ik over het algemeen (van Reviews en Previews) alleen maar positieve dingen hoor, ja nu dus niet, ga het gewoon proberen (heb hem al besteld). Ben dan ook echt die hard fan van de serie! maar je hebt wel gelijk over die make-up ding, maar het is zeker geen standaard amerikaanse serie (prison break bv wel heel erg). De twists enz zijn echt gewoon het beste wat ik ooit heb meegemaakt. Als ik hem binnen heb laat ik van me horen...

    edit: de game heeft zelfs bij een review een 9 gehaald
     
  9. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Of dat Hurley nog geen kilo is afgevallen ;)

    Ik denk trouwens dat je op tijd bent gestopt met kijken, want sinds halverwege seizoen 2 vind ik het eigenlijk alleen maar minder worden (de geweldige finale van seizoen 3 uitgezonderd).
     
  10. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    jij hebt kennelijk ook niet verder gekeken ;) anders had je wel geweten waarom Hurley geen kilo is afgevallen. En de laatste helft van seizoen 3 was ook niets minder dan geniaal, de eerste paar afleveringen van seizoen 4 zijn ook allesbehalve slecht te noemen, maar het is een blijft een kwestie van mening natuurlijk :D
     
  11. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    ALLES is gewoon geniaal aan Lost!! Kan niet wachten om hem morgen te spelen!!! Voor mensen die m nog niet hebben besteld: hij ligt gewoon al in de winkels.
     
  12. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
  13. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    hahah die is grappig gedaan
     
  14. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Die staat lekker te shaken.
     
  15. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Scatman John! _O_
     
  16. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Het is duidelijk dat je je erg verdiept hebt in de game,adviesprijs is 45 euro en je kan hem makkelijk vinden voor 37. Ik gok verder dat je hem dus niet gespeeld hebt, aangezien je de prijs niet eens weet. Dus papegaai je wat mensen na over de game, mooie review.

    Welke veel betere titels kan ik als Lost fan kopen dan?

    Dan heb ik meer respect voor de review van egelhunter.
     
  17. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe even normaal joh, kleuter.

    Als ik hier zeg waar ik hem vandaan heb krijg ik weer waarschuwingen en weet ik het. Ik wist niet hoeveel ie in de winkel kostte.

    45 euro is nog teveel. Reviews van mensen die de game gekocht hebben zijn niet altijd even objectief. Je gaat niet iets waar je net 45 euro aan uit hebt gegeven de grond in boren. Wacht lekker de reviews af op metacritic of gamerankings. Ik kan je verzekeren dat de game daar gemiddeld geen 8,5 gaat krijgen.
     
  18. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry, maar hoe dom ben jij. Waarom zou je die game niet de grond in boren als ie echt slecht is, ook al heb je er 45 euries voor betaald. Zullen vast mensen zijn die dat doen, maar neem aan dat 90% van de mensen op dit forum beter weten. maar goed, illegale versies spelen ook 9 van de 10x minder fijn vind ik altijd. mja dat is een kwestie van mening, wel aardig dat je probeert te waarschuwen dat we geen 45 pleuries moeten weggooien, maar het word niet echt goed opgevat 8)
     
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Waarom denk je dat er nog zo weinig reviews zijn, terwijl er normaal altijd veel meer reviews zijn voor de release datum. Ubisoft heeft gewoon nauwelijks review copies geleverd bang voor slechte cijfers. :9 En ze hebben de prijs gehalveerd, omdat ze anders helemaal slechte cijfers zouden krijgen.

    Tenminste zo zie ik het :9
     
  20. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat het geen topper zou worden, dat had ik wel verwacht. Maar ik moet zeggen dat de gameplay filmpjes er netjes uit zien, en aan de eerste reacties kan ik wel merken dat het zeker geen slecht spel is. In ieder geval niet zo slecht wat Buckket er zelf van vind .
    Sorry Buckett maar de manier waar op jij je mening gaf over dit spel kwam niet alleen oppervlakkig, maar ook nogal opdringerig over.
     

Deel Deze Pagina